2007-02-19, 19:41
Medlem
snapcases avatar
Trailer 3 uppe nu
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/
Doh!
Citera
2007-02-19, 19:57
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Trailer 3 uppe nu
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/
Doh!

Lovande!
Dessutom tycker jag serien har ryckt upp sig ganska mycket de senaste säsongerna.

.
Citera
2007-02-20, 03:01
Medlem
Skägg-Krales avatar
Det absolut bästa hade ju varit om de hade fått O'brien att vara med och skriva manuset med dem. Det säsongerna var de absolut bästa som gjorts!
Citera
2007-02-20, 08:07
Medlem
Stewie_griffins avatar
"Nya" trailern är så himla härlig, jag hoppas filmen blir i samma anda. Dock är ju starten med kaninen som hoppar omkring oslagbar

En Family Guy film till hade dock smällt högre för mig personligen. Dock ska ju denna definitivt ses :P
Citera
2007-06-12, 20:47
Medlem
Ockelbos avatar
Den 27 Juli smäller det!
Citera
2007-06-12, 20:51
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockelbo
Den 27 Juli smäller det!
smäller? Du menar att den går att tanka då?
Citera
2007-06-12, 21:02
Medlem
Dr_knass avatar
Ser fram emot denna film som attan!

Hoppas den inte blir alltför politiskt korrekt, något som dom senare säsongerna präglats av. Och något som troligen bidragit till att jag börjat föredra att glutta på family guy istället.

Citera
2007-06-12, 21:04
Medlem
Har inte mycket hopp om den här filmen, kommer säkert bli en lång kavalkad av dåliga skämt och kändisar som spelar sig själva
Citera
2007-06-12, 21:26
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Har inte mycket hopp om den här filmen, kommer säkert bli en lång kavalkad av dåliga skämt och kändisar som spelar sig själva

true that..
Citera
2007-06-12, 21:28
Medlem
Grillen89s avatar
Hoppas den blir bra men ja... Som de senaste säsongerna lär den suga grek. Det är bara de gamla hederliga säsongerna som är sevärdiga, de nyaste är det sämsta jag sett. Btw, någon som vet när Conan O'brien slutade med simpsons? Vilken säsong d.v.s.
Citera
2007-06-12, 21:35
Bannlyst
Jag har onda aningar...

Som så många gånger tidigare tror jag att formatet långfilm blir aningen för långt för att man ska till fullo uppskatta Simpsons.

Jag tycker att de avsnitt man ser på TV är precis lagom långa. En film blir ju minst 3 gånger så lång.

Filmmakarna har då att välja på:

* Låta filmen bestå av några mindre stories som hakar i varandra - vilket gör att man lika gärna kan se dagens TV-dos av Simpsons.

* Låta filmen ha en enda sammanhängande handling - vilket brukar innebära att det blir något uttdraget och krystat.

Men men....det kan ju också bli riktigt bra!
Citera
2007-06-12, 21:39
Medlem
Ockelbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
smäller? Du menar att den går att tanka då?

Nej, den har biopremiär då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in