2026-03-08, 20:54
Medlem
ovikspojkens avatar
Ni vet när de dyker upp och personen börjar få total panik, komma med världens sämsta bortförklaringar och försöker slingra sig ur

Jag kan börja, det här är mitt https://dumpen.se/2025/09/25/undanflykter-i-sjomarken-boras-677/
Citera
2026-03-08, 21:14
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovikspojken
Ni vet när de dyker upp och personen börjar få total panik, komma med världens sämsta bortförklaringar och försöker slingra sig ur

Jag kan börja, det här är mitt https://dumpen.se/2025/09/25/undanflykter-i-sjomarken-boras-677/
Jag är ingen som hänger där och jämför, men snubben i klippet, jädrar vad envis han är!
Man undrar om han menar allvar när han verkar vända stil??
Citera
2026-03-08, 22:41
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Jag tycker dom roligaste att se är när dom försöker fly hals över huvud.
Citera
2026-03-08, 22:55
Medlem
Haha det var en gubbe i början som var iskall och som typ svarade att det var ren tur att han var ute och gick på samma plats dom Sara var på och att han hade haft några bilder som hade kommit ut på nätet. Han gav aldrig upp och var iskall under hela samtalet och menade att det hon snackade om var inte ok. "Nej, det du snackar om är inte O K. Punkt sout" sade han.

Sedan var det en annan som svarade på frågan "är du dömd för detta innan" med "för att vara ute och gå eller?". Han också har gansks rolig.
Citera
2026-03-08, 23:37
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag är ingen som hänger där och jämför, men snubben i klippet, jädrar vad envis han är!
Verkar vända stil?
Citera
2026-03-09, 01:30
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Verkar vända stil?
Ja, de sista minutrarna verkar han ju sluta prata emot.
Citera
2026-03-09, 19:34
Medlem
ovikspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Five Stages of Grief xd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in