2026-03-13, 16:02
Avstängd
Hur vanligt är det att vanliga svenska kvinnor 18-40 år vill bli rövknullade under samlag?

Jag är man och personligen tycker jag de är äckligt att göra det, inget jag gjort tidigare och inget jag avser göra. Men hur vanligt är det bland helt vanliga svenska kvinnor vill bli knullade i rumpan under samlag?

Det finns ingen statistik antar jag, men jag tänker utifrån era egna erfarenheter. Du som kvinna eller du som man. Med svenska kvinnor avser jag helt normala svenska kvinnor som har helt vanliga jobb.
Citera
2026-03-13, 16:04
Medlem
Tror du det är vanligare att svenska kvinnor som inte haft ett vanligt jobb gillar analsex? Förstår inte kopplingen till jobb?
Citera
2026-03-13, 16:07
Medlem
grungewhores avatar
Av alla de jag haft regelbunden sex med (förhållanden o s v) är det två som gillat det och bett om det. När jag var ung så testade jag det med en flickvän några gånger. Så nej, det är nog inte särskilt vanligt att de går igång på det.

Och nej, det är inget jag direkt går igång på heller.
Citera
2026-03-13, 16:08
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag gissar på 1/12
Citera
2026-03-13, 16:10
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror du det är vanligare att svenska kvinnor som inte haft ett vanligt jobb gillar analsex? Förstår inte kopplingen till jobb?

Shit! Ligger något i det. De kvinnor jag tagit i tvåan har haft extremt ovanliga jobb. De som inte varit sugna har haft vanligare jobb.
Citera
2026-03-13, 16:10
Medlem
franges avatar
Enligt osäkra källor vill ca 17,3 % av svenskorna det regelbundet.
Citera
2026-03-13, 16:16
Medlem
Jag har haft 4-5 stycken som tagit initiativ till detta, dock var en arbetslös s vet inte om det tänkas enligt TS. Men har å andra sidan haft sex med drygt 50 olika tjejer och några har haft ovanliga jobb.
Citera
2026-03-13, 16:26
Avstängd
Nej, det är ovanligt att svenska kvinnor med vanliga jobb vill ta den i 2:an!
Citera
2026-03-13, 16:30
Medlem
Gissningsvis är det något vissa ställer upp på utan att gå igång på egentligen.
Citera
2026-03-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Hur vanligt är det att vanliga svenska kvinnor 18-40 år vill bli rövknullade under samlag?

Jag är man och personligen tycker jag de är äckligt att göra det, inget jag gjort tidigare och inget jag avser göra. Men hur vanligt är det bland helt vanliga svenska kvinnor vill bli knullade i rumpan under samlag?

Det finns ingen statistik antar jag, men jag tänker utifrån era egna erfarenheter. Du som kvinna eller du som man. Med svenska kvinnor avser jag helt normala svenska kvinnor som har helt vanliga jobb.
jag träffar en som vill bli slickad i rumpan., vrålar som besatt Mitt x gillade få finger i rumpan medans jag slickade henne.
Citera
2026-03-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Frågan kan tolkas som att den avser en dubbelmacka. Vilket nog är ännu ovanligare.
Citera
2026-03-13, 17:03
Medlem
sommarlovs avatar
Kör du på i det vanliga hålet, tills de uttryckligen ber om något annat!

Röven är inget könsorgan.
Tänk dig att du ligger där, och hon plötsligt säger att det skulle vara skönare för henne om du använde ett par fingrar istället för din korv.
Hur kul är det för dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in