Citat:
Ursprungligen postat av
bottenskraparen
Hej!
Jag har sedan en tid funderat på vilken typ av byggnad Norra Grava 621 var när det byggdes? Nu för tiden är det en festlokal, men det känns som att det finns mer att hämta där. Har hört rykten om något typ av barnhem/mentalsjukhus i Hynboholm. Är det den historien som hör huset till? Eller något annat?
Är de det huset jag tänker på, så är det en gammal skola. Grava skola.
Är det fel jag tänker på ber jag om ursäkt