Citat:
Ursprungligen postat av
Mumbo2022
Det här ju jättespännande.
Drömmer alltid, eller aldrig (då jag inte kommer ihåg), om saker jag kan direkt relatera tiill, om även lite vidsträkt.
Ngn du känner som ska ut o resa?
Får följa denna tråd, med andra frågor sen
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumbo2022
Det här ju jättespännande.
Drömmer alltid, eller aldrig (då jag inte kommer ihåg), om saker jag kan direkt relatera tiill, om även lite vidsträkt.
Ngn du känner som ska ut o resa?
Får följa denna tråd, med andra frågor sen
Tack. Fick inte med allt i trådstarten så låt mig ordbajsa lite mer bakgrundsfakta.
Jag är inte rasist men haft sjuka mardrömmar sen barnsben, slaktad mördad osv, utan att de påverkat min vardag. Det hör liksom till, precis som att de är en tjej som ska skämma bort mig inte tvärtom.
Jag är inte rasist och det var längesen jag flög och ännu längre sen jag åkte kryssning. Ändå dör jag alltid i en flygkrasch eller pga ett fartyg för första gånge sen Estonia sjunker i mina mardrömmar sen 2 år ungefär.
Jag är inte rasist men ni som är experter på tyda drömmar eller känner igen liknande tecken, är det någon som försöker varna mig eller nojar jag i onödan?
Förlåt allt svammel men jag lovar är seriös tramsar inte, så försök svara seriöst eller visa intresse som Mumbo ovan gjorde.
Tack för kaffet