2026-03-20, 23:43
Medlem
BallaKlavas avatar
Ser väl inte jättebra ut för Jimmie nu under valåret att det som mest diskuteras är hans vurm för att låta pedo-staten nr1A få fortsätta med sin könsstympning av barn? Epstein tycker garanterat att detta är en bra grej. Men har Jimmie glömt att han jobbar åt svenskar, inte zionister i Israel?

Dessutom ser det inte alls bra ut med tjatet om Magda-priser på diesel. Snart uppe i 25kr/l, och det lär fortsätta uppåt då Jimmies älsklings-favvo-land Israel kommer fortsätta att sabotera ekonomin för hela planeten pga att de fick ett löfte av gud för några tusen år sedan. Fyfan va fint med Sverigedemokraterna vid rodret. #spya
Citera
2026-03-21, 01:11
Medlem
wwrs avatar
Det är ju valår så SD måste väl göra sitt bästa för att inte få för många röster, så att någon kan börja tro att det kan finnas hopp för Sverige och svenskarna.

En SD-topp till EU-valet hade tafsat på en kvinnas bröst, året innan valet, tror jag. Det blev känt under EU-valrörelsen 2019, vad jag kommer ihåg.

Tidigare, när partierna ville vinna valen, så körde de positiva reformer under valåret. Från SD kommer det idiotgrejor.

Jimmie-stackarn. Om han tvingas sitta i regeringen kanske han inte får lika välbetalda styrelseposter för 0 arbete, efter karriären 😁
Senast redigerad av wwr 2026-03-21 kl. 01:25.
Citera
2026-03-21, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmjuk
Den enda gången man ser eller hör något från Jimmie Åkesson nu för tiden år när han reser till Israel, pratar om antisemiter eller pratar om judar. Så även denna gång.

Nu ska det införas förbud mot omskärelse utan medicinsk grund, för alla utom judar. Enligt Åkesson har judar som minoritet särskild ställning att fortsätta med detta

Jomshof protesterar och menar att Åkesson har fel och att förbudet naturligtvis ska gälla alla.

- Vad anser du? Ska just judar slippa omfattas av svensk lagstiftning som gällande omskärelse utan medicinsk grund?

- Varför är Åkesson så besatt av landet Israel, antisemitism och judar. Det blir värre och värre med resor, tal, utspel, rättigheter, undantag osv alltid till fördel för dessa. Varför denna besatthet? Vad får han ut av det? Vad har dom för hållhakar på honom?
Vilka påverkas ens av förbudet förutom judar? det ger ju inget att förbjuda ingreppet med undantag för judar när det är judarna som pysslar med skiten
Citera
2026-03-21, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragspelochbas
Eftersom flashback raderar inlägg rörande judar som inte ens bryter mot forumets regler så tvingas jag skriva detta igen:

Jimmie Åkesson skyddar alltså judiska rabbiner som efter omskärelse suger av barn. Denna ritual kallas enligt wikipedia och Talmuden ”Metzitzah b’peh”. Så indirekt stödjer man våldtäkt av barn utförda av judiska rabbiner, i Sverige.
Det du pratar om är inom vissa ultraortodoxa judar... Sen suger dom inte blodet längre med munnen, inte ens inom dessa ultraortodoxa grenar.
Vad får du ut av att skriva om det hela på ett sätt som får det att låta som ett standardingrepp?
Citera
2026-03-21, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Det du pratar om är inom vissa ultraortodoxa judar... Sen suger dom inte blodet längre med munnen, inte ens inom dessa ultraortodoxa grenar.
Vad får du ut av att skriva om det hela på ett sätt som får det att låta som ett standardingrepp?

Snälla, det finns artiklar över hela nätet om att barn får herpes och skit. Här i New York, 4 barn på 6 månader. Samt ett för tre dagar sen från en Israelisk tidning. Så lägg ner skitsnacket om att det ”aldrig görs”.

