2026-03-07, 21:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Mycket av den amatörporr du jämför med är gjord utav proffs som spelar amatörer. Kass kamera och slitna brudar men med män som har större kuk än genomsnittet. Branschen har insett att Hollywood-porr är för plastigt och att man vill se the real deal.

Det var lite lustigt när härdade proffs från VHS- och DVD-eran lanserades som "amatörer" för ca 20 år sen.

Om det funkade med 15 brudar för TS så kan det väl funka med 15 till, o.s.v.
Citera
2026-03-07, 22:37
Medlem
mearshimers avatar
Ta, börja med att snacka med din vårdcentral. Kanske kan du få tid hos en terapeut och prata av dig.
För det låter som ditt problem sitter i skallen
Citera
2026-03-08, 05:52
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunarstorm.
Har velat göra denna tråd i 10 år men aldrig vågat eftersom jag är övertygad om att Flashback kommer bli hackat och alla våra identiteter kommer att avslöjas men jag har inte mycket att förlora ändå. När denna tråd blir offentlig så kommer jag ta livet av mig, fan vilken mardröm.

Jag har så jävla ful penis. För det första så är den bara 12 cm lång men det är inte det största problemet. Min förhud är för trång och redan i högstadiet så opererade jag mig eftersom jag hade svårt att dra ner förhuden. Nu är det inga problem att dra ner förhuden men det är svårare att dra upp den. Förhuden korvar ihop sig vid skaftet. Omöjligt för en tjej att runka av mig eftersom man måste ta tag i förhuden och dra upp den för att den ska komma förbi skaftet.

Jag har legat med 15+ tjejer genom åren men efter att jag insåg att min penis både är liten och ful så har jag helt avstått från tjejer och sex. Har inte legat med någon på säkert 10 år nu bara för att jag blivit så medveten om hur ful och otillräcklig min penis är. Kommer aldrig våga ha sex med någon igen.

Jag ogillar hårdporr men tittar ganska ofta på amatörporr och "hemmagjord" porr och alla killar har sån jävla stor och saftig kuk.

Finns det fler här med samma problem ? Hur hanterar ni det?

Sök terapi TS. Hade förstått dig om du hade haft en mikropenis.
Citera
2026-03-08, 07:41
Medlem
TS, som tröst kan jag säga att alla penisar är fula. Detsamma gäller kvinnors könsorgan. Det är ingen skönhetstävling och om det vore skulle ingen vinna ändå.
Citera
2026-03-08, 10:53
Medlem
Jag ska försöka få dig på bättre humör sötis.

För det första så har du inte sveriges fulaste penis. Troligtvis inte, iaf. Inte sveriges minsta heller det är ju uppenbart.

Jag hade en klasskompis. Han var spinkig, vit som snö, blond, och hans penis så ut som en kolbit. Alltså den såg röten ut, som kallbrand. Skrynklig, svart och smal.

En annan kompis är 191, tatuerad. Armar som the Mountain. Tydligen jätteliten penis enligt hans många ex. Fatta besvikelsen att dra hem en chad på 190+ och som har penis som ett lillfinger.
Han har dock tjej och 2 barn idag, så det går ändå

Du tittar på porr. Jag har över snittet och känner mig såklart liten när jag kollar på porr med. Testa lesbisk porr så du slipper stirra på kukar hela dagarna. Du kanske till och med lär dig nåt

Många brudar har fula fittor också. Och en del luktar sopor. Många har komplex för sina kroppar och underliv

Tjejer har lika mycket unika kön som män har. Jag har satt på brudar som är 150cm och kändes som en hink med vatten. Jag har satt på tighta brudar var 187cm. Jag har blivit kallad "enorm", "stor" och "jävligt bra kuk". Jag har också blivit ghostad massor av gånger. Berodde det på våra kukar? Kanske, kanske inte. Det ska passa bruden också. Nån tycker man är stor, nån tycker att man inte är tillräckligt stor etc.

