2026-03-10, 14:27
Medlem
Hej, jag tror att mitt tinder kan vara buggat, har nästintill swipeat på halva sverige och fått ut max 10 matchningar. Har nu fått för mig att min profil är buggad och att den inte rekomenderas till människor där. Är detta en möjlighet eller är jag helt enkelt inte byggd för nätdejting? Uppskattar gärna svar.
Citera
2026-03-10, 14:41
Medlem
Jag har inte Tinder själv men jag har läst att om man är alltför ivrig (swipar ja till allt) så kan man till slut bli "skuggbannad" och i princip slutar man visas för andra användare. Det ska eventuellt även finnas mer avancerade algoritmer som även där utgår från hur desperat du verkar och anpassar vilka du visas för utifrån det.

Jag tror inte att du tjänar något på att göra som du gör i alla fall, och sannolikheten är rätt stor att det skadar dina chanser.
Citera
2026-03-10, 18:32
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Mitt tinder är buggat

/mod
Citera
2026-03-10, 20:33
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Det låter mycket riktigt som att det är just trasigt.
Citera
2026-03-10, 20:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinjonken1986
Hej, jag tror att mitt tinder kan vara buggat, har nästintill swipeat på halva sverige och fått ut max 10 matchningar. Har nu fått för mig att min profil är buggad och att den inte rekomenderas till människor där. Är detta en möjlighet eller är jag helt enkelt inte byggd för nätdejting? Uppskattar gärna svar.
Varför i hela världen är du öppen för att träffa exakt vem som helst utan krav?
Citera
2026-03-15, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Varför i hela världen är du öppen för att träffa exakt vem som helst utan krav?
Där tror jag du missförstår killen, just för att du är en tjej, man känner andra genom sig själv..

Han är öppen för väldigt många, att lära känna bättre, ge henne en chans, dissar inte på förhand som många kvinnor gör fullt förståeligt då de har många intressenter (män med många intressenter gör likadant, men de är ytterligt få). Kvinnan må vara grindvakten till sex, allt annat är våldtäkt, men mannen är det till förhållande. Kvinnor har sex när de vill, män när de får. Oddsen är rätt stor att TS blir köpt med hull och hår, ända upp till äktenskap bara han får sex och hon inte är helt körd i huvudet.

Spelar ingen roll hur snygg en tjej är, om det inte går att leva ihop med na. Men för att veta det, så måste man ge na chansen.
Citera
2026-03-15, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinjonken1986
Såå.. vad gjorde du med dina 10 matchningar?

Du vet, det räcker med en, om hon är rätt.

Visst, jag vet. Ghostad. Alla de du inte kom någon vart med.

Tinder slår mynt av samma som spelsajter, intermittent förstärkning (googla på termen). Som ny användare får du en genomsnittlig ranking och din profil visas för andra genomsnittligt rankade. Men varje gång du gillat och inte får match, då sjunker din ranking och visas för färre och lägre rankade. Har du fuckat upp tillräckligt, så blir du shadowghostad = profiler visas för dig, men din profil visas inte för någon. Kan bättras på genom att betala.. katching för match.com som skrattar hela vägen till banken, på din bekostnad.

Intermittent förstärkning.. några forskare gjorde experiment på korpar. Varje gång fågeln pickade på en viss knapp, så kom en godis. Men sen fick den bara godis ibland och senare inte alls. Fågeln fortsatte att picka på knappen typ 14000 gånger innan den gav upp. Bli inte en stackars pippi bara för att du fick match å kunde skriva till en tjej som hade tio andra killar som skrev till henne.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-03-15 kl. 03:00. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-03-15, 11:03
Avslutad
Mänsklig ohederlighet in action. Avundsjuka. Horungar som inte vill att man träffar någon.
Citera
2026-03-15, 13:56
Medlem
Jag minns när Tinder kom och jag skaffade den och hade den i flera veckor och blev fundersam varför man har en app där man inte kan skriva till tjejer? Sedan insåg jag bara att det var för jag inte fick en enda matchning medans en kollega fick massor.

Vissa av oss är inte omtyckbara helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in