2026-03-17, 16:23
Medlem
Träffade en tjej under några veckor och vi skrev lite efteråt och valde skriva till henen igen efter nån veckas uppehåll.

Skrev "Har saknat dig" varpå hon nu skriva "i dont know about that".

Eftersom jag är lite efter socialt undrar jag vad hon menar och undrar hur jag ska besvara meddelandet med?
Citera
2026-03-17, 16:29
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakke77
Träffade en tjej under några veckor och vi skrev lite efteråt och valde skriva till henen igen efter nån veckas uppehåll.

Eftersom jag är lite efter socialt undrar jag vad hon menar och undrar hur jag ska besvara meddelandet med?

Hon tycker väl att du var kass på att höra av dig. Om du saknar henne borde du hört av dig, dels att du antagligen inte känner henne tillräckligt väl för att kunna sakna henne.

Svara "Nähä? Skit påre då 😜"
Citera
2026-03-17, 16:30
Medlem
Drettans avatar
Citat:

Hon tror inte på att du har saknat henne.

Du får väl ligga på : - Jo! det har jag visst! bara varit upptagen ,, eller nåt
Citera
2026-03-17, 16:31
Medlem
Citat:

Hon har redan glömt dig!
Citera
2026-03-17, 16:35
Medlem
Fantens avatar
Dude... Nej... Du kan inte bara säga till en brud att du har saknat henne, om du inte har skrivit till henne på veckor.
Citera
2026-03-17, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dude... Nej... Du kan inte bara säga till en brud att du har saknat henne, om du inte har skrivit till henne på veckor.
varför inte?
Citera
2026-03-17, 16:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
varför inte?
För att du har inte visat det på något sätt. Har du skickat blommor någon gång till exempel?
Citera
2026-03-17, 17:00
Medlem
Umarells avatar
Citat:

Du har inte visat dig vara angelägen nog för att med trovärdighet få påstå att du saknar henne. Upp till bevis! Om du nu egentligen är intresserad och inte bara jagar skalper...
Citera
2026-03-17, 17:05
Medlem
Citat:

Det är engelska och betyder att hon synar din bluff.
Citera
2026-03-17, 17:06
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
Hon tror inte på att du har saknat henne.

Du får väl ligga på : - Jo! det har jag visst! bara varit upptagen ,, eller nåt

bara varit upptagen är den sämsta möjliga ursäkten, för det finns inte en chans i världen att du inte kan lägga 5 min av din dagliga tid till att skriva till en tjej som du gillar, det är orimligt helt enkelt
Citera
2026-03-17, 17:07
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Hur många veckor är "nån veckas" uppehåll?

Om det var hon som skrev sista meddelandet innan "nån veckas" uppehåll å hon väntade på nåt slags svar då från dig, så förstår jag varför hon svarade som hon gjorde. Är man intresserad så smider man medans järnet är varmt.

Du får väl försöka pudla med att du har haft fullt upp med jobbet/plugget eller nåt å se vad hon svarar på det..?
Citera
2026-03-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hur många veckor är "nån veckas" uppehåll?

Om det var hon som skrev sista meddelandet innan "nån veckas" uppehåll å hon väntade på nåt slags svar då från dig, så förstår jag varför hon svarade som hon gjorde. Är man intresserad så smider man medans järnet är varmt.

Du får väl försöka pudla med att du har haft fullt upp med jobbet/plugget eller nåt å se vad hon svarar på det..?
Det var jag som skickade sista meddelandet och svarade lite torrt med "Aaa fattar" efter att hon skrev "du fattar vrf?" efter att ha sagt att vi inte kunde ses för jag var i ett förhållande med en annan tjej....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in