2026-03-18, 18:45
Medlem
HeroesSilencios avatar
Vem fan vågar ta placerings tips från denna? Verkar som folk betalar för hans aktietips och så kallat kunnande. En enda scam verkar det vara.. och samtidigt sprider propaganda för Iran och dess regim. Som nyligen kallblodigt avrättade 35000 protestanter. Skall denne person ens få verka som finansiell rådgivare, hoppas att hans banker låser konton omedelbart då han verkar sympatisera med terror och terrorstater. Finansierar han dom? Frågan är jävligt relevant!

”Bakom masken döljer sig 37-årige Salar Ashour från Huddinge” citat Expressen

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/maskerad-svensk-influencer-avslojad-sprider-iransk-propaganda/
Citera
2026-03-18, 19:04
Medlem
bajssprutans avatar
Fan vad jag garvade när jag läste artikeln. Känns som en kaozblattevariant av svennarnas egen Aktieanalytikern. Falkenbergarn som sitter i en bastu och håsar hexatronic, finns tråd.

Jag har studerat fenomenet och det finns internationella exempel som Sirius report som är financial advice för lågintelligenta proryss-foliehattar. Även han den skränige australiensaren som gafflar om energy cliff. Helt kass i klubban.
Även där har jag undrat om folk verkligen betalar för den här smörjan.

Vi ska väl i slutändan vara glada för att de som haft otur i genlotteriet finns. Jag behöver exit liquidity för mina guld och oljeaffärer.

När de här mongona ylar som hårdast att oljan ska till $200 (trots en påstådd dedollarisering) cashar jag in.

Halvmill i månaden på Patreon låter extremt. Nu får AA fan lägga på ett kol i bastun.
Senast redigerad av bajssprutan 2026-03-18 kl. 19:07.
Citera
2026-03-18, 20:50
Medlem
Oj jäklar vilken luffare. Klagar på Sverige och västvärlden men promotar investeringar i västerländska bolag. Salar Ashour är för övrigt arab (irakier?). Namnet är shia vilket förklarar varför han suger ayatollakuk på tiktok. En riktig bluff och bedragare som tyvärr lurar sina följare. Helt klart haram om man ska följa profeten Muhammeds läror.
Citera
2026-03-18, 21:49
Medlem
BombaySaphires avatar
Vad är det för människor som sponsrar en sån här nolla på Patreon? Skrämmande hur korkade vissa är.
Citera
2026-03-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
7 av 10 "svenskar" tycker att det var fel av USA och Israel att anfalla Iran, enligt opinionsundersökning publicerad i dag. Jag antar att de tycker att den islamistiska regimen är en legitim representant för det iranska folket och att ingen ska lägga sig i hur de styr landet. Så det här är väl inget att bråka om?
En hel del kan väl ha två tankar i huvudet samtidigt? Man kan väl vara emot ett judiskt angreppskrig och samtidigt inte stödja islamisterna i Iran.

Sen bör väl folk få ta råd av vilka stollar de vill, är väl upp till var och en vem de väljer att lyssna till. Jag är dock lite paranoid och tror att pengarna den där kebabteknikern får på patreon säkert är terrorfinansiering....
Citera
2026-03-18, 21:55
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Han fjantar sig bakom en mask på internet? Typ 40 år gammal? Bög eller?
Citera
2026-03-18, 21:55
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad är det för människor som sponsrar en sån här nolla på Patreon? Skrämmande hur korkade vissa är.

Håller med, hur fan kan man ens betala för något sådant? Och han sitter och yrar om miljoner... miljarder.. folk är verkligen korkade. Skulle han dessutom omsätta 500 000 kr i månaden på det är det ju ännu värre. Då är det många idioter som betalar...
Citera
2026-03-18, 22:37
Medlem
Om han drar in en halv mille i månaden så förstår jag inte varför han deklarerar 75k i årsinkomst... Definitivt något för skattemasen att titta på..
Citera
2026-03-19, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire

Hint: patreon har inte så bra kontroller gällande pengars ursprung. Det går att skyffla stora summor genom patreon. Så människor är "människor" om du förstår vad jag menar. ehm......

Edit : jag tycker fö att det är konstigt att det är en reporter på expressen som sticker ut nacken som gått på dessa Iran tiktok krig lives och inte Säpo. Det finns mycket att hämta på tiktok för er Säpo om ni läser det här. Syftar inte nödvändigtvis på just han det finns flera med fake konton.
Senast redigerad av okejkonstigfraga 2026-03-19 kl. 00:46.
Citera
2026-03-19, 00:44
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Hint: patreon har inte så bra kontroller gällande pengars ursprung. Det går att skyffla stora summor genom patreon. Så människor är "människor" om du förstår vad jag menar. ehm......

Jaha ja. Man lär sig nåt nytt varje dag.
Citera
2026-03-19, 03:20
Medlem
MyckeSenapSkaDeVas avatar
Sitter med rånarluva i stream och säger åt sina unga följare vad de ska göra med sina pengar Dags o börja vifta med en tabbe också kanske!

Lär bli ett saftigt åtal för skattebrott om inkomsterna är så stora som han själv gör gällande och han fortfarande bor i Sverige.

Verkar som han och hans fru nyligen köpt alternativt hyr detta nybyggda hus, de bytte adress hit i slutet av 2025. https://www.skandiamaklarna.se/hitta-hem/bostadsratt/huddinge/hogmora/120447131/
Citera
2026-03-19, 06:35
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Vad är det för puckon som betalar 500/mån till typer som det här exemplaret?
Borde ju bli bristande vandel utvisning på den här kaozbruchan.
Med tanke på hans inställning fattar jag inte varför han kom hit överhuvudtaget eller varför han inte redan har dragit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in