2026-03-11, 17:03
Medlem
För att detta inte ska bli någon sabla diskussion om förringande eller annat skit om könstillhörighet eller jämlikhet så ställer jag denna fråga av ren nyfikenhet - Är detta uppfattat? (Jaaaa!!!). Okej, bra!

Jag antar att många män mer eller mindre förväntar sig service i form av avsugningar i samband med både dejtande och förhållande och ni kvinnor som inte är så sugna på att utföra denna aktivitet blir väl aningen stressade av detta, eller har jag fel? Vad brukar ni säga för att slippa göra det eller gör ni det ändå om ni verkligen är kära i snubben? Endast en av de kvinnor jag har dejtat förväntade sig alltid att bli slickad vid sexuella samkväm och detta bidrog till att jag avbröt kontakten med henne. Jag kan få lust att göra det ibland men det ska förstås inte vara något krav för att slippa gnäll. Själv har jag aldrig begärt att bli avsugen utan det är upp till min sängpartner.
Senast redigerad av Diskuterare 2026-03-11 kl. 17:09.
Citera
2026-03-11, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
För att detta inte ska bli någon sabla diskussion om förringande eller annat skit om könstillhörighet eller jämlikhet så ställer jag denna fråga av ren nyfikenhet - Är detta uppfattat? (Jaaaa!!!). Okej, bra!

Jag antar att många män mer eller mindre förväntar sig service i form av avsugningar i samband med både dejtande och förhållande och ni kvinnor som inte är så sugna på att utföra denna aktivitet blir väl aningen stressade av detta, eller har jag fel? Vad brukar ni säga för att slippa göra det eller gör ni det ändå om ni verkligen är kära i snubben? Endast en av de kvinnor jag har dejtat förväntade sig alltid att bli slickad vid sexuella samkväm och detta bidrog till att jag avbröt kontakten med henne. Jag kan få lust att göra det ibland men det ska förstås inte vara något krav för att slippa gnäll. Själv har jag aldrig begärt att bli avsugen utan det är upp till min sängpartner.

Nä, alltså, det är lugnt.
Citera
2026-03-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Nä, alltså, det är lugnt.

Oavsett storlek och utseende på den?
Citera
2026-03-11, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du är ju helt dum i huvudet. När ska du bli en man?

Så du avbryter genast kontakten om hon inte vill suga och oavsett hur kär du är i henne? Jag har svårt att se någon manlighet i det.
Citera
2026-03-11, 17:55
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Så du avbryter genast kontakten om hon inte vill suga och oavsett hur kär du är i henne? Jag har svårt att se någon manlighet i det.
Jag sparkar ut henne på gatan direkt
Citera
2026-03-11, 17:57
Medlem
Citat:
Det är nog den personliga hygienen som kan få mig att backa.
Citera
2026-03-11, 17:59
Medlem
halaltarzans avatar
Hemma hos Tarzan har det då aldrig sugits speciellt mycket, kanske nån gång när kärringen haft montan. Nej, när jag väl är klar med att slicka och/eller pulla upp kärringen så murran är så där härligt svullen och slabbig så vill ju jag lägga mig tungt på henne och tränga in.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-03-11 kl. 18:01.
Citera
2026-03-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Jag sparkar ut henne på gatan direkt

Nästan lite imponerande
Citera
2026-03-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är nog den personliga hygienen som kan få mig att backa.

Som den nyfikna människa jag råkar vara måste jag då fråga om du brukar be vederbörande tvätta sig om manslemmen eller om du drar en vit lögn för att kunna klä på dig utan att orsaka dålig stämning?
Citera
2026-03-11, 18:41
Medlem
Citat:
Som den nyfikna människa jag råkar vara måste jag då fråga om du brukar be vederbörande tvätta sig om manslemmen eller om du drar en vit lögn för att kunna klä på dig utan att orsaka dålig stämning?
Nä jag har tagit fan i båten och får ro han i land. Men tackar nej till fler träffar.
Citera
2026-03-11, 20:26
Avslutad
Citat:
Nä?
Citera
2026-03-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nä jag har tagit fan i båten och får ro han i land. Men tackar nej till fler träffar.

Vilken hjältinna!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in