2026-03-23, 09:59
Medlem
I USA hade BO nåt knäck i nån tankesmedja som tydligen blev av med sina anslag när trumpen drog in USAid. Plötsligt stod hon utan lön. Var det därför hon gick med i Bondeförbundet? Jag antar att hon inte jobbar där gratis?
Citera
2026-03-23, 13:15
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
I USA hade BO nåt knäck i nån tankesmedja som tydligen blev av med sina anslag när trumpen drog in USAid. Plötsligt stod hon utan lön. Var det därför hon gick med i Bondeförbundet? Jag antar att hon inte jobbar där gratis?
Läste att tant vari sjuk så Centern föll sig naturligt om hon vill vara fortsatt borgerlig och åtnjuta statliga insatser.
Citera
2026-03-23, 14:13
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag tror hon har "passion" (tre reklamen) från eu parlamentet.

Tror det var uppmärksamhet hon ville ha.

Synd att hon aldrig blev partiledare (björklund ville sluta men stannade kvar enbart för att förhindra BO från att bli partiledare) så vi blev av med folkpartiet reda då.

Hon trivs säkert i centern med alla svaga män som mest tänker på barn och inte är något hot mot kvinnorna i partiet.
Citera
2026-03-23, 14:14
Medlem
BombaySaphires avatar
Hon misstänker nog att hon snart ska dö och vill ha sina sista 15 minutes of fame.
Citera
2026-03-23, 17:16
Medlem
Glöm inte att politik inte är ett kall, utan en födkrok - vem betalar bäst? "Jag byter gärna parti om det lönar sig"
Citera
2026-03-23, 18:44
Medlem
bo-jerrys avatar
Hon vill ha ett jobb efter valet
Citera
2026-03-27, 00:16
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Vafan gör denna elitistiska, rabiatfeministiska , vänsterliberala, globalistiska rugguggla och extrem invasionförespråkare i gamla Bondeförbundet egentligen??
Sven-Olle från Sjöbo vrider sig nog i graven..
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sven-Olle_Olsson
Citera
2026-03-27, 03:36
Medlem
Pungsvings avatar
Hon är sadist.
Citera
2026-03-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepo
Glöm inte att politik inte är ett kall, utan en födkrok - vem betalar bäst? "Jag byter gärna parti om det lönar sig"

Ja dessa "kändisar" byter parti efter hur mycket dom får betalt, sedan vilken politik dom själva står för betyder ingenting.
Konstigt att fittan inte gick till arbetsförmedlingen och tog ett gratisarbete på en smutsig industri som hon tycker att övriga människor ska behöva göra, men inte hon själv naturligtvis i vanlig ordning!
Citera
2026-03-28, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander

Ja hon måste ju leva på bidragsfinansierade jobb eftersom hon omöjligt kan skapa något själv utan måste alltid vara garanterad miljoner genom skattebetalare.
Citera
2026-03-30, 14:29
Medlem
Media har påstått att hon hade en chefspost på tankesmedjan, fast det står inget alls om henne på tankesmedjans Wikipediasida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in