2026-03-21, 02:01
Medlem
Matchade med en tjej för ett tag sedan på Hinge, vi skrevs och hade bra flow, inga konstigheter. Hon tog oftast någon eller några dagar på sig att svara och senast skrev hon bara att jag verkar vara en jättefin person och frågade om jag vill hoppa över till insta eller något. Tänkte att jag skulle svara dagen efter då det var sent och jag var på resande fot.

När jag väl skulle dra iväg meddelande dagen efter så hade hon tyvär tagit bort sitt account och matchningen försvann så jag hann aldrig svara. Jag har matchat med många tjejer men just denna såg jag så in i helvete mycket fram emot att träffa då hon kändes så otroligt genuin så det kändes tungt..

Skulle göra allt för att få möjlighet att skriva till henne igen men jag inser att det förmodligen är kört.
Jag minns vissa detaljer från hennes profil som förnamn, ålder, födelseort, stad (i sthlm någonstans), hon har en bror som bor i en specifik stadsdel, egenföretagare. Jag har en eller två bilder på henne, thats it. Jag har försökt söka på ratsit på förnamn, ålder och stad men lyckas tyvärr inte hitta henne..
Citera
2026-03-21, 02:12
Medlem
Låter mer som att hon tappade intresset än att hon “försvann”.

Men skriv hennes uppgifter i PM så kan jag förmodligen hitta henne i mina ”system” jag har på jobbet.
Citera
2026-03-21, 02:14
Bannlyst
Tog hon bort dig efter att du lämnade henne på left on read, så innebär det att hon inte vill ha dig.

Om hon var starkt intresserad eller halvintresserad så hade hon väntat. Hennes reaktion är likvärdig block eller avmatchning.
Citera
2026-03-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
När jag väl skulle dra iväg meddelande dagen efter så hade hon tyvär tagit bort sitt account och matchningen försvann så jag hann aldrig svara.

Hon avmatchade dig.
Citera
2026-03-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Låter mer som att hon tappade intresset än att hon “försvann”.
Detta +1 !
Sök upp henne o hon blir livrädd för att du "stalkar" henne typ......
Citera
2026-03-21, 04:17
Avstängd
Merwinnas avatar
Har du prövat söka på fotona i ett bildsökningsprogram, typ Google Lense?

Annars tror jag tyvärr att det ÄR kört om hon tog bort hela kontot så där. Hon har fattat ett beslut: att satsa på en annan karl, eller gå tillbaka till sitt ex, eller inte ha några karlar i sitt liv alls på ett tag (kanske har hon barn som vill satsa på, eller jobbet, eller några dåliga erfarenheter kom upp i minnet och hon ville riskera något mer med en karl). Annars tar man ju inte bort hela kontot, tänker jag, man tar bort det för att man "bränner sina broar". Om det inte är så - jag känner inte till Hinge - att man kan blocka en viss användare, så att det bara ser ur som om man har tagit bort hela kontot?
Citera
2026-03-21, 06:29
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Låter ju som att hon inte tycker att du verkar lika fantastisk som du tycker hon verkar vara.
Släpp det och gå vidare med livet.
Citera
2026-03-21, 06:57
Medlem
Jag tror inte det är meningen när sånt händer.

För några år sen skrev jag med en kvinna i min stad. Hon verkade jättetrevlig och det var kul att skriva med henne. Hon hade ingen bild. Sen en dag så slutade hon skriva och logga in där. Jag fick aldrig veta vem hon var.
Citera
2026-03-21, 07:40
Medlem
Umarells avatar
Det finns folk som bara testar marknaden, för sin egen fåfängas skull, eller för att de är osäkra i sin relation. Gå vidare.
Citera
2026-03-21, 12:38
Medlem
Hon tog bort sitt account, jag skapade ett nytt på hinge bara för att checka om hon fanns kvar där filtrerat på område och ålder och det gjorde hon inte.

Men ja.. även om jag skulle hitta henne och skriva skulle det bara kännas weird att jag har sökt upp henne. Som ni säger är det bara att gå vidare..

Jag har provat söka via bildsök men inget resultat
Citera
2026-03-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Hon tog bort sitt account, jag skapade ett nytt på hinge bara för att checka om hon fanns kvar där filtrerat på område och ålder och det gjorde hon inte.

Men ja.. även om jag skulle hitta henne och skriva skulle det bara kännas weird att jag har sökt upp henne. Som ni säger är det bara att gå vidare..

Jag har provat söka via bildsök men inget resultat
Låter som att du fortsätter söka...känns lite creepy.
Bara för att du för en gångs skull fick lite uppmärksamhet, så ger det inte GO för att stalka personen som gått vidare för länge sedan och inte har minsta minne av dig.
Citera
2026-03-22, 06:43
Medlem
Vem avslutar ett konto om man hittat någon som är intressant? Detta utan att delge annat kontaktsätt.

Hon var inte så intresserad är min tolkning.
Släpp henne o gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in