2026-03-06, 22:40
Avslutad
Har velat göra denna tråd i 10 år men aldrig vågat eftersom jag är övertygad om att Flashback kommer bli hackat och alla våra identiteter kommer att avslöjas men jag har inte mycket att förlora ändå. När denna tråd blir offentlig så kommer jag ta livet av mig, fan vilken mardröm.

Jag har så jävla ful penis. För det första så är den bara 12 cm lång men det är inte det största problemet. Min förhud är för trång och redan i högstadiet så opererade jag mig eftersom jag hade svårt att dra ner förhuden. Nu är det inga problem att dra ner förhuden men det är svårare att dra upp den. Förhuden korvar ihop sig vid skaftet. Omöjligt för en tjej att runka av mig eftersom man måste ta tag i förhuden och dra upp den för att den ska komma förbi skaftet.

Jag har legat med 15+ tjejer genom åren men efter att jag insåg att min penis både är liten och ful så har jag helt avstått från tjejer och sex. Har inte legat med någon på säkert 10 år nu bara för att jag blivit så medveten om hur ful och otillräcklig min penis är. Kommer aldrig våga ha sex med någon igen.

Jag ogillar hårdporr men tittar ganska ofta på amatörporr och "hemmagjord" porr och alla killar har sån jävla stor och saftig kuk.

Finns det fler här med samma problem ? Hur hanterar ni det?
Citera
2026-03-06, 22:45
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunarstorm.
Har velat göra denna tråd i 10 år men aldrig vågat eftersom jag är övertygad om att Flashback kommer bli hackat och alla våra identiteter kommer att avslöjas men jag har inte mycket att förlora ändå. När denna tråd blir offentlig så kommer jag ta livet av mig, fan vilken mardröm.

Jag har så jävla ful penis. För det första så är den bara 12 cm lång men det är inte det största problemet. Min förhud är för trång och redan i högstadiet så opererade jag mig eftersom jag hade svårt att dra ner förhuden. Nu är det inga problem att dra ner förhuden men det är svårare att dra upp den. Förhuden korvar ihop sig vid skaftet. Omöjligt för en tjej att runka av mig eftersom man måste ta tag i förhuden och dra upp den för att den ska komma förbi skaftet.

Jag har legat med 15+ tjejer genom åren men efter att jag insåg att min penis både är liten och ful så har jag helt avstått från tjejer och sex. Har inte legat med någon på säkert 10 år nu bara för att jag blivit så medveten om hur ful och otillräcklig min penis är. Kommer aldrig våga ha sex med någon igen.

Jag ogillar hårdporr men tittar ganska ofta på amatörporr och "hemmagjord" porr och alla killar har sån jävla stor och saftig kuk.

Finns det fler här med samma problem ? Hur hanterar ni det?

Citat:
Jag har legat med 15+ tjejer genom åren men efter att jag insåg

Så ingen kvinna har kommenterat den? Har jag förstått det rätt? I så fall har du problem med din egen självbild vill jag påstå.
Citera
2026-03-06, 22:51
Medlem
flugornass avatar
Denna fråga behöver någon typ av bild analys av könsorganet i fråga för att säkerställa så inte frågeställningen feltolkas.
Vänta nu jesus kristus alabama, 12 cm lång i förhållande till vad? Jag har två kilometer till närmaste butik då är väl inte 12 cm lång för kort.
Eller har jag missuppfattat frågan? Tror det är fel på dit fortplantningsorgan eller är det för nöjes skull du använder dina 12?
Råkade du se dina kompisars jätte snorrar i omklädningsrummet.
Skämt åsido, det är inte storleken det handlar om, utan din personlighet, hur är det med din hygien?
Senast redigerad av flugornas 2026-03-06 kl. 22:59.
Citera
2026-03-06, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Så ingen kvinna har kommenterat den? Har jag förstått det rätt? I så fall har du problem med din egen självbild vill jag påstå.

Det hör väl till vanligt svensson hyfs att inte prata illa om någons kropp men det är ingen tjej som har kontaktat mig igen för att "få mer" vilket jag tolkar som att tjejerna inte varit nöjda.

Jag har två kompisar med jävligt stor kuk där tjejerna alltid kontaktat dom igen och där vissa tjejer har varit otrogna flera gånger med dom.
Citera
2026-03-06, 22:57
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Det hör väl till vanligt svensson hyfs att inte prata illa om någons kropp men det är ingen tjej som har kontaktat mig igen för att "få mer" vilket jag tolkar som att tjejerna inte varit nöjda.

Jag har två kompisar med jävligt stor kuk där tjejerna alltid kontaktat dom igen och där vissa tjejer har varit otrogna flera gånger med dom.

Det hör väl till vanligt svensson hyfs att inte prata illa om någons kropp

Alla har inte "svensson-hyfs". Men då så. Min åsikt är som sagt klar.
EDIT: det har btw aldrig slagit dig att du endast dejtat extremt ytliga kvinnor?
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-03-06 kl. 23:00.
Citera
2026-03-06, 22:59
Medlem
Gå in på dumpen och kolla lite kukbilder. Kan garantera att du inte är i närheten i fulhet. Vissa ser helt förruttnade ut
Citera
2026-03-06, 23:03
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Gå in på dumpen och kolla lite kukbilder. Kan garantera att du inte är i närheten i fulhet. Vissa ser helt förruttnade ut
Tänk om du har fel? Då blir grabben ännu mer sårad ju.
12 cm är det kort när snoppar mäts?
Om den vart 18 cm så hade det vart för långt tror jag.
Jesus Kristus Alabama.
Citera
2026-03-06, 23:06
Avslutad
Citat:

Ingen tröst att ha samma kuk som äckliga pedofiler
Citera
2026-03-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Tänk om du har fel? Då blir grabben ännu mer sårad ju.
12 cm är det kort när snoppar mäts?
Om den vart 18 cm så hade det vart för långt tror jag.
Jesus Kristus Alabama.

Citat:
Ingen tröst att ha samma kuk som äckliga pedofiler

Jag kan avgöra på beskrivningen att den inte är i närheten av lika ful eller liten som endel grejer man sett där
Senast redigerad av Follows 2026-03-06 kl. 23:15.
Citera
2026-03-06, 23:22
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:

LOL!

Det sitter ju oxå x-antal black pillers på flashback som aldrig ens kommit i närheten utav att "ha få nått". (vilket i deras fall kan bero på en mängd olika saker men TS ligger ju för fan i lä om man jämför)

En annan universallösning baserad på dopamin även om den ej är att rekommendera är ju metamfetamin annars
Ett säkrare kort är en rejäl fylla då å då
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-03-06 kl. 23:28.
Citera
2026-03-06, 23:22
Medlem
Kan du inte ägna dig åt andra saker än att fundera på din kuk, eller kukarna på dina kompisar? Vem fan bryr sig om 100 år.

En del har oturen att födas utan kuk, eller med väldigt små kukar, och du verkar ju inte alls ha sådana problem.

Jag tror som föregående att du överdriver, och antagligen har gjort en höna av en fjäder. Det finns tjejer som värdesätter annat än storleken på en kuk.
Citera
2026-03-06, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Det sitter ju oxå x-antal black pillers på flashback som aldrig ens kommit i närheten utav att "ha få nått". (vilket i deras fall kan bero på en mängd olika saker men TS ligger ju för fan i lä om man jämför)

Det är ju även det. TS drunknar i fitta jämfört med många tyckare här på forumet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in