2026-03-12, 01:56
Medlem
Har alltid varit så för mig. Har bättre sex med tjejer jag träffat på fester eller andra tilfälliga kontakter. Med förhållanden kommer en massa krav liksom... Har mkt bättre och intensivare sex med en tjej jag träffat på en fest, man kan liksom bara släppa kontrollen och ta henne liksom, inga krav inga måsten. Allra bäst sex tycker jag det är om det är lite "förbjudet". Typ att jag ligger med en tjej som är i ett förhållande med en annan kille. Eller en tjej som är hårt kontrollerad av sina föräldrar. Går igång som fan på det. Typ "vi borde egentligen inte göra det här". Känner ni likadant??
Citera
2026-03-12, 04:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Har alltid varit så för mig. Har bättre sex med tjejer jag träffat på fester eller andra tilfälliga kontakter. Med förhållanden kommer en massa krav liksom... Har mkt bättre och intensivare sex med en tjej jag träffat på en fest, man kan liksom bara släppa kontrollen och ta henne liksom, inga krav inga måsten. Allra bäst sex tycker jag det är om det är lite "förbjudet". Typ att jag ligger med en tjej som är i ett förhållande med en annan kille. Eller en tjej som är hårt kontrollerad av sina föräldrar. Går igång som fan på det. Typ "vi borde egentligen inte göra det här". Känner ni likadant??

"inga krav inga måsten" - vad är det då för typ av sex, missionären, eller kör du ATM och annat, redan första gången?
Citera
2026-03-12, 06:26
Medlem
Citat:
Det är egentligen inte själva sexet som är målet eller bättre.
Det är flörten och hela vägen till att man hamnar i säng som är så euforiskt och upphetsande.
Citera
2026-03-12, 06:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har ni också bättre sex i tillfälliga kontanter än relationer?

Hade nog bäst sex när man precis hade klivit in i en relation och var nykär, viktigt var också att kärringen var skottsäker så man slapp hålla på med någon jävla - ibland - gnisslande kondom som kunde åka av om man tog en liten paus eller riskerade att spricka.

Men för all del, förringa aldrig tillfälliga kontakter. Även om man kanske inte är kompatibla direkt i bingen och man tvingas använda kådis så är jakten och stoltheten när man leder ut någon sötnos från t.ex. krogen framför de andra hanarna oslagbar. Nu kanske det mer ska ses som själva raggandet, men jag bakar in det i sexet i alla fall för förspelet hade i regel börjat i något mörkt hörn.
Citera
2026-03-12, 06:48
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Nej verkligen inte. Det är väl klart att det är spännande första gången man är med en ny person, kul att se hur han ser ut utan kläder och bekräftelsen o allt det här. Men nej, ligga med människor jag egentligen inte bryr mig om är faktiskt ganska trist och är inte ens i närheten av att vara med nån jag verkligen tänder på och bryr mig om. För att jag verkligen ska tända så måste jag känna personen, ha en känslomässig koppling och så den där speciella dynamiken och spänningen som uppstår då. Annars blir det ju liksom bara en kropp. Inte så kul.

Kanske spännande för unga som är i början av sin sexuella karriär o inte riktigt vet hur najs sex faktiskt kan vara. För de allra flesta vuxna är det ganska så precis tvärtom skulle jag tro.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-03-12 kl. 06:51.
Citera
2026-03-12, 07:12
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:

Jag kan helt klart hålla med, det är u en ny spännande kropp, outforskad mark! Så blir helt klart något qnnat än slentriansexet med sambon sedan 15 år. Vi kan också ha bra sex, men aldrig spännande då vi känner våra kroppar utan och innan.
Citera
2026-03-12, 13:19
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Det stämmer bra.
Förbjuden frukt på ett eller annat sätt har väl alltid haft större dragningskraft.
Gifta kvinnor ute på vift som får orgasmer av dimension som de aldrig fått med gubben hemma, eller djupt religiösa kvinnor som blir som besatta när de gör ett besök på andra sidan staketet och upplever hur härlig den köttsliga lusten kan vara.
Citera
2026-03-13, 08:00
Medlem
För mig blir nog svaret på den ursprungliga frågan Nej.
Har antagligen en låg "pussy count" jämfört med många i denna tråden.
Två längre förhållanden, tre kontakter som inte riktigt blev till förhållanden och fem engångs sex.
Av dessa engångs sex kommer jag ihåg två som mera lyckade.
Behöver lite inramning och känna viss nivå av tillit och samhörighetskänsla med tjejen.
Sex i en förälskelse kan jag jämföra med en ny spännande maträtt.
Sex i det trygga förhållandet är den näringsriktiga husmanskosten.
Den tillfälliga sexkontakten blir lätt som påsen med ostbågar och påsen med gott och blandat som råkar komma med i kundvagnen. Man stoppar i sig gottorna, men efteråt känns det som att det inte tillfört något speciellt gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in