2026-03-13, 12:04
Medlem
Ja hur viktigt är det att du får utlösning för din partner? Min fru tycker det är extremt viktigt,det är ett kvitto på att hon är sexig och kan tillfredställa mig. Hon är noga att tömma mig varje gång i sin mun eller fitta.

Är den egna utlösningen viktig i era förhållanden?
Citera
2026-03-13, 12:25
Medlem
TheJesuits avatar
Min hustru tycker det är ett viktigt "slut på dansen" och vill helst att jag kommer i hennes mun.
Citera
2026-03-13, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja hur viktigt är det att du får utlösning för din partner? Min fru tycker det är extremt viktigt,det är ett kvitto på att hon är sexig och kan tillfredställa mig. Hon är noga att tömma mig varje gång i sin mun eller fitta.

Det är viktigt för oss båda att vi får orgasm men inte livsavgörande!
Citera
2026-03-13, 12:32
Medlem
Det är livsviktigt för oss
Citera
2026-03-13, 12:38
Medlem
Onanikrems avatar
Brukar vara viktigt, skulle man slakna under akten suger hon som en Electrolux 7000 på steroider.
Omvänt, inte jätteviktigt. Med kuken så kan hon komma, med fingrarna kan jag få henne att skrika, sprattla och kissa ner sig. Sedan får hon byta i sängen medan jag borstar tänderna och tvättar av mig.

Fair deal.
Citera
2026-03-13, 13:29
Medlem
Belters avatar
Citat:

Påminn mig om att aldrig bli ihop med henne. Tack.
Citera
2026-03-13, 14:50
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Viktigare än hennes egen orgasm, tror jag.
Citera
2026-03-13, 15:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Hur viktigt är din utlösning för din kvinna?

Inget vi har diskuterat precis men nog vill väl alla kvinnor att deras snubbe kommer när de gökar så att de kan känna sig sexiga och åtrådda? Tyvärr så sitter väl många snubbar och skinnar till tonårsjäntor på nåtet och sen inte har sås så det räcker till kärringen. Kanske inte är så konstigt att det i regel finns tjejgäng där de flesta är gifta på finlandsbåtarna där jag bor.
Citera
2026-03-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Inget vi har diskuterat precis men nog vill väl alla kvinnor att deras snubbe kommer när de gökar så att de kan känna sig sexiga och åtrådda? Tyvärr så sitter väl många snubbar och skinnar till tonårsjäntor på nåtet och sen inte har sås så det räcker till kärringen. Kanske inte är så konstigt att det i regel finns tjejgäng där de flesta är gifta på finlandsbåtarna där jag bor.
Finns inget bättre bevis för en kvinna att hon är attraktiv än att mannen lägger en sats i henne. Kvinnor vill bli sedda och känna sig begärda. Min fru frågar alltid om det var skönt efteråt. Hon vill höra orden.
Citera
2026-03-13, 22:19
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Hon säger att det är ljuset i hennes liv. Innan min utlösning var hon vilse, utan någon kompass att vägleda henne genom livets alla bekymmer. Nu har hon sett ljuset och hon kämpar för ljuset.

Ljuset sprutar över henne.

Hon är tacksam.

Hon är lycklig.
Citera
2026-03-13, 22:42
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:

Nej, faktiskt inte. Betydligt mer väsentligt att bara må bra tillsammans.

Samt. För om jag än vandrar i gruppkonformitetens dal fruktar jag inget - för mitt kristna utseende, min toalettborste och mitt fultjack tröstar mig. EDIT: detta sistnämnda är alltså lyrics från bandet "The Kristet Utseende". väldigt profetiska låtar generellt som passar in i mängder av situationer
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-03-13 kl. 22:59.
Citera
2026-03-14, 08:12
Medlem
Inte så viktigt för någon av oss faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in