Citat:
Ursprungligen postat av
KavlaUpp
EU:s nya så kallade handelsavtal, som DFS kallar för folkutbytesavtalet innebär att det kommer att välla in indier till Europa.
Indier ses som ett fint, välutbildat och skötsamt folk verkar det som men hur många här vill ta med sin fru och dotter och flytta till Indien? Jag tror siffran är 0.
Samtidigt tycker gemene svensk att dom är varmt välkomna eftersom dom "sköter sig". Det där jävla naiva gubb-argumentet alltså.
Indien som land, det dumpas skräp i varenda sjö utan att någon bryr sig, folk bajsar öppet på gatorna och det lagas mat på marken där man använder sina skitiga händer och fötter för att röra om i maten samtidigt som det kryper massa flugor i och runt maten. Dom använder väl inte ens toalettpapper efter att ha varit på toa men är inte säker på att det stämmer.
Jag har även hört att indier har en fruktansvärd kvinnosyn och att våldtäkter och mord på kvinnor är väldigt vanligt förekommande.
Varför är svensken så mån att ta hit dessa? För att dom anses vara duktiga på att jobba?
Underskattar vi faran med massimport av indier och vad kommer det att göra med Sverige förutom att bidra till en snabbare folkutbytesprocess?
Hoppas tråden inte anmäls för hets mot folkgrupp. Jag hetsar inte mot någon, bara utrycker min genuina oro.
Eller har jag fel, kommer indier att berika vårt land?
denna typ av invandring började vräka in 2023 om man tittar på statistiken.
Det var då tidö-partiernas löfte om att strypa invandringen
resultatet var lika stor invandring från andra länder och mångdubbelt från Indien, Bangladesh och liknande
inte för att jag var en stor konsument av lösgodis innan, men efter att ha sett dessa fodoorabud stå och gräva i lådorna med händerna köper jag numera ingenting som inte är förpackat