2026-03-16, 23:17
Medlem
nu och sist så var attentin 20 mg. som jag ätit några år och det funkade relativt bra förutom det vanliga svårt att sova och ångest.. förra året märkte jag att medicinen började fungera annorlunda på mig. Att jag fick en toleranshöjning och jag fick inte drivet som jag brukar ha med att göra klart grejer.. som ikväll tittar jag bara på allt vad jag göra men börja fibbla med andra saker.
Borde jag kombinera medicinen med något annat? förr i tiden var jag väldigt driftig när jag käkade medicinen men det jag knappast längre. Jag tänker kanske om man skulle kombinera med någon antidepressiv eller kanske?
Citera
2026-03-16, 23:25
Medlem
WetCigarettes avatar
Det där är en fråga till herr doktor. Ge inte dina egna förslag på vilka mediciner som skulle fungera bra heller. Det blir pundarstämpel direkt. Säg istället precis det du sa, att du märker att du börjar få tolerans och svårt att fokusera igen och ge exemplet du gav oss, så får vi se vad han säger.
Citera
2026-03-17, 02:00
Avstängd
Prata med din läkare du kanske måste höja dosen!
Citera
2026-03-18, 18:57
Medlem
Valaines avatar
Jag är tvungen att kombinera ADHD-medicin med Voxra för att få effekt. Hade jättedålig effekt av Ritalin, Concerta och Elvanse när jag åt bara dem.

Äter nu 300mg Voxra och 20-30mg Attentin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in