2026-03-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Slet inte han med depression för en stund tillbaka?
Kan en miljonär vara deprimerad?
Citera
2026-03-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Han såg inte glad ut när han satt på bänken i senaste OS-matchen men sas vara skadad och ville ändå sitta med laget. Tråkigt om psykisk ohälsa, han har känts som coolast och jordnära av våra Modoiter.

Edit: Föräldrarna var på hockey i tisdags så troligen skilsmässa och depp därefter men vet ej säkert.

Måste vara enkelt som tjej att gifta sig med honom och begära pengar.
Citera
2026-03-26, 13:51
Medlem
Well well lagkamrat med Perry och alla vet ju rykterna som alltid dyker upp när någon tar ”Personal Leave” och är lagkamrat med herren ifråga😂
Citera
2026-03-26, 16:36
Medlem
Om man tillåts spekulera helt fritt så tyckte jag att det såg ytterst märkligt ut under os när Hedman satt kvar på bänken fullt påklädd och bara stirrade. Och han peppade inte grabbarna utan han bara satt där, som en zombie.

Jag tänker att det verkar mysko. Det är ju inte bra för honom själv att sitta och bli kall och stel och det är ju inte till någon nytta för de andra grabbarna om han bara sitter där. Han skulle ju göra betydligt mer nytta om han bytt om och ställt sig i båset bakom killarna och dunkat ryggar etc.

Man gick väl heller inte ut med vilken typ av skada han haft. Vanligt folk kan ju drabbas av diverse sjukdomar inkl psykiska så hockeyspelare lär ju inte vara undantagna.

Med det sagt har jag förstås ingen aning om vad som hänt. Men jag reagerade iaf under os.
Citera
2026-03-26, 22:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Om man tillåts spekulera helt fritt så tyckte jag att det såg ytterst märkligt ut under os när Hedman satt kvar på bänken fullt påklädd och bara stirrade. Och han peppade inte grabbarna utan han bara satt där, som en zombie.

Jag tänker att det verkar mysko. Det är ju inte bra för honom själv att sitta och bli kall och stel och det är ju inte till någon nytta för de andra grabbarna om han bara sitter där. Han skulle ju göra betydligt mer nytta om han bytt om och ställt sig i båset bakom killarna och dunkat ryggar etc.

Man gick väl heller inte ut med vilken typ av skada han haft. Vanligt folk kan ju drabbas av diverse sjukdomar inkl psykiska så hockeyspelare lär ju inte vara undantagna.

Med det sagt har jag förstås ingen aning om vad som hänt. Men jag reagerade iaf under os.

Varför ta ut honom till OS-laget om han nu sliter med psykisk ohälsa?
Citera
2026-03-27, 14:03
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Håller med om att det där var jävligt märkligt. Jag såg ett antal matcher live med Hedman i slutet av 2010 talet när han var som bäst då jag bodde i USA. Bla under Norris säsongen. Karln hade då ett sällan skådat lugn på planen och exceptionell pondus . Lade märke till hur han brukade vinka in spelaren som skulle byta med armen utsträckt och handflatan upp vilket ser rätt "ståtligt" ut för en hockeyspelare på nästan 2 meter. Såg nu Hedman live under OS för första gången på ett antal år och all den där pondusen var som bortblåst. Kändes mer som han åkte och gömde sig. Var osäker på om det var landslaget , dålig form eller någon annan anledning. Nu tror jag alltmer det handlar om något privat. Han såg verkligen inte ut att vara sig själv i OS.
Citera
2026-03-28, 01:21
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Avicii är väl ett exempel på detta.
Hedman tar med all säkerhet inga partydroger som ställer till oreda i pallet.
Citera
2026-03-28, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Kan en miljonär vara deprimerad?

Psykisk ohälsa finns överallt. Spelar ingen roll vart du bor eller vad du tjänar
Citera
2026-03-28, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Hedman tar med all säkerhet inga partydroger som ställer till oreda i pallet.

Det där vet du ingenting om, finns väldigt många nhl-stjärnor som trillat dit på alkoholen och kokainet. Många klarar att hålla det på en ”bra” nivå under karriären men spårar efteråt. Sen faller en del innan. Hur det är med Hedman vet jag inte, men att säga att han med all säkerhet inte tar något är inte sant.
Citera
2026-03-28, 12:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Varför ta ut honom till OS-laget om han nu sliter med psykisk ohälsa?
Vet du att han mådde dåligt innan han blev uttagen?
Citera
2026-03-28, 22:25
Medlem
Oavsett vad det beror på är det trist som tusen. Han har en pondus och energi vanligtvis som nu verkar vara satt på paus.

Psykisk ohälsa kan drabba alla. Hade gärna bjudit över honom så hade jag hjälpt honom rensa skallen med lite enduro och dykning. Min medicin för dålig kontakt med skallen haha. Kanske funkar på hockeyspelare med.
Citera
2026-03-28, 23:22
Medlem
XtraXs avatar
Tampa bay möter Buffalo igen 7/4 undra om det kan ha påverkat.

https://www.youtube.com/watch?v=ZBXv-SaD7dI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in