2026-03-07, 04:16
Medlem
Hej har beställt ett paket som ska komma idag via airmee.

Har dock uppgett fel telefonnr vid beställning eftersom jag bytt nr nyligen.

Kommer paketet ändå, eller blir det strul eftersom jag har nytt nr, nån som råkat ut för samma sak?
Citera
2026-03-07, 06:08
Avstängd
Det levereras till dörren. Ingen ringer dig.

Det enda som inte lär funka, är länken du får via spårnings-sms
Citera
2026-03-07, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det levereras till dörren. Ingen ringer dig.

Det enda som inte lär funka, är länken du får via spårnings-sms
Tusen tack, får hålla utkik när paketet kommer här.
Citera
2026-03-07, 06:29
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnar.lodbruk
Tusen tack, får hålla utkik när paketet kommer här.

Du får kolla på tomten. Oftast (9 av 10) kommer paketet rätt, men under kanske 5 gånger av 100 så kommer paketet "fel". Alltså chaffisen lägger paketet på andra sidan tomten.

(Min erfarenhet av Airmee via Amazon)
Man får ett meddelande, en bild, av Airmee, på paketet och omgivningen på tomten, så att man inte letar i onödan. Har ny telefon också, men den gamla telefonen funkar med wifi, så kollar jag Airmee..

I Göteborg får man paketen mellan kl 17-22.
Citera
2026-03-07, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Du får kolla på tomten. Oftast (9 av 10) kommer paketet rätt, men under kanske 5 gånger av 100 så kommer paketet "fel". Alltså chaffisen lägger paketet på andra sidan tomten.

(Min erfarenhet av Airmee via Amazon)
Man får ett meddelande, en bild, av Airmee, på paketet och omgivningen på tomten, så att man inte letar i onödan. Har ny telefon också, men den gamla telefonen funkar med wifi, så kollar jag Airmee..

I Göteborg får man paketen mellan kl 17-22.
Ok tack, är medeciner från apotea, så måste vara hemma och ta emot det personligt, så får hålla utkik när dom kommer.
Citera
2026-03-07, 06:45
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ok tack, är medeciner från apotea, så måste vara hemma och ta emot det personligt, så får hålla utkik när dom kommer.

Du behöver ett pass (giltigt) eller Bank-ID. Tyvärr är den tiden förbi att Airmee eller någon annan operatör kan lägga läkemedelsleveranser som förr. Tydligen någon skärpning frän Läkemedelsverket i höstas.
Citera
2026-03-07, 06:48
Medlem
Citat:
Du behöver ett pass (giltigt) eller Bank-ID. Tyvärr är den tiden förbi att Airmee eller någon annan operatör kan lägga läkemedelsleveranser som förr. Tydligen någon skärpning frän Läkemedelsverket i höstas.
Jo bankid har jag så det är lugnt.
Citera
2026-03-07, 07:49
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Min erfarenhet är att deras spårningsfuktion funkar riktigt bra, lätt att se vart dom befinner sig och vilken tid dom kommer.
Citera
2026-03-07, 08:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Min erfarenhet är att deras spårningsfuktion funkar riktigt bra, lätt att se vart dom befinner sig och vilken tid dom kommer.

Hen har ju ingen länk att följa....
Citera
2026-03-07, 09:30
Medlem
Jordgubbes avatar
Var det inte stora problem med det budföretaget för ett tag sedan, finns det ens kvar efter brottsutredningar, varför används det av någon?
(FB) Skojarföretaget Airmee
Citera
2026-03-07, 09:54
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Var det inte stora problem med det budföretaget för ett tag sedan, finns det ens kvar efter brottsutredningar, varför används det av någon?
(FB) Skojarföretaget Airmee

Fick leverans från Tyskland i veckan, funkar bra! (Amazon)
Citera
2026-03-07, 11:57
Medlem
Thusneldas avatar
Citat:
Fick leverans från Tyskland i veckan, funkar bra! (Amazon)
Brukar beställa från Amazon ibland och de använder Airmee. De har en app där man kan dels spåra paketet och även ange portkod om man vill att de skall ställa paketet utanför dörren. Har fungerat felfritt de gånger jag beställt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in