2026-05-11, 12:32
  #529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Du klarare inte av att svara på frågan alltså.
Jag kan inte uttala mig om grupper av människor som bara finns i din fantasi. Du får väl fråga dina kamrater inom nazismen, ni brukar väl göra så.
Citera
2026-05-11, 12:54
  #530
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag kan inte uttala mig om grupper av människor som bara finns i din fantasi. Du får väl fråga dina kamrater inom nazismen, ni brukar väl göra så.

Jag är ändå glad att jag fått stöta och blöta detta med dig, för jag inser mer och mer att du är extremt låst vid att bevara nuvarande ordning och det radikaliserar mig hela tiden. Du har uppenbarligen investerat något i den nuvarande ordningen, vare sig det handlar om självbild, pengar, finansiärer, huslån eller något annat.

Historiskt har sådant klassförtryck som du håller på med slutat i extremt våld när det når bristningsgränsen. Personer som du lever i en bubbla och verkar helt enkelt inte fatta allvaret. Du fattar inte vad som bubblar under ytan i det samhälle du så desperat vill bevara. Jag själv, rent mentalt känner 0 lojalitet till nuvarande ordning. Jag vill snarare se det brinna upp och jag skulle njuta av att se alla dessa självupptagna HR-snackande, högavlönade karriärsmänniskor och poserande moraltanter skita ned sig av skräck. Alla boomers som hyr ut sina fastigheter åt yngre generationer för groteska summor för att sko sig deras bekostnad få vad de förtjänar.

Vi har sett vad som hände under franska revolutionen och när gamla elitlager rensades bort i revolutionära system. Ditt moraliserande kommer inte betyda något när hungern slår till, arbetarklassen vaknar till rejält och tappat tron på att de kan få ett värdigt liv i det här systemet. Du förstår inte det såklart men så är det. Och i detta kaos som kommer, så kommer jag faktiskt vara på Abdullahs sida när han och hans kriminella gäng ska in i din lägenhet eller hus och sätta pistol mot tinningen mot dig och stjäla allt du har. Så där har du min klass-solidaritet med de icke-vita.
__________________
Senast redigerad av RobertEriksson99 2026-05-11 kl. 12:58.
Citera
2026-05-11, 13:46
  #531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag är ändå glad att jag fått stöta och blöta detta med dig, för jag inser mer och mer att du är extremt låst vid att bevara nuvarande ordning och det radikaliserar mig hela tiden. Du har uppenbarligen investerat något i den nuvarande ordningen, vare sig det handlar om självbild, pengar, finansiärer, huslån eller något annat.

Historiskt har sådant klassförtryck som du håller på med slutat i extremt våld när det når bristningsgränsen. Personer som du lever i en bubbla och verkar helt enkelt inte fatta allvaret. Du fattar inte vad som bubblar under ytan i det samhälle du så desperat vill bevara. Jag själv, rent mentalt känner 0 lojalitet till nuvarande ordning. Jag vill snarare se det brinna upp och jag skulle njuta av att se alla dessa självupptagna HR-snackande, högavlönade karriärsmänniskor och poserande moraltanter skita ned sig av skräck. Alla boomers som hyr ut sina fastigheter åt yngre generationer för groteska summor för att sko sig deras bekostnad få vad de förtjänar.

Vi har sett vad som hände under franska revolutionen och när gamla elitlager rensades bort i revolutionära system. Ditt moraliserande kommer inte betyda något när hungern slår till, arbetarklassen vaknar till rejält och tappat tron på att de kan få ett värdigt liv i det här systemet. Du förstår inte det såklart men så är det. Och i detta kaos som kommer, så kommer jag faktiskt vara på Abdullahs sida när han och hans kriminella gäng ska in i din lägenhet eller hus och sätta pistol mot tinningen mot dig och stjäla allt du har. Så där har du min klass-solidaritet med de icke-vita.
Vi får hoppas att SÄPO har koll på dig när du självradikaliserar dig genom att trolla på Internet. Du borde kanske fokusera på att skriva en thriller i stället. Du har ju mycket fantasi. Men ingen kunskap om ekonomi.
Citera
2026-05-11, 14:10
  #532
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Vi får hoppas att SÄPO har koll på dig när du självradikaliserar dig genom att trolla på Internet. Du borde kanske fokusera på att skriva en thriller i stället. Du har ju mycket fantasi. Men ingen kunskap om ekonomi.

