Men tanke på med vilken värdighet Andy Serkins regiserade orwels Djurfarmen, så bör han nog hålla sig till att krypa framför en grönskärm på alla fyra.
Vad jag förväntar mig.
Merry & Pippin kommer vara korkade medans dottern kommer att vara smart, stark o klok o stoppa de dumma manliga hobbitarna från att göra bort sig. Allt kommer att vara inspelat i en inomhusstudio framför en grönskärm vilket kommer ge hela världen en känsla av papp. För att försöka sminka över ett dåligt och förutsägbart manus så kommer krutet läggas på datoranimerad spektakel med strider utan blod med orcher som av en händelse aldrig klarar av döda någon karaktär som nämns vid namn.
Man kommer att maximalt att utnyttja Tolkienreferenser och miljöer o platser från tidigare filmer.
Vad jag tror. För 10 år sedan hade jag varit intresserad, idag är man för luttrad och antar att allt är skräp tills man på omvägar för höra att motsatsen kanske gäller.
https://www.svt.se/kultur/stephen-colbert-gor-sagan-om-ringen-film
Så Stephen Colbert och han son ska tydligen vara producent eller liknande..... ja det låter ju lovande.