2026-03-06, 15:25
Medlem
Kinas-Tibets avatar
Medier i Hongkong har rapporterat att fjortonde tibetlaman Tenzin Gyaco omnämns inte mindre än 168 gånger i de så kallade Epstein-dokumenten. De egentliga kopplingarna mellan laman och detta globala pedofilnätverk står att reda ut, men det kastar onekligen ett nytt ljus över lamans märkliga uppmaning till en sjuårig pojke att slicka lamans utsträckta tunga.

* Är laman pedofil? Han har aldrig varit gift, känner inte kvinnan som begrepp, men tycks dras till småpojkar, som så ofta i den tidigare lamakratin.

* Har han befunnit sig på Epsteins Lolita-ö?

* Vilka förvecklingar innebär denna skamliga koppling för lamaämbetet och Dharamsalas möjligheter att hävda tronföljden?
Senast redigerad av Kinas-Tibet 2026-03-06 kl. 15:35.
Citera
2026-03-06, 15:31
Medlem
proconsuls avatar
Förmodligen händer ingenting. Tiotusentals små pojkar, om inte fler, har antastats av katolska präster i århundraden men katolicismen är fortfarande stark.
Citera
2026-03-06, 16:27
Medlem
Röd-kommunist kineserna i Peking kommer garanterat försöka manipulera dokumenten för att
försöka smutskasta Dalai Lama.
Citera
2026-03-06, 17:08
Medlem
Fantens avatar
Alltså.. Jag godkänner inte premissen att alla som har nämnts i Epstein-dokumenten eller ens alla som har varit på ön är creeps. Eller.. Det är klart att jag 'godkänner' den, men jag köper det inte.
Citera
2026-03-06, 17:22
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Det är kanske Tenzin Dhonden som är den fula fisken i detta?
Citera
2026-03-06, 18:34
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Alltså.. Jag godkänner inte premissen att alla som har nämnts i Epstein-dokumenten eller ens alla som har varit på ön är creeps. Eller.. Det är klart att jag 'godkänner' den, men jag köper det inte.

Så är det ju. Folk verkar tro att Epstein-grejen kommer att bli Jordens skandal och att en jävla massa kändisar kommer att åtalas och spärras in.
Men det krävs ju bevis. Att ens namn finns med i den där listan behöver inte betyda ett piss.
Mette-Marit finns väl med på listan. Innebär det då per automatik att hon har varit nere på ön och våldtagit unga flickor?

Självklart inte. Vad skall man säga om prins Andrew?
Har han varit där nere på ön och festat och knullat runt?
Det tror jag att han har. Finns det några bevis?
Det vette fan. Bilderna man sett på honom bevisar ju ingenting egentligen.
Citera
2026-03-06, 18:39
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Så är det ju. Folk verkar tro att Epstein-grejen kommer att bli Jordens skandal och att en jävla massa kändisar kommer att åtalas och spärras in.
Men det krävs ju bevis. Att ens namn finns med i den där listan behöver inte betyda ett piss.
Mette-Marit finns väl med på listan. Innebär det då per automatik att hon har varit nere på ön och våldtagit unga flickor?

Självklart inte. Vad skall man säga om prins Andrew?
Har han varit där nere på ön och festat och knullat runt?
Det tror jag att han har. Finns det några bevis?
Det vette fan. Bilderna man sett på honom bevisar ju ingenting egentligen.
Ja, det har gått lite.. hysteri i det hela. Det är liksom inte så att jag inte tror att många av dom är minst creeps men precis som du behöver jag lite mer kött på benen innan jag dömer folk.

En annan sak som folk inte verkar tänka på, det är ju att han lär ha haft mängder med 'vanliga' fester där han bara nätverkar med diverse kända människor, hundratusentals mail där folk nämns i förbifarten men folk blir så till sig i trasorna att dom går igång på att X eller Y har nämns Z antal gånger. Jaha, i vilken kontext?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in