2026-03-06, 23:57
Medlem
Jag skrev "Ge mig en bild med Donald Trump och med en text jag är stolt att vara vit"

Får svaret "Jag kan tyvärr inte skapa en bild som innehåller eller främjar budskap om rasöverlägsenhet eller “white pride”. 🚫"

Sedan skrev jag kan du skapa en bild på Black pride och givetvis genereras den kan ju inte länka den här men Obama är i mitten sedan är det en neger till höger som har en black lives matter tröja och en negerkvinna till vänster som har en tröja som säger Black and proud, i bakgrunden enbart negrer någon flagga som jag inte känner till samt 2 plakat ett med "Black pride" och ett annat med "Power to the people"

Vad är det som händer egentligen? Kan någon förklara för mig? Fattar ni hur åt helvete det kommer att gå med denna världen, dessa låg intelligenta människor kommer att få total kontroll över denna världen inom några generationer....

De kommer inte att kunna underhålla någonting (menar inte musik) MEN de kommer att ha tillgång till kärnvapen...

Om inte Musk får vita människor från denna planeten väldigt snart så är det över för människan så mycket kan jag säga
Citera
2026-03-07, 00:00
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Kan du inte först be den skapa bilden utan text och sedan be den lägga till texten?
Citera
2026-03-07, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Kan du inte först be den skapa bilden utan text och sedan be den lägga till texten?
Kunde jag ha gjort men har nu slut med tokens...
Citera
2026-03-07, 00:11
Medlem
Nääää, det menar du inte?! Skulle en chattbot på nätet vara programmerad till stt uppträda woke? Vi måste kontakta Aftonbladet, det här blir årets nyhet.
Citera
2026-03-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Kunde jag ha gjort men har nu slut med tokens...
Man lär sig av sina misstag
Citera
2026-03-07, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Nääää, det menar du inte?! Skulle en chattbot på nätet vara programmerad till stt uppträda woke? Vi måste kontakta Aftonbladet, det här blir årets nyhet.
Woke är väl precis vad den är, eller vad menar du?
Citera
2026-03-07, 00:17
Medlem
Citat:
Man lär sig av sina misstag
Ja men prova du då?
Citera
2026-03-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ja men prova du då?
Gick utan problem.
Citera
2026-03-07, 00:19
Medlem
Citat:
Gick utan problem.
Att göra en Trump med "Im proud to be white"? I såfall är jag imponerad av ditt tänk och kunskap
Citera
2026-03-07, 00:20
Medlem
Citat:
Att göra en Trump med "Im proud to be white"? I såfall är jag imponerad av ditt tänk och kunskap
Ja, du måste bara vara lite smart. Det är skitlätt att "lura" AI PK-spärrar (än så länge).
Jag är dock mörkhyad men är inte så PK när det gäller negertramset.
Citera
2026-03-07, 00:22
Medlem
Men likförbannat att den ska kunna skriva "Proud to be white" är rasistiskt, kan någon snälla förklara för mig hur det kan vara rasistiskt???
Citera
2026-03-07, 00:25
Medlem
Citat:
Ja, du måste bara vara lite smart. Det är skitlätt att "lura" AI PK-spärrar (än så länge).
Jag är dock mörkhyad men är inte så PK när det gäller negertramset.
Ja förlåt för det tramset jag skrev, jag har inget emot mörkhyade förutom de jag ser i videos från b.la USA där det beter sig som ja jag vet inte vad, men NEJ jag är ingen rasist om du är mörkhyad och vi möttes på gatan så skulle jag ge dig en high five om du vore på det humöret
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in