Jag har inte sagt att jag ska bryta mig in i din lägenhet med pistol, jag säger bara att när arabiska kriminella nätverk gör det mot sådana som dig, så känner jag i hjärtat att personer som du får vad ni förtjänar. Och vad jag vet är det inte kriminellt än att känna så. Du känner väl till att kriminella nätverk gick in i lägenheter hos eliten på Östermalm för inte så länge sedan va?

Det här samhället är oerhört skört på många sätt, och det är sådana som dig som desperat försöker hålla ihop ett bygge som hela tiden håller på att rasa. Lycka till säger jag bara. Att sätta mig i fängelse för att jag yttrar att jag föraktar den här korrupta dynghögen kommer inte rädda varken dig, SÄPO, boomers eller vaskande brats på Östermalm.
Citera
2026-05-11, 15:42
  #533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag har inte sagt att jag ska bryta mig in i din lägenhet med pistol, jag säger bara att när arabiska kriminella nätverk gör det mot sådana som dig, så känner jag i hjärtat att personer som du får vad ni förtjänar.
Jag är klart till vänster om majoriteten, även om just du endast erkänner proletariatets diktatur á la Nordkorea som "vänster" och förkastar allt annat som "höger". Du lever i ett eget universum med definitioner som bara fungerar för dig själv. Du kan inte gå runt och hata alla som inte har dina udda och extrema åsikter, det är inte rimligt. Sådana som dig hamnar till slut i en madresserad cell.
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Och vad jag vet är det inte kriminellt än att känna så. Du känner väl till att kriminella nätverk gick in i lägenheter hos eliten på Östermalm för inte så länge sedan va?
Och det gjorde de av politisk övertygelse tror du?
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det här samhället är oerhört skört på många sätt,
Vårt samhälle är minst 10 gånger bättre än alla socialistiska experiment, dussintals.

Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Att sätta mig i fängelse för att jag yttrar att jag föraktar den här korrupta dynghögen kommer inte rädda varken dig, SÄPO, boomers eller vaskande brats på Östermalm.
Jag skrev att SÄPO borde hålla koll på dig eftersom du gör uttryck för extrem aggression med risk för ren terrorism. Om du menar allvar med dina hot och planerar våldsdåd i nuläget då finns fängelse på straffskalan, det är inte mitt påhitt.
Citera
2026-05-11, 16:06
  #534
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag är klart till vänster om majoriteten, även om just du endast erkänner proletariatets diktatur á la Nordkorea som "vänster" och förkastar allt annat som "höger". Du lever i ett eget universum med definitioner som bara fungerar för dig själv. Du kan inte gå runt och hata alla som inte har dina udda och extrema åsikter, det är inte rimligt. Sådana som dig hamnar till slut i en madresserad cell.

Och det gjorde de av politisk övertygelse tror du?

Vårt samhälle är minst 10 gånger bättre än alla socialistiska experiment, dussintals.


Jag skrev att SÄPO borde hålla koll på dig eftersom du gör uttryck för extrem aggression med risk för ren terrorism. Om du menar allvar med dina hot och planerar våldsdåd i nuläget då finns fängelse på straffskalan, det är inte mitt påhitt.

Jag menar allvar när jag säger att dagens elit inte sitter så tryggt som de tror, oavsett vad jag personligen gör eller inte. Varken du eller de kan på allvar tro att det här samhällsbygget är hållbart.

Om någon vill fängsla mig för att jag säger att våldsdåd kommer komma, vilket vi redan ser mer och mer av, så stoppar det inte utvecklingen. Det förändrar inte trycket under ytan.

Jag blir mer och mer övertygad om att makten bara förstår konsekvenser när läget till slut brister. Att försöka samtala med dig, när du hela tiden verkar tänka “bevara status quo”, leder ingenstans. Du lyssnar inte, du förstår inte allvaret, du vill bara köra vidare som vanligt.

Det kommer inte fungera.
Citera
2026-05-11, 17:10
  #535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag menar allvar när jag säger att dagens elit inte sitter så tryggt som de tror, oavsett vad jag personligen gör eller inte. Varken du eller de kan på allvar tro att det här samhällsbygget är hållbart.

