2026-03-08, 19:49
Medlem
Knotknets avatar
Hej jag har upptäckt nu att Melodifestivalen 2026 är borttagen. Dåligt och tråkigt tycker jag. Eftersom tävlingen finns varje år vill jag ha trådarna sparade för historiskt dokument. Det var mycket energi och glädje i tråden igår. Givande diskussioner och roliga kommentarer.

Den Moderator som tog bort tråden saknar känsla. Kommentarer på pågående program blir inte OT enligt mig.

Vore intressant med en förklaring då jag inte ser vem som tagit bort tråden. Nu har vi ingen historia nästa år.
2026-03-08, 19:53
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Hej jag har upptäckt nu att Melodifestivalen 2026 är borttagen. Dåligt och tråkigt tycker jag. Eftersom tävlingen finns varje år vill jag ha trådarna sparade för historiskt dokument. Det var mycket energi och glädje i tråden igår. Givande diskussioner och roliga kommentarer.

Den Moderator som tog bort tråden saknar känsla. Kommentarer på pågående program blir inte OT enligt mig.

Vore intressant med en förklaring då jag inte ser vem som tagit bort tråden. Nu har vi ingen historia nästa år.

Håller med dig.

Posta gärna här:

(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!
2026-03-08, 19:57
Medlem
henrikos avatar
Ja nu blev man nyfiken på vilket regelbrott trådstartaren gjort, som uppdagades nu idag. Jag antar den tråden varit igång ett bra tag.
Senast redigerad av henriko 2026-03-08 kl. 20:01.
2026-03-08, 19:57
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Håller med dig.

Posta gärna här:

(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!

Den är inte korgad. Ser ut att vara raderad, oklart varför. Lyfter det internt.
2026-03-08, 20:35
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Haha någon som tyckte att de var en fel vinnare som vann och raderade skiten.
2026-03-08, 21:03
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Tråden verkar vara helt raderad. Är det inte TS då som raderat av någon anledning?
2026-03-08, 21:35
Medlem
JustTrollings avatar
Vilken regel bröt tråden mot?

För den har existerat i över en månad.

Verkar som att den är tillgänglig nu i gen. Men den var borta tidigare idag.

(FB) Melodifestivalen 2026
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Tråden verkar vara helt raderad. Är det inte TS då som raderat av någon anledning?

Mig veterligen kan inte vanliga medlemmar radera trådar, vilket de startat dom eller inte?
Moderator
Dr Kings avatar
Det var jag som hade sluntit och raderat tråden av misstag när jag skulle utföra en annan åtgärd. Tråden är nu återställd.

/Moderator
2026-03-08, 22:45
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det var jag som hade sluntit och raderat tråden av misstag när jag skulle utföra en annan åtgärd. Tråden är nu återställd.

/Moderator

Tack för det! Alla kan slinta!

Och stort grattis till inlägg 10 000! Hade du varit här hade jag bjudit på ett par glas!
2026-03-09, 08:15
Moderator
Carlboms avatar
Ärendet löst. Tråd låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här