2026-03-17, 17:36
Medlem
Är just nu i södra brazilien, hittade inga singel tjejer då jag gick ut IRL, är i en liten håla så de är väll det som är problemet antar jag.

Jag är andå nära en storstad ca 40km från en. Så laddade tinder, men fick bara 2 matchningar totalt under några dagar, dessa 2 var också bara fake konton.

Funderade att jag kanske inte är tillräcklig attraktiv, nu testade jag att byta bilder till en model snubbe. Men fortfarande inget bättre resultat efter några dagar.
Jag har hellotalk och där skriver tjejer till mig hela tiden, dock bor alla långt borta och de flesta konverstioner dör ut.

Har tinder tillgång tills ens telefons uppgifter så att det inte hjälper att byta telefonnummer och email?

Testade för några månader sedan före jag kom hit med min inhemska nummer och swipade med passport i brazilien, och då hade jag samma problem.
Om jag blivit blockad fattar jag inte varför? Inte haft appen på flera år.

Är de här någon slags konspiration mot vissa killar? Allt tyder på det.. Men jag har hört att alla grundare till dessa appar är judar. Alltså inte bara tinder utan de andra med.
Så uppenbarligen vill de sabba för oss killar, kan inte se något annat.

Verkar inte som att jag är allt för ful eftersom tjejer kontaktar mig på denna språk app "hellotalk" varje dag.
För övrigt suger denna app med, de flesta tjejer blir spammade med meddelanden.
Så även fast jag blir kontaktad dagligen dör allt ut, också meningslöst för mig då jag inte kommer se någon av dem i IRL.

Vad säger ni flashbackare om detta?
Citera
2026-03-17, 17:51
Medlem
NiceNameTwices avatar
Använder du samma telefon som förut så kan det ju handla om fingerprinting, då spelar det ingen roll om du byter nummer/epost osv. https://en.wikipedia.org/wiki/Device_fingerprint

Men lite oklart vad exakt du menar.
Citera
2026-03-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Använder du samma telefon som förut så kan det ju handla om fingerprinting, då spelar det ingen roll om du byter nummer/epost osv. https://en.wikipedia.org/wiki/Device_fingerprint

Men lite oklart vad exakt du menar.

Vad är oklart? Får inga matchningar fastän jag bytt till brasiliansk nummer, ny email och har även testade byta bilder till en model snubbe.
Jag har inte varit på tinder på flera år heller. och detta har inte hänt utomlands förut.
Så varför har jag blivit " shadow bannad"?

Har jag möjligtvis besökt fel internet sidor som de som styr inte gillar, de spårar ju allting man gör.
Citera
2026-03-17, 19:09
Medlem
Unelads avatar
Svårt att få matchningar som kille på Tinder, tvekar på att du är blockad, men möjligtvis ful.

HelloTalk är väl för fan ingen dejtingapp heller.
Citera
2026-03-17, 21:27
Medlem
Vinka in en taxi och be han ta dig till en bordell.
Citera
2026-03-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Svårt att få matchningar som kille på Tinder, tvekar på att du är blockad, men möjligtvis ful.

HelloTalk är väl för fan ingen dejtingapp heller.

Har du lässvårigheter, eller korkad?

Jag skrev att jag bytte till bilder till en model snubbe också utan bättre resultat, men antagligen är han då också ful då enligt din logik..
Nu kanske det inte räcker att vara model, man skall vara top model snygg.

Jag var i Brasilien för ca 10 år sen och fick ca 2 dejter i veckan via tinder.
Citera
2026-03-18, 08:35
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noface-noname
Vad är oklart? Får inga matchningar fastän jag bytt till brasiliansk nummer, ny email och har även testade byta bilder till en model snubbe.
Jag har inte varit på tinder på flera år heller. och detta har inte hänt utomlands förut.
Så varför har jag blivit " shadow bannad"?

Har jag möjligtvis besökt fel internet sidor som de som styr inte gillar, de spårar ju allting man gör.

Vad som är oklart är vad du menar med "blockad". Är det att du får få eller inga matchningar? Kan du inte se specifika profiler? Isåfall låter det snarare som att det är något annat än en "block" eller "shadow ban" som du verkar tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in