2026-03-28, 09:55
Medlem
Jazkers avatar
Det är antagligen vanligare än man tror. Nu har jag haft samma partner under lång tid och hon var också den som bad dom att få den i tvåan. De jag haft innan: Samma sak.

Rent fysiologiskt kan anal stimulans tillsammans med t.ex. en vibrator på klittan ge grymma orgasmer.
Citera
2026-04-03, 21:27
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Enligt osäkra källor vill ca 17,3 % av svenskorna det regelbundet.

Tror du är jäkligt rätt på det faktiskt!

Nu ville TS förvisso veta gällande svenska kvinnor men jag var i Spanien i Februari och låg med 4 tjejer under denna tiden, en av dem känner jag sedan innan så det var inget oväntat där... men de andra 3 alla förvånade mig, förvisso var bara 1 av dem spanska, de andra var från peru och paraguay men att 4 av 4 gillade att få den i baken det var absolut inte vad jag förväntade mig!
Jag är inte heller någon analfantast, det var mer spännande för 10 eller 20 år sedan men tex den spanska tjejen hon tryckte själv in den i röven utan att fråga, jag var tom tvungen att öppna hennes skinkor lite extra för att försäkra mig helt om att hon varit så "busig" som jag trodde, ovanligt för mig att de tar initiativet utan att fråga om det är något som gillas att bara skicka in den där!
Den peruanska tjejen sög mig duktigt efter jag knullat båda hennes öppningar så det var upphetsande att se och känna, henne saknar jag!
Citera
2026-04-05, 06:50
Medlem
Min erfarenhet är att alla tjejer gillar det under rätt omständigheter men det betyder inte att de alltid vill bli knullade i röven. Jag baserar detta på mer än säkert tusen gånger jag haft analsex med ca 10 olika kvinnor.

Om en kvinna ska vilja ha analsex med dig så måste hon lita på dig. Både att du vet vad du sysslar med och att du inte dömer ut henne som slampa efteråt.

Nästan alla tjejer jag pratar med har dåliga erfarenheter från analsex pga idiotkillar som tror att det bara är att köra in den som när man knullar vaginalt. När de väl får vara med en riktig man som kan guida dem igenom det och vet vad han gör så ändrar de sig snabbt och älskar det.
Citera
2026-04-06, 06:38
Medlem
Alla tjejer tar den analt. Sen är det bra att tjejer alltid är analspolade innan analsex så det inte kan ske nån vidrig olycka
Citera
2026-04-06, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roccostagliano
Min erfarenhet är att alla tjejer gillar det under rätt omständigheter men det betyder inte att de alltid vill bli knullade i röven. Jag baserar detta på mer än säkert tusen gånger jag haft analsex med ca 10 olika kvinnor.

Om en kvinna ska vilja ha analsex med dig så måste hon lita på dig. Både att du vet vad du sysslar med och att du inte dömer ut henne som slampa efteråt.

Nästan alla tjejer jag pratar med har dåliga erfarenheter från analsex pga idiotkillar som tror att det bara är att köra in den som när man knullar vaginalt. När de väl får vara med en riktig man som kan guida dem igenom det och vet vad han gör så ändrar de sig snabbt och älskar det.

Hon är redan dömd som slampa innan hon får den i röven.
Citera
2026-04-06, 14:13
Bannlyst
Hemorrojder och klåda i rumpan är väl ganska vanligt. Kan tänka mig att det hjälper.

Det finns ingen annan bra förklaring. Möjligtvis för att erbjuda mannen något trängre, men det är ju fortfarande mer äckligt.
Citera
2026-04-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Hon är redan dömd som slampa innan hon får den i röven.

Utveckla gärna
Citera
2026-04-06, 18:32
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Alla tjejer tar den analt. Sen är det bra att tjejer alltid är analspolade innan analsex så det inte kan ske nån vidrig olycka
Tål man inte lite kvinnobajs ska man inte ägna sig åt analsex
Citera
2026-04-09, 18:43
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Tror det är en generationsfråga? 70 talister inte så vanligt 80 och, 90-talister rätt vanligt.

Sen är min erfarenhet att tjejer som rider (hästar) gillar det.

Varför skulle hästtjejer gilla det mer än andra?

Min uppfattning är att hästtjejer är väldigt empatiska så frågar killen om det kan de säkert ställa upp för att vara sjyssta, om det är en kille de gillar. Men att de själva skulle gilla det mer än andra vet jag inte.
Citera
2026-04-13, 02:37
Medlem
dirtysouths avatar
Rövknullade en av mina tjejkompisar för första gången för några dagar sen; anledningen var att hon vaknade upp (sov hos mig) och hennes mens hade kommit, jag "skämtade" med henne och sa att det finns en anledning att kvinnor har en reserv och daskade till henne på skinkorna för att försäkra mig om att hon förstod... denna kvinnan går igång fruktansvärt på att ge sig fullt ut till mig och känna sig väl använd så i slutändan blev det en lyckad session ändå - lyckades fylla hennes bak som hon bad mig att göra... när vi sågs några dagar efter det så ville hon göra en analfilm och det gjorde vi.

Jag är fortfarande förbluffad över hur pass mycket hon klarade av att ta emot i baken mellan första och sista gången som vi sågs - det var hård analsex när vi gjorde filmen och hon tog emot som en riktig champion!
Jag faktiskt konfronterade henne över det efteråt och hon var utan ord... bara tittade på mig med en blick som jag inte riktigt kunde identifiera ifall hon satt och försökte komma på ett bra svar eller vad hon tänkte så tillslut frågade jag om det inte fanns något svar eller kommentar hon sa bara att du kommer tro vad du vill tro om mig oavsett vad jag svarar
Citera
2026-04-13, 09:47
Medlem
halaltarzans avatar

Och det var väl du som hade en kotte som var så stor så att en del brudar bara tappade hakan har jag för mig?

Nej, här är man ju lite lätt avundsjuk på dig trots att jag har det tämligen bra på hemmaplan.

Vågar man för övrigt fråga i vilket paradis du befinner dig nu, då du verkar vara i en annan tidszon?
Citera
2026-04-15, 21:02
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Och det var väl du som hade en kotte som var så stor så att en del brudar bara tappade hakan har jag för mig?

Nej, här är man ju lite lätt avundsjuk på dig trots att jag har det tämligen bra på hemmaplan.

Vågar man för övrigt fråga i vilket paradis du befinner dig nu, då du verkar vara i en annan tidszon?

Hahah... lite OT känner jag men eftersom du lyfte frågan; Så enorm dase det har jag inte - i Sveariket hade den väl räknats som mellan L+ medans här översätts det automatiskt till XXL, skulle väl säga att 1 av 3 av mina tjejer klarar ta emot den fullt ut i alla vanliga positioner

Du måste ha i åtanke att här är du lång om du är över 170 och det är inte ovanligt att brudar är under 150 långa, en av mina tjejer hon är 139 lång och hade bara sett en dick i sitt liv innan min och det var en chilensk så tro fan hon blir chockad när hon ser en svensk viking-dase hehe

Hoppar mellan mina favoritländer här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in