2026-03-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Häcken och MFF borta! Svenskt europaspel räddat!

Även om de varit dåliga i seriespelet gick de i alla fall dit. Häcken slog ju ut Anderlecht.
AIK och Hammarby nådde ju inte ens dit.
2026-03-14, 18:23
Medlem
GAIS i semi. Ska jag äntligen i mitt 59-åriga liv kunna vara med om en titel? Mjällby ser dock svårt ut.
2026-03-14, 18:28
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
GAIS i semi. Ska jag äntligen i mitt 59-åriga liv kunna vara med om en titel? Mjällby ser dock svårt ut.

Grattis och hoppas 😀
2026-03-14, 18:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Lundbergh har en rätt bra bit kvar innan han kan konkurrera på den här nivån; självmål och rött kort när man ligger under med 0-4 på övertid. Usel insats.

Självmålet var riktigt snyggt. I motståndarens straffområde prickar de målvakten i stället.

Han såg betydligt bättre ut en bit upp i banan.
2026-03-14, 18:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Tror inte det är bra för Europaspelet att MFF är ute.

GAIS och Mjällby tror jag kan göra det bra, men hade hellre sett MFF där än Blåvitt, om man vill det ska gå bra för dom svenska lagen dvs.
Jo, allt är bättre än Malmö. De har inget kvar av sin gamla Europakompabilitet utan skämmer bara ut Sverige gång på gång. Jag tror det är bra för dem också att stå över Europa, helst några år. Men vill man inte ha Blåvitt så finns ju fortfarande chansen att Europalaget Djurgården eller Sirius vinner.
2026-03-14, 18:37
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Bara en hammarbaj slakt av sin knulldocka dif imorgon kan rädda denna helgen.
Jag sa ju det. Haha. Två pappor.
2026-03-14, 18:37
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Om det där är din genuina åsikt vet jag inte vad jag ska säga. Solklart rån idag. Vi är bättre i allt, och GAIS ska inte ha sitt tredje mål.
Ni är uppenbarligen inte bättre i allt eftersom ni förlorar. Släpper in 3 mål dessutom.
2026-03-14, 18:38
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Att Sirius eller DIF skulle gå och vinna cupen känns ganska osannolikt så tyvärr så lär IFK ta en Europaplats.
Mjällby känns favoriter nu, men jag har tippat GAIS - Sirius i final och står fast vid det. Tror DIF - Sirius möts i semifinal så ett av lagen får ju chansen i såna fall.
2026-03-14, 18:38
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
. Två pappor.

Vi har alla anat det är något som inte stått helt rätt till hos dig nu vet vi. Tack för erkännandet. Kör du helkit kaffeknapp merchen imorgon?
2026-03-14, 18:39
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Även om de varit dåliga i seriespelet gick de i alla fall dit. Häcken slog ju ut Anderlecht.
AIK och Hammarby nådde ju inte ens dit.
De har bara gått dit när de vunnit ligan och det är nästan omöjligt att inte gå till gruppspel. Mjällby kommer att gå till gruppspel i år, garanterat. För tvåa och trean är det alltid mycket svårare. Tror Mjällby kommer att göra det fantastiskt i år. Vänta och se.
2026-03-14, 18:43
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Bara Sirius och DIF som kan stoppa IFK Göteborgs plats nu också.
Hur orkar du vara så trött och verklighetsfrånvänd konstant?
2026-03-14, 18:46
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
https://x.com/RobinDahling/status/2032817738130010586/photo/1

Experterna med mer tränat öga än mig får avgöra.

Ja, ser ut som offside och när jag såg det live var det samma känsla. Men den är på inget sätt solklar som många AIK:are gjort gällande. Hur kunde Yohanna plockas ut? När det skedde drog jag, och nog många GAIS:are med mig, en lättnadens suck.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in