2026-03-09, 07:07
Medlem
Nordnet har en kampanj där nya kunder kan öppna ett aktie- och fondkonto och få 200 kr i en fond som blivit utsedd till “Årets fond” av Privata Affärer.

Gäller nya kunder som öppnar konto mellan 2 mars – 26 mars 2026.

Jag testade att registrera mig och det verkar räcka att öppna kontot, man behöver inte sätta in egna pengar först. 200 kr sätts in i en fond.

Länk: https://www.nordnet.se/kampanjer/arets-fond

Någon mer som testat om pengarna kommer direkt efter registrering?
Citera
2026-03-09, 07:12
Medlem
StoreSvartes avatar
Kan man ta ut pengarna direkt efteråt? Skiter i någon jevla fond. Måste köpa cigg.
Citera
2026-03-09, 07:14
Medlem
1.01. Reklam och annonsering
Privata eller kommersiella annonser,
så som köpes-, säljes- eller bytesannonser,
inlägg innehållande reklam eller inlägg med
annat innehåll som användaren tjänar pengar
eller andra fördelar på, är förbjudna.
https://www.flashback.org/regler
Citera
2026-03-09, 07:17
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapporterna
1.01. Reklam och annonsering
Privata eller kommersiella annonser,
så som köpes-, säljes- eller bytesannonser,
inlägg innehållande reklam eller inlägg med
annat innehåll som användaren tjänar pengar
eller andra fördelar på, är förbjudna.
https://www.flashback.org/regler

Tveksamt om TS tjänar några pengar på att någon får 200 i en fond om de reggar sig på sidan som omnämns.
Citera
2026-03-09, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Kan man ta ut pengarna direkt efteråt? Skiter i någon jevla fond. Måste köpa cigg.
Det tar några veckor

Citat:
Om du uppfyller kraven för välkomsterbjudandet bokas fondandelarna in på ditt aktie- och fondkonto (AF) normalt inom 1–2 veckor efter att du har blivit kund och gjort ditt fondval. Vi gör kontroller en gång i veckan och går då igenom alla nya ansökningar. Därefter genomförs köpet av fondandelarna. Om du inte ser dina andelar på kontot efter två veckor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice via ett meddelande i inloggat läge, så hjälper vi dig.
Citera
2026-03-09, 08:10
Medlem
pn222jws avatar
"Perfekt! Din valda fond syns på ditt 
konto inom 2 veckor.

XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX

Insatt belopp
200 SEK
Se den här välkomstgåvan på 200 kr som en början på något stort. Lycka till med dina investeringar"

THX för tipset, TS!
Citera
2026-03-09, 09:19
Medlem
Det verkar som att de vill lura fler suckers att satsa på fonder istället för att lära sig hur man kan tjäna mycket mer själv...
=FA-analyser.
Citera
2026-03-09, 09:27
Medlem
Man undrar vilka fattiglappar som låter 200 kronor styra vilken bank man väljer. Kan nordnet verkligen tjäna pengar på sådana kunder? De har knappast något kapital att sätta in på banken.
Citera
2026-03-09, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Man undrar vilka fattiglappar som låter 200 kronor styra vilken bank man väljer. Kan nordnet verkligen tjäna pengar på sådana kunder? De har knappast något kapital att sätta in på banken.

Själv undrar jag vad för idioter som inte gör en sån sak när timlönen är skyhög och ansträngningen låg med noll risk.
Du binder dig ju inte till att använda Nordnet för all framtid? Men självklart hoppas Nordet på att du ska göra det. Som att böja sig ned och plocka upp en hundralapp man hittar på gatan. Det spelar ingen roll hur rik jag är - jag gör det i vilket fall.
Citera
2026-03-09, 18:50
Medlem
De hade en likadan kampanj i slutet av förra året, mina 200 kr är nu 220 kr.
Citera
2026-03-09, 21:51
Medlem
Är kontot gratis hos Nn?
Citera
2026-03-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Är kontot gratis hos Nn?
Läs mer här: https://www.nordnet.se/faq/courtage-avgifter/avgifter/var-hittar-jag-en-oversikt-over-alla-priser-och-avgifter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in