2006-09-10, 10:31
Medlem
Borde man inte kunna göra trådar som anonym användare. För det kanske inte är jättekul att skriva "jag har fått en vårta på min penis" om man är en välkänd användare.

tåls att tänka på.
Citera
2006-09-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taraki
Borde man inte kunna göra trådar som anonym användare. För det kanske inte är jättekul att skriva "jag har fått en vårta på min penis" om man är en välkänd användare.

tåls att tänka på.
Man kan ju använda en smurf för sådana endamål.
Citera
2006-09-10, 10:38
Bannlyst
Citat:

tåls att tänka på.

skapa en smurf, d v s en användare som du skriver om sådant du inte vill bli kopplad med till din egen användare, det gjorde jag när jag ville berätta att jag av misstag hade dödat min granne, dock var det bara trams så min smurf vart sedermera bannad.

Men detta är tydligen fullt accepterat så länge man inte missbrukar det.
Citera
2006-09-11, 07:42
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:

tåls att tänka på.
Oja, vilken toppenkvalite det skulle bli på inläggen om man fick posta anonymt. Kolla igenom inläggen skapade av diverse (old)-medlemmar om du inte förstår.
Dessutom OM du nu har en vårta på din penis kommer ingen att skratta åt dig om du postar det seröst i medicin-delen.
Citera
2006-09-11, 09:01
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:

tåls att tänka på.

Du menar att vi ska skapa en tråd för inlägg som normalt renderar i epitetet "tillför inte forumet någonting"?

Dessutom tycker jag visst att man kan skriva att man fått en vårta på penis. Jag skev om hur jag bajsade på mig på kontorety, tyvärr slängde Tiera den tråden och gav mig en tillsägelse för trams. Eller om det var felpost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in