2026-03-11, 21:31
Medlem
-Hengpung-s avatar
Det här är Indien:

LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK (Varning: Bajsande Indier)

Håller ni med om att Indien är världens avlopp?

Jag tänker tillbaka på innan internet och kameramobiler blev vanliga fanns det ofta en ganska annorlunda bild av landet. Många i väst förknippade Indien med spiritualitet, meditation och en kultur där människor levde i harmoni och lade stor vikt vid renhet och balans i livet. Vår egen Ted Gärdestad blev knäpp, gick med i Bhagwan och reste till Indien för att komma närmare meditationen och det spirituella. Men med internet och kameramobilers framväxt så fick världen reda på sanningen och bilden förändrades drastiskt. Idag vet alla att Indien är det smutsigaste, snuskigaste och vidrigaste landet på jorden, fullt av bajs och sopor i princip överallt. Hygien, sanitet och allmän renlighet finns inte i Indien. De flesta hem saknar både dusch och toalett, man utför sina behov mitt på gatan där det går andra folk utan att skämmas för sig. Idag vet vi vad Ted egentligen fick uppleva där på 80-talet på sin resa i Indien, vilket resulterade i att han blev ännu mer tokig och tillslut tog sitt liv.

Jag tänkte nu att detta kan vara en bra tråd för att diskutera varför Indien är ett avlopp, och framförallt, varna andra från att någonsin resa till Indien på semester, eller i något annat syfte för den delen, om man inte vill vandra runt i bajs och sopor dagarna långa. Se Ted lite som ett varnande exempel på varför man inte ska resa till Indien.
Senast redigerad av -Hengpung- 2026-03-11 kl. 22:28.
Citera
2026-03-11, 21:37
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Finns det verkligen ingen tråd om hur piss Indien är?

Hur kan man åka dit utan att vilja knytnäva varje liten indier?
Citera
2026-03-11, 21:37
Medlem
kalkryggars avatar
Har du själv varit i Indien?
Citera
2026-03-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Det här är Indien:

LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK
LÄNK

Håller ni med om att Indien är världens avlopp?

Jag tänker tillbaka på innan internet och kameramobiler blev vanliga fanns det ofta en ganska annorlunda bild av landet. Många i väst förknippade Indien med spiritualitet, meditation och en kultur där människor levde i harmoni och lade stor vikt vid renhet och balans i livet. Vår egen Ted Gärdestad blev knäpp, gick med i Bhagwan och reste till Indien för att komma närmare det spirituella. Men med internet och kameramobilers framväxt så fick världen reda på sanningen och bilden förändrades drastiskt. Idag vet alla att Indien är det smutsigaste, snuskigaste och vidrigaste landet på jorden, fullt av bajs och sopor i princip överallt. Hygien, sanitet och allmän renlighet finns inte i Indien. De flesta hem saknar både dusch och toalett, och man utför sina behov mitt på gatan där det går andra folk utan att skämmas för sig. Idag vet vi vad Ted egentligen fick uppleva där på 80-talet i sin resa i Indien, vilket resulterade i att han blev ännu mer tokig och tillslut tog sitt liv.

Jag tänkte nu att detta kan vara en bra tråd för att diskutera varför Indien är ett avlopp, och framförallt, varna andra från att någonsin resa till Indien på semester, eller i något annat syfte för den delen, om man inte vill vandra runt i bajs och sopor dagarna långa. Se Ted lite som ett varnande exempel på varför man inte ska resa till Indien.
Du är bara avundsjuk för att du inte får bajsa på stranden
Citera
2026-03-11, 22:08
Medlem
Flaskpostenss avatar
Hahaha ser du alla bajskorvar på stränderna

De lever som vi svenskar gjorde på 16-1700 talet när vi bajsa från fönster
Citera
2026-03-11, 22:17
Medlem
Jag ryggsäcksluffade i Indien för 25 år sedan.

Vill man åka någonstans där det dammigt, smutsigt, luktar fan och ständigt oljud - då väljer man Indien.
Och hettan....

Dessutom, Indisk mat smakar mycket bättre i Europa än i Indien.
Citera
2026-03-11, 23:28
Medlem
Haha, men ja, Indien är ett av de länder som jag avstår att någonsin besöka. Alla bekanta som varit där vittnar om den obligatoriska magsjukan man drabbas av.

Det finns gott om videofilmer som visar hur indierna bokstavligen talat smörjer in sig med skit också. De har någon sort kärleksrelation med skiten.

https://www.youtube.com/watch?v=JnnCaavXmEI

Ett exempel på poop-festival.
Citera
2026-03-11, 23:48
Medlem
Rumpkorvens avatar
Haha indien är verkligen skit. Tillsammans med ryssland. Fast på olika sätt.
Citera
2026-03-12, 00:00
Medlem
KavlaUpps avatar
Googlar man på hur tryggt Indien är så står det att om du reser som kvinna så ska du klä dig konservativt (för att inte bli våldtagen) och att du inte ska gå ensam på tomma platser eller när det är mörkt.

Och dessa människor massimporterar vi till Sverige och svensken står med öppna famnar och applåderar denna fina arbetskraftsinvandring vi inte kan leva utan.
Citera
2026-03-12, 07:10
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavlaUpp
Googlar man på hur tryggt Indien är så står det att om du reser som kvinna så ska du klä dig konservativt (för att inte bli våldtagen) och att du inte ska gå ensam på tomma platser eller när det är mörkt.

Och dessa människor massimporterar vi till Sverige och svensken står med öppna famnar och applåderar denna fina arbetskraftsinvandring vi inte kan leva utan.

Ja de håller sig till foodora tills de tagit över. Då ska vi se på piskande med pålar o bajs på våra gator med! De bara väntar..
Citera
2026-03-12, 07:30
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Hahaha ser du alla bajskorvar på stränderna

De lever som vi svenskar gjorde på 16-1700 talet när vi bajsa från fönster
Skillnaden är att det fanns en miljon svenskar som kasta sin skit på gatan på den tiden. I Indien är det 1,5 miljarder som gör det. Fy fan vad sunkigt det måste vara och illa det måste lukta där.
Citera
2026-03-12, 07:43
Medlem
Att Indien inte har dött ut av någon smitta eller pest är konstigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in