Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Kategorin hedersam förlust får man verkligen säga.. Mycket som såg väldigt bra ut men bittert som fan att tappa det från egentligen ingenstans där i andra.. Yohanna är sannerligen ett utropstecken inför allsvenskan.
Yohanna är grym. Ni var bra idag men ert försvar är inget vidare. Släpper in tre mål mot ett svagt Gais och Nordfeldt räddar minst ytterligare två som borde blivit mål.