Igår, 20:41
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Mina bästa dagar är passerade iallafall
Gillar även att sitta många timmar i solen numera, vilket min hud snabbt reagerade negativt på (jag får även aldrig färg) men skitsamma. Man lever bara en gång och är man medelålders så är inte direkt förväntningar på att man ska vara snygg särskilt höga. Givetvis hade jag definitivt fixat mig hos en plastikkirurg om jag hade haft ekonomi för det. Litet mindre lyft bara.

Somliga har tur och allt handlar inte om miljö. När min pappa låg för döden undrade jag lite över att han inte tycktes särskilt mycket äldre än mig i utseendet men han kan ha varit svullen. Folk säger åtminstone att jag inte har åldrats såsom min mamma hade gjort i min ålder. Till kroppen vet jag att skillnaden är stor, i ansiktet är jag tveksam.

Blir ändå förbluffad till och från från jämnåriga och ofta män som.bara är några år yngre. Generellt är det kvinnor som tar hand om sig bättre så män har försprång med huden utan tvekan.

Gå ut på valfri dejtingsida och man vill aldrig mer se en man över 35

Folk åldras mycket mindre nu än förr , bra mat,träning och vettigt med sömn generellt.

Män är ju fan evigt unga numera med bra gener o liv.

Farbror Melker i saltkråkan var ju 40 o ser ut som dagens 70 åringar

Idag jagar 20 åriga brudar på nattklubbar o offentliga miljöer oss vuxna män som galningar
Citera
Igår, 21:45
Medlem
Gigliola Cinquetti tycker jag är ett bra exempel på någon som man känner igen även 60 år senare.

1964 - 16 år
https://www.youtube.com/watch?v=iPykrIVrrsk

2024 - 76 år
https://www.youtube.com/watch?v=6F0lXG4VvxY

2026- 78 år
https://www.youtube.com/watch?v=E2_rVNXew08
Citera
Igår, 21:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Folk åldras mycket mindre nu än förr , bra mat,träning och vettigt med sömn generellt.

Män är ju fan evigt unga numera med bra gener o liv.

Farbror Melker i saltkråkan var ju 40 o ser ut som dagens 70 åringar

Idag jagar 20 åriga brudar på nattklubbar o offentliga miljöer oss vuxna män som galningar
Nja jag vet inte riktigt. Tycker en del som levt rätt dåligt åldrats rätt bra. Men jag tror att mycket handlar om att vi sluppit samma hårdare arbeten, skyddats mer från solen som barn och lite sådant.

Jag känner mig väldigt sliten men det är bara yngre män som stöter, flörtar eller säger snällare saker.
I offentliga miljöer rör jag väl mig ibland och som sagt så är det mer unga män som eventuellt försöker flörta men det kan kännas aningen märkligt om man går in på IKEA och en mycket ung som arbetar där börjar smila och blinka åt en. Jag känner mig rätt slut själv faktiskt

Det är lite pinsamt med våra generationer som då är i 40-50 årsåldern och plus någta år kanske, att alla tror att de druckit ungdomens källa.

Klart det är kul om man går ut och dansar någon kväll och möter på någon ung snygging men jag kan inte riktigt se varför jag skulle uppleva det som jättestort.

Upplever att de flesta män ändå ser mycket sämre ut än mig åtminstone på dejtingappar. Flintskalliga, överviktiga och med den där rödmossiga huden. Det sista har jag själv, ser verkligen hemsk ut osminkad numera

Jag tror att de som ser ungefär likadana ut är de med mer diffust utseende. Jag var nog iallafall över 40 sista gången jag visade id på bolaget och det har mer med att de kollar snabbt bara. Så en riktig snygging oå krogen kan man nog fortfarande locka till sig. Trots allt gör alkoholen att det är svårt att fästa blicken på en punkt (vilket ger uppfattning om att andra är snyggare än vad de är) För en full människa kanske man tappar några år i bedömningen.
Citera
Idag, 08:18
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Nja jag vet inte riktigt. Tycker en del som levt rätt dåligt åldrats rätt bra. Men jag tror att mycket handlar om att vi sluppit samma hårdare arbeten, skyddats mer från solen som barn och lite sådant.

Jag känner mig väldigt sliten men det är bara yngre män som stöter, flörtar eller säger snällare saker.
I offentliga miljöer rör jag väl mig ibland och som sagt så är det mer unga män som eventuellt försöker flörta men det kan kännas aningen märkligt om man går in på IKEA och en mycket ung som arbetar där börjar smila och blinka åt en. Jag känner mig rätt slut själv faktiskt

Det är lite pinsamt med våra generationer som då är i 40-50 årsåldern och plus någta år kanske, att alla tror att de druckit ungdomens källa.

Klart det är kul om man går ut och dansar någon kväll och möter på någon ung snygging men jag kan inte riktigt se varför jag skulle uppleva det som jättestort.

Upplever att de flesta män ändå ser mycket sämre ut än mig åtminstone på dejtingappar. Flintskalliga, överviktiga och med den där rödmossiga huden. Det sista har jag själv, ser verkligen hemsk ut osminkad numera

Jag tror att de som ser ungefär likadana ut är de med mer diffust utseende. Jag var nog iallafall över 40 sista gången jag visade id på bolaget och det har mer med att de kollar snabbt bara. Så en riktig snygging oå krogen kan man nog fortfarande locka till sig. Trots allt gör alkoholen att det är svårt att fästa blicken på en punkt (vilket ger uppfattning om att andra är snyggare än vad de är) För en full människa kanske man tappar några år i bedömningen.

Ganska mycket folk speciellt män som måste legga på bolaget numera , fått legga åt 20 åriga blonda bimbosommarjobbaee - status och flasha id.

Brudar ser man regelbundet uppåt 40 numera få visa o dom flinar dom fett
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in