2007-06-12, 21:47
Medlem
wigwaggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_knas
Ser fram emot denna film som attan!

Hoppas den inte blir alltför politiskt korrekt, något som dom senare säsongerna präglats av. Och något som troligen bidragit till att jag börjat föredra att glutta på family guy istället.

Håller med at family guy är snäppet vassare. Men en Simpsons movie kan bara blir bra.
Citera
2007-06-12, 22:00
Medlem
pentrys avatar
Tyvärr så är det faktiskt så. Family Guy är att föredra gentemot den senaste bedrövliga säsongen av The Simpsons. Trots allt, man har lyckats hålla igång en tidigare suverän serie under ett antal år, något troligtvis ingen hade räknat med. Jag tror att Simpons the Movie är ett sista desperat försök att sparka liv i fenomenet. Och tyvärr tror jag inte man lyckas.....
Citera
2007-06-12, 22:19
Medlem
Ny Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Jag tror att Simpons the Movie är ett sista desperat försök att sparka liv i fenomenet. Och tyvärr tror jag inte man lyckas.....

Nu kanske jag är ute och cyklar, men har inte denna film varit i produktion under en lång tid? Jag läste någonstans (har lägligt glömt var) att det kommer att vara nio år mellan första manusidén och premiären. Även om den siffran är överdriven så har filmen förmodligen varit under utveckling längre än serien haltat sig fram (2-3 senaste säsongerna har varit bedrövliga, iof sevärda, men bedrövliga för att vara simpsons).

Jag ser fram emot filmen något så fruktansvärt och jag tror det kan bli en hit. Tidigare tecknade serier som har tagit steget till bioduken har lyckats med det. Southparkfilmen var suverän och beavis and butthead do america var bra.

Trailern bra ut, slädskämtet är kul och det är vältecknat, dessutom tror och hoppas jag att man lagt ordentligt med krut på att få ihop ett bra manus.

Jaja, den som lever får se.
Citera
2007-06-12, 22:46
Medlem
Morientess avatar
Med tanke på hur bedrövligt Simpsons har varit de senaste tio åren finns inget hopp för denna film.
Citera
2007-06-13, 07:10
Medlem
Tyckte trailern verkade lovande! Helt klart! Men tror filmen kommer suga balle ändå!
Som många säger, Family Guy har dragit ifrån i hästlängder nu. Hoppas innerligt de kommer med en ny BÄTTRE film än den senaste som jag tyckte var underkänd!
Citera
2007-06-13, 12:35
Medlem
Ny Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitou
Tyckte trailern verkade lovande! Helt klart! Men tror filmen kommer suga balle ändå!
Som många säger, Family Guy har dragit ifrån i hästlängder nu. Hoppas innerligt de kommer med en ny BÄTTRE film än den senaste som jag tyckte var underkänd!

Vilken film var det?
Citera
2007-07-08, 14:31
Medlem
Varför har dom en film som är (V.I.P) och är från 18år och en som är från 7 vad kommer skillnaden att vara?
Citera
2007-07-08, 14:34
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eriko21
Varför har dom en film som är (V.I.P) och är från 18år och en som är från 7 vad kommer skillnaden att vara?

Givetvis så kommer vuxenverisionen av filmen innehålla mer våld, mer rumpor, och grövre språk.

Citat:
Ursprungligen postat av Ny Kula
Vilken film var det?

Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story

http://www.imdb.com/title/tt0385690/
Citera
2007-07-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Givetvis så kommer vuxenverisionen av filmen innehålla mer våld, mer rumpor, och grövre språk.

Okej tack
Citera
2007-07-23, 20:38
Medlem
Morientess avatar
Såg just att "The Simpsons: the Movie" har ett snittbetyg på 9.3 på IMDb at the very moment.

Tippar på att filmen, precis som de senaste tio säsongerna, är skit.
Citera
2007-07-24, 13:39
Medlem
Ska bli jävligt intressant att se
Citera
2007-07-24, 13:43
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenuZ
Ska bli jävligt intressant att se

instämmer, jag tror tyvär att den inte kmr bli någon direkt höjdare.
men man ska aldrig ropa hej förens man kommit över ån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in