2026-03-12, 20:30
Medlem
Tror jag har fått en dålig batch. Fentanyl kanske? Tagit 300mg santeria tramadol och jag är extremt yr. Jag har dragit en knapp gubbe ladd också med tre folköl.

Är det någon fara eller ska jag bara få i mig käk och sova? tog 200mg för 4 timmar sen och 100mg till för två timmar sen. blir bara värre
Citera
2026-03-12, 20:34
Avstängd
Du blev varnad klockan 15:30 idag
Citera
2026-03-12, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du blev varnad klockan 15:30 idag

Inte för en dålig batch men för kombon, ja.
Citera
2026-03-12, 20:38
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissibyxan
Inte för en dålig batch men för kombon, ja.
Skyll dig själv då, sa till dig att Tramadol + koks inte skulle vara någon skön blandning? Är du helt retard eller varför lyssnar du inte om du ber om råd?

Hade det varit fentanyl hade du varit död redan. Det är bara piss tramadol och koks som får dig att må dåligt, precis som jag sa till dig innan jävla retard.

Om jag minns rätt skrev jag att du skulle få ett konstigt rus och inte trevligt alls, men du lyssnade inte. Hoppas du överdosar och lär dig en läxa.
Citera
2026-03-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Skyll dig själv då, sa till dig att Tramadol + koks inte skulle vara någon skön blandning? Är du helt retard eller varför lyssnar du inte om du ber om råd?

Hade det varit fentanyl hade du varit död redan. Det är bara piss tramadol och koks som får dig att må dåligt, precis som jag sa till dig innan jävla retard.

Om jag minns rätt skrev jag att du skulle få ett konstigt rus och inte trevligt alls, men du lyssnade inte. Hoppas du överdosar och lär dig en läxa.

Det är fastslaget sen tidigare att santeria har problem med dåliga batchar. Cirkulerade sådana fyllda med något ämne som börjar på M.

Trevligt språkbruk du har. Jag tog ditt råd i beaktande men fick också input från annat håll om att det kan vara en nice kombo.
Citera
2026-03-12, 20:43
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Det är fastslaget sen tidigare att santeria har problem med dåliga batchar. Cirkulerade sådana fyllda med något ämne som börjar på M.

Trevligt språkbruk du har. Jag tog ditt råd i beaktande men fick också input från annat håll om att det kan vara en nice kombo.

Det är fastslaget sen 20 år sedan att CS+Tramadol är en dålig kombination vilket inte ger något skönt rus. Spelar ingen roll om det är fake tramadol eller riktiga, du kommer få lika oskön rus ändå eftersom JUST tramadol skär sig med CS. Kanske dags att lägga knarkandet på hyllan gubben.

Men eftersom du verkar ha svårt att följa råd från folk som uppenbarligen hade rätt, så är det nog bäst ifall du bara kör på hårt och gör som du vill ändå. Ta lite mer vettja, de kanske blir bättre?
Citera
2026-03-13, 03:02
Medlem
Citat:

Det är för mig helt oförståeligt att man inte testar sina grejor i dagens klimat. Det är inte svårt och kostar inte mycket.
Citera
2026-03-19, 05:23
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Är ämnet "M" en av dom olika nitraziner du tänker på? Annars är jag nyfiken på vilket ämne. Jag käkar inte tram sen flera år sen tillbaka men jag fick alltid bra santeria då. Inte samma längre

Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Det är fastslaget sen 20 år sedan att CS+Tramadol är en dålig kombination vilket inte ger något skönt rus. Spelar ingen roll om det är fake tramadol eller riktiga, du kommer få lika oskön rus ändå eftersom JUST tramadol skär sig med CS. Kanske dags att lägga knarkandet på hyllan gubben.

Men eftersom du verkar ha svårt att följa råd från folk som uppenbarligen hade rätt, så är det nog bäst ifall du bara kör på hårt och gör som du vill ändå. Ta lite mer vettja, de kanske blir bättre?

Innan jag börjar så håller jag med om CS + tram kan bli fett skevt och lurigt, speciellt tram. Men jag har också haft väldigt bra rus av den combon. Då doserade jag väldigt försiktigt, fick ändå några onajs bieffekter om jag minns rätt. Nog därför jag inte provat flera gånger.

Det kan också sluta i dunder krampanfall och kan lova att käka blå för att inte krampa, funkar inte så. Blir ju också konsekvenser om man tar CS+tram. ifall någon måste ringa 112 när något allvarligt händer en som blandat utan att tänka till två gånger innan. Sett folk krampa i över 10min på mindre bra combos och är inte hälsosamt för hjärnan att krampa länge. Ev tappat lite IQ i samband med syrebrist länge..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in