Vad jag får ut utav det? Jag skyddar barn genom att sprida kunskap. Vad får du ut, möjligtvis pedofil?

https://www.timesofisrael.com/4-ny-babies-get-herpes-from-jewish-circumcision-rite-in-past-6-months/amp/

https://www.jpost.com/israel-news/article-890328

https://www.politico.com/states/new-york/city-hall/story/2017/03/city-reports-first-case-of-neonatal-herpes-related-to-controversial-circumcision-ritual-110190

https://www.jta.org/2025/05/14/global/police-raid-homes-of-mohels-in-antwerp-in-investigation-into-possible-illegal-circumcisions

https://www.timesofisrael.com/belgiums-jewish-community-on-edge-after-police-raids-on-illegal-circumcisions/amp/
Citera
2026-03-21, 03:22
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alltså jag anser att det finns fördelar med manlig omskärelse i form av mindre smittrisk av diverse sjukdomar. Men jag är själv kvinna och har inte omskurit mina söner. Jag anser kanske inte att min personliga åsikt väger lika tungt som åsikten hos en partiledare för Sveriges näst största parti, sammanfattningsvis.

Så varför vill Åkesson att just judar men inga andra ska få fortsätta med en praktik han i övrigt anser vara ett övergrepp på småpojkar?

Det finns folk som argumenterar för fördelar med kvinnlig omskärelse också, som färre utomäktenskapliga barn etc. Vill man så kan man hitta något positivt i det mesta.

Men eftersom både kvinnlig och manlig omskärelse handlar om att på kulturella/religiösa grunder, inte medicinska, skära bort frisk, funktionell vävnad från en hjälplös individ som inte gett sitt samtycke och alltså kränka individens rätt till sin kroppsliga autonomi, så känns hela grejen etiskt inkompatibel med västerländska liberala/demokratiska värderingar oavsett eventuella positiva bieffekter.
Citera
2026-03-21, 04:12
Medlem
Skyggedanss avatar
Hur mycket judeguld har Jompa i fickorna? Eller drivs han av någon filosemitisk filosofi? Är det ideologi? Har judarna utpressningsmaterial på Jimmieboy? Har Jimbo haft sex med barn på film? Har de talmudiska tunnelgrävarna filmbevis på dessa hemskheter? Förstår inte hur Jimmie Åkesson tänker alls.
Citera
2026-03-21, 04:17
Medlem
Ska det vara förbjudet så ska förbudet gälla alla naturligtvis.
Citera
2026-03-21, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Hur mycket judeguld har Jompa i fickorna? Eller drivs han av någon filosemitisk filosofi? Är det ideologi? Har judarna utpressningsmaterial på Jimmieboy? Har Jimbo haft sex med barn på film? Har de talmudiska tunnelgrävarna filmbevis på dessa hemskheter? Förstår inte hur Jimmie Åkesson tänker alls.

Jimmie är väl feminist då allt är kvinnors och feministers fel.
Citera
2026-03-21, 07:44
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Vi kan släppa det för det är inte topic.

Enkel fråga: Vilket brukar vara den främsta invändningen mot manlig religiös omskärelse?

Främsta invändningen är att det gör ont i människor när man skär i dem. Att gud har sagt till dig att skära gör det inte mer rimligt.
Citera
2026-03-21, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Främsta invändningen är att det gör ont i människor när man skär i dem. Att gud har sagt till dig att skära gör det inte mer rimligt.
Så därför var min ursprungliga fråga varför Åkesson vill att det ska göra ont i judiska små barn.
Citera
2026-03-21, 07:55
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Så därför var min ursprungliga fråga varför Åkesson vill att det ska göra ont i judiska små barn.

Jag tror att han har gjort en politisk missberäkning. Han vill tvätta bort den gamla naziststämpeln som SD dragits med och hittar därför på ett undantag för judar. Vipps så blir han tvungen att försvara stympning av bäbisar.

Jag förstår inte varför vi sekulära nordbor tvingas visa respekt för dessa barbariska ökenkulturer, islam och judendom är lika illla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in