2026-03-10, 12:40
Medlem
Mohaves avatar
Nu har jag plötsligt och oväntat fått en dejt med en urtjusig kvinna som är ett modelejon. Själv bryr jag mig inte om kläder utan klär mig sluskigt. Hur gör jag mig snabbt till en elegant och tjusig man?
Citera
2026-03-10, 12:42
Medlem
Besök närmaste herrekiperingsaffär. Örnkvist, Alde, NK...vad som nu känns som din stil och budget. Säg till expediten att du vill köpa en ny outfit i din stil. Svara på expeditens frågor. Betala. Klart.

Det här är liksom själva affärsmodellen för klassiska herrbutiker.
Citera
2026-03-10, 12:44
Medlem
Gå in på Dressmann och köp en skjorta och kavaj. Blir det en andra dejt köp en skjorta till. Utvecklas det till nåt seriöst behöver du inte bekymra dig om resten. Hon kommer klä dig.
Senast redigerad av Bemp 2026-03-10 kl. 12:52.
Citera
2026-03-10, 13:00
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Besök närmaste herrekiperingsaffär. Örnkvist, Alde, NK...vad som nu känns som din stil och budget. Säg till expediten att du vill köpa en ny outfit i din stil. Svara på expeditens frågor. Betala. Klart.

Det här är liksom själva affärsmodellen för klassiska herrbutiker.
Behöver allmänt hyfsa till mig, så jag kan tänka mig att lägga typ 20.000 på en snygg outfit.
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Säker på att det är en kvinna du ska träffa?

(FB) Är man bög bara för att man suger av en kompis ibland?

Jadå. Suga av bögar, det får du göra!
Citera
2026-03-10, 13:06
Avstängd
Klä dig som dig själv och som du trivs i samt känner dig snygg i.
Man vinner inte i det långa på att måla upp en falsk persona.
Gillar hon inte din stil är det hennes problem tänker jag.
Citera
2026-03-10, 13:13
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hur gör jag mig snabbt till en elegant och tjusig man?

Ska vi tolka det som att du är man eller kvinna?
Citera
2026-03-10, 13:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Nu har jag plötsligt och oväntat fått en dejt med en urtjusig kvinna som är ett modelejon. Själv bryr jag mig inte om kläder utan klär mig sluskigt. Hur gör jag mig snabbt till en elegant och tjusig man?
Paletå och snabelskor är viktiga attribut. Du blir helt enkelt en "djefla karl" som Strindberg skulle uttryckt det.
Citera
2026-03-10, 13:36
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Paletå och snabelskor är viktiga attribut. Du blir helt enkelt en "djefla karl" som Strindberg skulle uttryckt det.
Tack! Bra tips med Strindberg. Han verkar ha klätt sig snyggt. Och alla damer föll för honom.
Citera
2026-03-10, 14:09
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
https://www.careofcarl.se/ är sidan du ska besöka.
Citera
2026-03-10, 14:24
Medlem
Zaedrewss avatar
För det första stort jävla grattis! Men sedan att ändra. Hon kanske valde just dig för du var extremt sluskig. Hon hade nog med att vara med män som var extremt nojiga i hur de klädde sig. Nu valde hon dig för att just bli utan detta.
Citera
2026-03-10, 14:50
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
För det första stort jävla grattis! Men sedan att ändra. Hon kanske valde just dig för du var extremt sluskig. Hon hade nog med att vara med män som var extremt nojiga i hur de klädde sig. Nu valde hon dig för att just bli utan detta.
Tack! Ja, hon gillar mig nog för annat än hur jag klär mig. Så nog dumt att försöka ta mig upp till hennes nivå där. Hon frilansar som fotomodell vid sidan av sitt vanliga jobb. Men känner att jag behöver lyfta mig ett eller två snäpp.

Tar gärna emot tips på klädsamma kavajer, byxor, skjortor och skor.
Citera
2026-03-10, 14:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Tack! Ja, hon gillar mig nog för annat än hur jag klär mig. Så nog dumt att försöka ta mig upp till hennes nivå där. Hon frilansar som fotomodell vid sidan av sitt vanliga jobb. Men känner att jag behöver lyfta mig ett eller två snäpp.

Tar gärna emot tips på klädsamma kavajer, byxor, skjortor och skor.

Ja ren och fin är ju grundregeln. Män missar ibland detta. Att hur de luktar är viktigt.

Sedan ja gå till då Dressman eller Kappahl. Prata med en kvinna där som ger dig sina råd om vilka jeans, skjortor etc som funkar bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in