Om någon vill fängsla mig för att jag säger att våldsdåd kommer komma, vilket vi redan ser mer och mer av, så stoppar det inte utvecklingen. Det förändrar inte trycket under ytan.

Jag blir mer och mer övertygad om att makten bara förstår konsekvenser när läget till slut brister. Att försöka samtala med dig, när du hela tiden verkar tänka “bevara status quo”, leder ingenstans. Du lyssnar inte, du förstår inte allvaret, du vill bara köra vidare som vanligt.

Det kommer inte fungera.
Jämfört med vad? Sovjet, Kuba, Nordkorea?
Alla socialistiska försök med "arbetarmakt" har fungerat sämre.
Du behöver en reality check.
Citera
2026-05-11, 17:55
  #536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag är ändå glad att jag fått stöta och blöta detta med dig, för jag inser mer och mer att du är extremt låst vid att bevara nuvarande ordning och det radikaliserar mig hela tiden. Du har uppenbarligen investerat något i den nuvarande ordningen, vare sig det handlar om självbild, pengar, finansiärer, huslån eller något annat.

Historiskt har sådant klassförtryck som du håller på med slutat i extremt våld när det når bristningsgränsen. Personer som du lever i en bubbla och verkar helt enkelt inte fatta allvaret. Du fattar inte vad som bubblar under ytan i det samhälle du så desperat vill bevara. Jag själv, rent mentalt känner 0 lojalitet till nuvarande ordning. Jag vill snarare se det brinna upp och jag skulle njuta av att se alla dessa självupptagna HR-snackande, högavlönade karriärsmänniskor och poserande moraltanter skita ned sig av skräck. Alla boomers som hyr ut sina fastigheter åt yngre generationer för groteska summor för att sko sig deras bekostnad få vad de förtjänar.

Vi har sett vad som hände under franska revolutionen och när gamla elitlager rensades bort i revolutionära system. Ditt moraliserande kommer inte betyda något när hungern slår till, arbetarklassen vaknar till rejält och tappat tron på att de kan få ett värdigt liv i det här systemet. Du förstår inte det såklart men så är det. Och i detta kaos som kommer, så kommer jag faktiskt vara på Abdullahs sida när han och hans kriminella gäng ska in i din lägenhet eller hus och sätta pistol mot tinningen mot dig och stjäla allt du har. Så där har du min klass-solidaritet med de icke-vita.
Varför avskyr du inte AfS? Det är ju positiva till marknadsekonomi enligt sin hemsida. De nämner inte arbetarmakt eller kollektivt ägande. Du är inte socialist. Du är nazist. Stor skillnad. Du är även dubbelmoralen personifierad. En genomrutten nazist från topp till tå. Ett troll som aldrig kan tas på allvar.
Citera
2026-05-11, 19:02
  #537
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Varför avskyr du inte AfS? Det är ju positiva till marknadsekonomi enligt sin hemsida.

Dom är lika mycket positiva till marknadsekonomi som vänsterpartiet. Jag förstår inte din poäng.
Citera
2026-05-12, 01:24
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Dom är lika mycket positiva till marknadsekonomi som vänsterpartiet. Jag förstår inte din poäng.
Du spottar, fräser, hatar och hotar bland annat mig för att jag vill ha demokratisk/reformistisk socialism med blandekonomi vilket inkluderar privata och statliga bolag.

Men du är samtidigt ganska positiv till AfS och märkligt nog deras raka motsats Vänsterpartiet som inte heller vill störta marknadsekonomi med en kommunistisk revolution. Det är dubbelmoral. Och total förvirring.
Citera
2026-05-13, 11:38
  #539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Historiskt har sådant klassförtryck som du håller på med slutat i extremt våld när det når bristningsgränsen.
Fick du besök av SÄPO nu eller vad hände? 🤭
Citera
2026-05-13, 11:41
  #540
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Fick du besök av SÄPO nu eller vad hände? 🤭

Ja tyvärr 😔. Varit på polisförhör och allt. Vi lever verkligen under en polisstat redan, så ditt och andras kamp mot ”fascism” verkar ha misslyckats. ”Fascismen” är redan här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in