Citat:
Ursprungligen postat av
Jazker
Män som vill knulla röv borde först själva bli knullade i röven (av någon som kan).
De flesta tror att det bara är att damma på som i fittan, men både hål och innanmäte i analen är känsligare.
Jag själv har samma erfarenhet som TS med en man med både grov och lång påle. När jag red honom brukade han ibland stöta in kuken djupt, vilket då gjorde ont. Jag skrek alltid till och bad honom ge fan i det, men han gjorde det varje gång ändå.
Däremot aldrig samma sak i missionären eller doggy. Fördelen i doggy är att man kan svanka lite fram och tillbaka och hitta en bra position där ens partner kan komma in hela vägen. En del gillar att gå "balls deep".
Nej tack. Det låter som en helt värdelös ide för mig personligen. Vad ska det vara bra för? Det bryter mot de flesta heterosexuella killars egna normer och gränser? Om en tjej är helt öppen för att bli rövknullad eller kanske till och med föredrar det framför vaginalt, så är det väl onödigt att förstöra en sån lycklig kväll för de båda med att tvinga killen at ta en grov penis i röven som förspel? Jag tror hela förhållanden skulle förstöras efter en sån upplevelse och begriper inte vad du tror det skulla vara för nytta med det?
Många av oss är inte efterblivna och vet att det är viktigt att ta det lite lugnt med röven, då de flesta av oss även äger ett sådant hål själva och vi kan med fasa tänka oss in i att få en grov penis i röven och det ger åtminstone mig nästan kväljningar!
Så jag säger nej tack till ditt förslag om jag skulle behöva stå inför ett sådant val. Men du verkar till och med tycka att det ska ske obligatoriskt utan diskussioner innan killen stopper in sin kuk i en väntande kvinnas röv? Alltså, har du verkligen tänkt igenom den där iden ordentligt innan du presenterade förslaget? Det låter väldigt ogenomtänkt minst sagt...
Borde det inte läggas till som ett eventuellt straff för killar som bara dammar på så tjejen spricker upp till nacken och som då sker efter händelsen istället? Ju värre skada desto längre och grlövre penis som straff efteråt...