Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Jag kan inte uttala mig om grupper av människor som bara finns i din fantasi. Du får väl fråga dina kamrater inom nazismen, ni brukar väl göra så.
Jag är ändå glad att jag fått stöta och blöta detta med dig, för jag inser mer och mer att du är extremt låst vid att bevara nuvarande ordning och det radikaliserar mig hela tiden. Du har uppenbarligen investerat något i den nuvarande ordningen, vare sig det handlar om självbild, pengar, finansiärer, huslån eller något annat.
Historiskt har sådant klassförtryck som du håller på med slutat i extremt våld när det når bristningsgränsen. Personer som du lever i en bubbla och verkar helt enkelt inte fatta allvaret. Du fattar inte vad som bubblar under ytan i det samhälle du så desperat vill bevara. Jag själv, rent mentalt känner 0 lojalitet till nuvarande ordning. Jag vill snarare se det brinna upp och jag skulle njuta av att se alla dessa självupptagna HR-snackande, högavlönade karriärsmänniskor och poserande moraltanter skita ned sig av skräck. Alla boomers som hyr ut sina fastigheter åt yngre generationer för groteska summor för att sko sig deras bekostnad få vad de förtjänar.
Vi har sett vad som hände under franska revolutionen och när gamla elitlager rensades bort i revolutionära system. Ditt moraliserande kommer inte betyda något när hungern slår till, arbetarklassen vaknar till rejält och tappat tron på att de kan få ett värdigt liv i det här systemet. Du förstår inte det såklart men så är det. Och i detta kaos som kommer, så kommer jag faktiskt vara på Abdullahs sida när han och hans kriminella gäng ska in i din lägenhet eller hus och sätta pistol mot tinningen mot dig och stjäla allt du har. Så där har du min klass-solidaritet med de icke-vita.