2026-03-15, 03:02
Medlem
Januari 6 så försökte man göra en KUPP genom att få till en falsk lista för Pence att läsa upp. Det gick inte eftersom en man förhindrade det - Pence tog råd och insåg att han skulle begå en kupp och var ansvarig för att Biden inte rättmätigt fick vinsten.

Nu kommer man att sätta igång en kupp INNAN valet. Kring presidentvalet Biden/Trump var man för sent ute. Det här valet kommer att försöka fuskas bort av Trump INNAN valet.

Kriget i Iran kommer att användas som orsas att ställa in valet.

Det är vad jag jag tror.
Citera
2026-03-15, 03:27
Medlem
Behövs verkligen ett regimskifte i USA. Framför allt för att stoppa vansinnet mot Iran som på sikt kommer drabba hela världen. AIPAC borde helt förbjudas och i samma veva all form av lobbyverksamhet i landet som helt undergräver demokratin.
Citera
2026-03-15, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Januari 6 så försökte man göra en KUPP genom att få till en falsk lista för Pence att läsa upp. Det gick inte eftersom en man förhindrade det - Pence tog råd och insåg att han skulle begå en kupp och var ansvarig för att Biden inte rättmätigt fick vinsten.

Nu kommer man att sätta igång en kupp INNAN valet. Kring presidentvalet Biden/Trump var man för sent ute. Det här valet kommer att försöka fuskas bort av Trump INNAN valet.

Det är vad jag jag tror.

Protesterna 6 januari 2021 var fredliga och ingen kuppförsök, har du inte läst den officiella versionen , du är väl inte en foliehatt som tror på konspirationer?

Kuppförsök? i USA dessutom? Vad har du tagit egentligen? förutom den vanliga dosen av Trumphat paketerat av mörkrets makter då.
Citera
2026-03-15, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Protesterna 6 januari 2021 var fredliga och ingen kuppförsök, har du inte läst den officiella versionen , du är väl inte en foliehatt som tror på konspirationer?

Kuppförsök? i USA dessutom? Vad har du tagit egentligen? förutom den vanliga dosen av Trumphat paketerat av mörkrets makter då.

Jag såg själv klippen på när Pence berättade om varför han inte läste upp den falska listan. Hade han gjort det hade kuppen lyckats. Trump försökte dessutom skapa kaos så att han kunde stänga ner valet om han ville. Det är det han försöker med igen. Startar krig mot Iran så att de ska ge honom ANLEDNINGEN att kunna säga att valet inte går att hålla just nu. Så att demokraterna inte ska få överviktigt i huset och senaten.
Citera
2026-03-15, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Behövs verkligen ett regimskifte i USA. Framför allt för att stoppa vansinnet mot Iran som på sikt kommer drabba hela världen. AIPAC borde helt förbjudas och i samma veva all form av lobbyverksamhet i landet som helt undergräver demokratin.

Du ser det baklänges. Vansinnet mot Iran finns för att kunna stoppa ett regimskifte.

Så att Trump kan säga att valet inte kan hållas.
Citera
2026-03-15, 05:46
Medlem
Förhoppningen från Trumps adminstration är att Iran ska ge dem orsaken att avstå från valet den 3 november.
Citera
2026-03-15, 06:00
Medlem
Citat:
Du ser det baklänges. Vansinnet mot Iran finns för att kunna stoppa ett regimskifte.

Så att Trump kan säga att valet inte kan hållas.

Det ena utesluter inte det andra. USA behöver ett regimskifte p.g.a av alla dumheter som denna clownregin håller på med i USA. Sedan att dessa säkert tror och hoppas på att kunna skippa det kommande valet genom ett storkrig med Iran är ju en helt annan sak.

Skulle dock säga att detta ändå är den sekundära anledningen till kriget mot Iran. De primära anledningarna lär snarare vara att Trump har lovat kriget till Israellobbyn och Miriam Adelson som dränkt honom i pengar för att vinna det senaste valet, samt förmodligen utpressning gällande Epsteinfilerna.
Citera
2026-03-15, 06:07
Medlem
Citat:
Det ena utesluter inte det andra. USA behöver ett regimskifte p.g.a av alla dumheter som denna clownregin håller på med i USA. Sedan att dessa säkert tror och hoppas på att kunna skippa det kommande valet genom ett storkrig med Iran är ju en helt annan sak.

Skulle dock säga att detta ändå är den sekundära anledningen till kriget mot Iran. De primära anledningarna lär snarare vara att Trump har lovat kriget till Israellobbyn och Miriam Adelson som dränkt honom i pengar för att vinna det senaste valet, samt förmodligen utpressning gällande Epsteinfilerna.

Det kan jag hålla med om. Men jag tror ändå att de vill att Iran ska göra något så att de kan ställa in valet så att inte det blir impeachment nu igen. Och att sedan en massa åtal mot Trump. De vill hålla sig kvar bland köttgrytorna.
Citera
2026-03-15, 06:17
Medlem
Citat:
Det kan jag hålla med om. Men jag tror ändå att de vill att Iran ska göra något så att de kan ställa in valet så att inte det blir impeachment nu igen. Och att sedan en massa åtal mot Trump. De vill hålla sig kvar bland köttgrytorna.

Iran lär inte göra någonting på amerikanskt territorium. Däremot är risken rätt hög att det sker någon form av massiv falseflag-attack i USA, som sedan påstås vara utfört av Iran. Tänk något i stil med 9/11 eller sjunde oktober. Kanske någon "iranier" "på uppdrag av Iran" som lyckas ta död på några hundra, kanske tusentals civila amerikaner, som sedan "dödas" och hemligstämplas/sopas under mattan. Givetvis i hopp om att få amerikaners stöd för ett storkrig mot Iran med marktrupper och hela köret.
Senast redigerad av Patch1 2026-03-15 kl. 06:23.
Citera
2026-03-15, 06:23
Medlem
Citat:
Iran lär inte göra någonting på amerikanskt territorium. Däremot är risken rätt hög att det sker någon form av massiv falseflag-attack i USA, som sedan påstås vara utfört av Iran. Tänk något i stil med 9/11 eller sjunde oktober. Kanske någon "iranier" "på uppdrag av Iran" som lyckas ta död på några hundra, kanske tusentals civila amerikaner, som sedan "dödas" och sedan hemligstämplas/sopas under mattan.

Ja exakt, uppstår det inte kaos och stor kris av sig själv eller av Iran då så kommer man att framställa något sådant. Kanske ett stort hot bara som gör att valen inte kan utföras för då kan miljoner amerikaner dö.
Citera
2026-03-15, 06:29
Medlem
Citat:

Det är vad jag jag tror.

Var inte tanken nyss att frimurarna & WEF skulle göra en UFO-disclosure för att mörka Epstein-filerna? Inför vaxxinpass-2027? Men det är ändrat nu alltså?
Citera
2026-03-15, 06:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Föredömligt med tydlig och bra källhänvisning. Visar på intellektuell skärpa och ärlig vilja till en seriös diskussion från TS. Tack!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in