Matchade med en tjej för ett tag sedan på Hinge, vi skrevs och hade bra flow, inga konstigheter. Hon tog oftast någon eller några dagar på sig att svara och senast skrev hon bara att jag verkar vara en jättefin person och frågade om jag vill hoppa över till insta eller något. Tänkte att jag skulle svara dagen efter då det var sent och jag var på resande fot.
När jag väl skulle dra iväg meddelande dagen efter så hade hon tyvär tagit bort sitt account och matchningen försvann så jag hann aldrig svara. Jag har matchat med många tjejer men just denna såg jag så in i helvete mycket fram emot att träffa då hon kändes så otroligt genuin så det kändes tungt..
Skulle göra allt för att få möjlighet att skriva till henne igen men jag inser att det förmodligen är kört.
Jag minns vissa detaljer från hennes profil som förnamn, ålder, födelseort, stad (i sthlm någonstans), hon har en bror som bor i en specifik stadsdel, egenföretagare. Jag har en eller två bilder på henne, thats it. Jag har försökt söka på ratsit på förnamn, ålder och stad men lyckas tyvärr inte hitta henne..