2026-03-11, 05:21
Medlem
Säg att jag har sex med både dottern och mamman, men att dottern även har sex med min son.. Känns som nåt sorts rekord? Komplicerat, men kanske ändå inte..
Citera
2026-03-11, 05:31
Avstängd
Sjuka tankar, klockan halv sex en onsdagsmorgon.
Senast redigerad av PatricHbg 2026-03-11 kl. 05:40.
Citera
2026-03-11, 05:31
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Säg att jag har sex med både dottern och mamman, men att dottern även har sex med min son.. Känns som nåt sorts rekord? Komplicerat, men kanske ändå inte..

Varför har inte även mamman sex med din son?
Citera
2026-03-11, 06:05
Medlem
Hasse.Haschblosss avatar
Är det tjackrunkartankar såhär på morgonkvirren?
Citera
2026-03-11, 06:40
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Varför har inte även mamman sex med din son?
Eller TS mamma
Citera
2026-03-11, 06:40
Medlem
Jag har sex med mamman och dottern. Inte samtidigt. Det har pågått i flera år. Mamman 50+ och dottern 30
Citera
2026-03-11, 06:50
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Komplicerat kommer det definitivt att bli om nån/några skulle få känslor för varandra.
Citera
2026-03-11, 08:03
Medlem
Connykrims avatar
Om du lägger till din mor o far i spelet är det nog rekord på nåt psykiskt ohälsosamt.
Citera
2026-03-11, 08:19
Medlem
Citat:

Det är ju bra att ni verkar tycka om varandra i varjefall, kanske inte riktig på det vanligaste sättet, men i detta landet med hen, transor som läser sagor för barn och allt möjligt, så känns detta inte så mycket galnare än allt annat.
Citera
2026-03-11, 09:17
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Låter komplicerat det där.
Påminner om den gamla historian.

Pappan till dottern:
-:"Du knullar mkt bättre än mamma."
-:"Tack. Det tycker brorsan också."

Eller den där mamman och dottern har mamma-dotter-samtal.

Mamman:
-:"Har du börjat dejta någon?"
-:"Ja mamma. Jag har börjat dejta grannen."
-:"Men.. Han skulle ju kunna vara din pappa!"
-:"Mamma, ålder betyder inget. Det är ju bara en siffra!!"
-:"Jag tror inte du riktigt förstår vad det är jag försöker säga..."

TS. Du sitter väl inte och dagdrömmer alltsammans?
Ditt 'säg att' antyder att det inte är på riktigt.

/VV
Citera
2026-03-11, 09:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Låter väl inte helt otroligt, bara söka sig till någon riktig WT-håla där arbetslösheten och alkoholismen är hög. Polaren gökade t.ex. både mamma och dotter som bodde i samma trapp en gång i tiden. Alla tre i törstigaste laget. Nu var ju polarens son lite för ung men är tämligen övertygad om hade han bara varit könsmogen så hade dottern i 40-årsåldern ställt upp efter lite smicker och några rejäla groggar.
Citera
2026-03-11, 10:55
Medlem
LKKINGENs avatar
Haft sex med både en tjej och hennes mamma men har ingen son så...

Har för mig jag såg en film som var del av en trilogi för ett tag sen, utspelade sig i Italien där en pappa knullade en hora sen förälskade sig sonen i horan o pappan kunde inget göra för då hade han avslöjat sig vilket såklart slutade med att horan blåste sonen på stora pengar.

Tänkte du sett denna film och sen spunnit vidare på det fast så komplicerat är det antagligen inte då detta kräver lite tankekraft så du har nog bara suttit i källarna och runkat i din mammas smutstvätt och spunnit igång tankemaskinen där och då, stackare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in