Om den är ful. Visa den inte. Vem fan vill bli avrunkad. Tjejer kan inte hantera penisar med sin hand. Inte som jag vill iaf. Ta kommando, gå ner på henne, stoppa in den.

Om en brud är besatt av en skiter hon i hur penisen ser ut.

Alla har komplex, sluta jämföra dig. Hitta en tjej som inte är porrskadad och bara har kuk i huvudet så går det nog bra.
Citera
2026-03-08, 11:35
Medlem
Citat:
Har velat göra denna tråd i 10 år men aldrig vågat eftersom jag är övertygad om att Flashback kommer bli hackat och alla våra identiteter kommer att avslöjas men jag har inte mycket att förlora ändå. När denna tråd blir offentlig så kommer jag ta livet av mig, fan vilken mardröm.

Jag har så jävla ful penis. För det första så är den bara 12 cm lång men det är inte det största problemet. Min förhud är för trång och redan i högstadiet så opererade jag mig eftersom jag hade svårt att dra ner förhuden. Nu är det inga problem att dra ner förhuden men det är svårare att dra upp den. Förhuden korvar ihop sig vid skaftet. Omöjligt för en tjej att runka av mig eftersom man måste ta tag i förhuden och dra upp den för att den ska komma förbi skaftet.

Jag har legat med 15+ tjejer genom åren men efter att jag insåg att min penis både är liten och ful så har jag helt avstått från tjejer och sex. Har inte legat med någon på säkert 10 år nu bara för att jag blivit så medveten om hur ful och otillräcklig min penis är. Kommer aldrig våga ha sex med någon igen.

Jag ogillar hårdporr men tittar ganska ofta på amatörporr och "hemmagjord" porr och alla killar har sån jävla stor och saftig kuk.

Men sluta bara.

Tjejer föredrar normal till mindre penis för allt annat gör ont. Tro inte på porrindustrin.

Sluta inbilla dig och bara ha vanlig hederlig se, vilket normala kvinnor föredrar.
Citera
2026-03-08, 12:34
Medlem
Nej men snälla det låter som du har en högst normal kuk, fula är alla jag nånsin sett, men de fyller sin funktion, uppenbarligen även din även om du slutat nyttja den
Gå o snacka med nån om detta för det här lär sitta i ditt huvud snarare än i ballen.
Har du det kämpigt med förhuden skulle jag be vc se över om du kan bli omskuren, smidigt ingrepp och då slipper du förhuden helt, sen är det bara o tuta o köra, livet är kort och det är inget fel på din balle det är jag helt övertygad om!
Citera
2026-03-08, 15:08
Medlem
Du har fastnat i att stirra ner och pilla runt i dina kalsipper.

Jag kan lova dig, att det finns tusen saker en kvinna hellre gör än att runka av en man eller sitta och på allvar mäta hans snorre. Vi dricker inte vin sen och pratar om din ”fula kuk” - ALLA kukar är fula!

Var en sexig, go, härlig man och ge dig nu ut i vårsolen.
Citera
2026-03-08, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Men sluta bara.

Tjejer föredrar normal till mindre penis för allt annat gör ont. Tro inte på porrindustrin.

Sluta inbilla dig och bara ha vanlig hederlig se, vilket normala kvinnor föredrar.

Det där stämmer bara inte. Alls. Visst, det finns de som är kinkiga med storleken, men de flesta föredrar en medelstor-stor. Ingen gillar ingen liten eller skitstor kuk (ja, ja, det finns undantag åt alla håll, men här pratar vi om den breda massan och vad denna tycker).

Min är 18 cm och någon centimeter tjockare än genomsnittet. Aldrig fått några klagomål, fått höra att man är stor någon gång ibland. Tror mest det här är en fixering som sätter sig som grillor i huvudet på män med lite mindre penis.
Citera
2026-03-08, 17:14
Medlem
Eroxxss avatar
Citat:

Ta bort problemet, skär bort förhuden.
Använd glidmedel.
Är kuken för liten så ta några injektioner synthol.
Citera
2026-03-09, 16:11
Moderator
Lapapps avatar
Flyttar

Medicin och hälsa --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera