2026-03-19, 19:06
Medlem
När jag blir anal knullad gör det ont, inte p.g.a. grova utan på djupet, upp till ca 13-14 långa funkar men längre gör ont när den stöter i botten, jag spänner mej och härdar ut till han är klar eller sprutar. Går det att öva så jag slipper smärtan? Nar jag använder långa o grova dildo då är det nästan lungt. Jag är töjd så jag är inte trång.
Tips?
Citera
2026-03-19, 19:27
Medlem
halaltarzans avatar
Du får fixa någon typ distans så att han inte kan gå balldeep, bör se ut ungefär som en munk.

Undrar om det inte finns att köpa förresten i sexbutiker?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-03-19 kl. 19:32.
Citera
2026-03-20, 07:39
Moderator
evilhoneys avatar
Om det går bra när du är själv så är det ju din partner det är "fel" på och inte dig.
Du kanske behöver mer och långsammare uppvärmning, ni kanske kan använda dina dildos först innan han får komma in.
Du ska inte spänna dig och härda ut för det är då du riskerar att skada dig.
Citera
2026-03-20, 08:10
Medlem
Är det inte den inre muskeln du känner smärta i då?
Den som dom flest känner viss smärta vid genomträngning tills även den är avslappnad. Prova att förbereda dig själv med en längre dildo först med mycket glid, så den inre muskeln är uppvärmd också.
Citera
2026-03-28, 09:42
Medlem
Jazkers avatar
Män som vill knulla röv borde först själva bli knullade i röven (av någon som kan).
De flesta tror att det bara är att damma på som i fittan, men både hål och innanmäte i analen är känsligare.

Jag själv har samma erfarenhet som TS med en man med både grov och lång påle. När jag red honom brukade han ibland stöta in kuken djupt, vilket då gjorde ont. Jag skrek alltid till och bad honom ge fan i det, men han gjorde det varje gång ändå.

Däremot aldrig samma sak i missionären eller doggy. Fördelen i doggy är att man kan svanka lite fram och tillbaka och hitta en bra position där ens partner kan komma in hela vägen. En del gillar att gå "balls deep".
Citera
2026-04-01, 09:38
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Män som vill knulla röv borde först själva bli knullade i röven (av någon som kan).
De flesta tror att det bara är att damma på som i fittan, men både hål och innanmäte i analen är känsligare.

Jag själv har samma erfarenhet som TS med en man med både grov och lång påle. När jag red honom brukade han ibland stöta in kuken djupt, vilket då gjorde ont. Jag skrek alltid till och bad honom ge fan i det, men han gjorde det varje gång ändå.

Däremot aldrig samma sak i missionären eller doggy. Fördelen i doggy är att man kan svanka lite fram och tillbaka och hitta en bra position där ens partner kan komma in hela vägen. En del gillar att gå "balls deep".

Förstår inte varför du skrek åt din snubbe när det är du som rider honom och väljer djupet själv?
Citera
2026-04-04, 22:04
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Förstår inte varför du skrek åt din snubbe när det är du som rider honom och väljer djupet själv?
Om du läser inlägget igen förstår du.
Citera
2026-04-08, 18:39
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker

Nej tack. Det låter som en helt värdelös ide för mig personligen. Vad ska det vara bra för? Det bryter mot de flesta heterosexuella killars egna normer och gränser? Om en tjej är helt öppen för att bli rövknullad eller kanske till och med föredrar det framför vaginalt, så är det väl onödigt att förstöra en sån lycklig kväll för de båda med att tvinga killen at ta en grov penis i röven som förspel? Jag tror hela förhållanden skulle förstöras efter en sån upplevelse och begriper inte vad du tror det skulla vara för nytta med det?

Många av oss är inte efterblivna och vet att det är viktigt att ta det lite lugnt med röven, då de flesta av oss även äger ett sådant hål själva och vi kan med fasa tänka oss in i att få en grov penis i röven och det ger åtminstone mig nästan kväljningar!

Så jag säger nej tack till ditt förslag om jag skulle behöva stå inför ett sådant val. Men du verkar till och med tycka att det ska ske obligatoriskt utan diskussioner innan killen stopper in sin kuk i en väntande kvinnas röv? Alltså, har du verkligen tänkt igenom den där iden ordentligt innan du presenterade förslaget? Det låter väldigt ogenomtänkt minst sagt...

Borde det inte läggas till som ett eventuellt straff för killar som bara dammar på så tjejen spricker upp till nacken och som då sker efter händelsen istället? Ju värre skada desto längre och grlövre penis som straff efteråt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in