Citat:
Ursprungligen postat av
23123asdasdaabc
Om inte jag kan ta bort mig från upplysning.se vad är deras hemliga trick?
Deras hemliga trick? Du pyntar ju 199kr så dom kan sätta in det tunga artilleriet för din räkning, och om dom stöter på patrull från någon part du vill ska plocka ned din information, tex upplysning.se, då jävlar drar O.J Simpsons advokater dom till domstol haha
Det är enligt deras hemsida (med engelska ord här och där) en kostnad på 199kr för att påbörja arbetet sen en restavgift som är ospecificerad, men det står att den är beroende på komplexitet. Det är en hemsida som är dåligt formulerad och en självklar scam. I samma veva som du betalar så säljer dom dina personuppgifter till varenda skurk. Jag köper hellre en abonnemangsbaserad produkt som en invandrare säljer via telefon. Det här företaget består av hala pundare vars enda syfte är att få en möjlighet att skicka en restfaktura som kommer vara skyhög. Dom kommer skicka den till inkassobolag och lägga på räntor, tills många betalar av rädsla att hamna hos kronofogden.
Det är tur att hemsidan är skriven av en lågutbildad medlem i dalennätverket så jag tror inte särskilt många kommer att anlita renomix.se