Igår, 18:17
Medlem
Någon som vet var man kan få tag i Säsong 1 av denna? Finns ej på SVT något mera.

Mvh.
Citera
Igår, 18:49
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maikzen
Någon som vet var man kan få tag i Säsong 1 av denna? Finns ej på SVT något mera.

Mvh.
Känns som jag luslensat (heter det så?) internet efter den där serien utan framgång. Jag tror jag bara hittade något kort sekunderlångt klipp som högst.

Vill också gärna ha tag i den serien.
Citera
Igår, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Känns som jag luslensat (heter det så?) internet efter den där serien utan framgång. Jag tror jag bara hittade något kort sekunderlångt klipp som högst.

Vill också gärna ha tag i den serien.
Japp, skulle vara najs att hitta den!
Citera
Igår, 18:56
Medlem
OnkelUnkass avatar
Minns att de långhåriga rasisterna rakade av sig håret och blev skinskallar för att bevisa att de inte längre var rasister

Samt Kjell Bergkvist, "det sitter en jävla lakritstomte på varenda parkbänk nuförtiden"
Citera
Igår, 18:58
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Japp, skulle vara najs att hitta den!
Förut kunde man väl höra av sig till SVT och köpa en DVD av många av deras program. Vet inte hur det är med det idag, men kan ju vara värt att höra av sig och fråga kanske.
Citera
Igår, 19:00
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Rederiet~Mickey var en långhårig ginger om jag minns rätt. Minns att jag störde mig på honom.

https://www.filmtipset.se/uploads/2020/zvp1k66adrq8ecz.jpg
Senast redigerad av Trevligt.konto Igår kl. 19:02.
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Citat:
Förut kunde man väl höra av sig till SVT och köpa en DVD av många av deras program. Vet inte hur det är med det idag, men kan ju vara värt att höra av sig och fråga kanske.
Skulle vara kanske lättast om nån kan dela den om de har den på lager. Är inte från sverige så det är inte så lätt att få den från SVT till mig.
Citera
Igår, 19:18
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Skulle vara kanske lättast om nån kan dela den om de har den på lager. Är inte från sverige så det är inte så lätt att få den från SVT till mig.
Jag slängde precis iväg ett mail till SVT och frågade om det gick att köpa en kopia, alternativt om de kunde lägga upp den på svtplay igen.
Om tråden fortsätter leva så återkommer jag med eventuellt svar
Citera
Igår, 19:20
Medlem
Citat:
Jag slängde precis iväg ett mail till SVT och frågade om det gick att köpa en kopia, alternativt om de kunde lägga upp den på svtplay igen.
Om tråden fortsätter leva så återkommer jag med eventuellt svar
Häftigt Barty!
Citera
Idag, 14:39
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Häftigt Barty!
Jag fick vad som verkade som ett nästintill autogenererat svar av SVT.

De skickar inte ut några DVD-kopior, såvida man inte själv varit med i serien i fråga. Så jag funderar på att skriva att jag var en av svartskallarna och säga att jag vill ha en kopia

Skämt åsido så kan man tydligen välja "önska repris" på denna sida: https://www.svt.se/kontakt/kontakta-oss

Jag använde webformuläret och skickade in en önskan om serien i fråga och fick då detta svarsmail:
Citat:
Om du har skickat in ett reprisönskemål noterar vi det, men svarar inte. Om du har en annan fråga återkommer vi så snart vi kan.

Vi arbetar för att det alltid ska finnas något att se på SVT, med nya program varje dag. För att skapa utrymme för nya favoriter behöver vi ibland ta bort program. Vi vet att förändring kan vara jobbigt, men genom att önska en repris så kanske just din favorit kommer tillbaka.

Håll tummarna och trevligt tittande!

Så ni som är intresserade av att se denna serie igen vill jag uppmuntra att fylla i förfrågan på länken ovan. Om fler önskar samma så kanske det är större chans att det går i uppfyllelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in