Citat:
Ursprungligen postat av
Mohave
(tråd hänvisad hit från Mod i Mc och mopeder, för tidigare diskussion, läs:
(FB) Tjejens pappa är biker! )
Jag har börjat dejta en tjej. Vi har det mysigt och är snälla. Men nu har jag förstått att hennes farsa är en biker. Och när jag googlar så ser han ut som värsta aggressiva snubben. Långt hår, halvgrått skägg och tatueringar.
Ganska gammal, så jag skulle nog kunna spöa honom om han bjöd upp till fajt. Men om han tog med hela sitt gäng, då lär jag ligga risigt till.
En kompis som också kör MC försökte lugna ner mig. Han sa: "Det skrivs så mycket skit i tidningarna. Tro inte på det!"
Hur ska jag göra?
Jag är en kärring och fattar inte varför du är rädd för en gammal biker med tatueringar och långt skägg??
Utseendet och MC intresset har inget med personens uppförande att göra.
Tatuerade är var o varannan människa i dag. (osmakliga tatueringar i mitt tycke men det är upp till var och en, unga och medelålders svennar och svennor som har tatueringar upp över hela halsen,,usch i mitt tycke men deras val och har inget med deras personlighet och agerande att göra!)
Jag var på vårdcentralen häromdagen och det satt fyra äldre män med skägg och tatueringar i väntrummet inte tusan blir jag rädd för det!