Citat:
Ursprungligen postat av
448
Viktigt med att få sig proteiner också förutom sömn , används för att bygga o laga kroppen
Själv är jag 50 o nyskick , har desutom jobbat natt hela mitt liv - solslitaget slapp man.
Det är modellbrudar försiktiga med , dom solar men korta 3-5 minuters en gång i veckan
Mina bästa dagar är passerade iallafall
Gillar även att sitta många timmar i solen numera, vilket min hud snabbt reagerade negativt på (jag får även aldrig färg) men skitsamma. Man lever bara en gång och är man medelålders så är inte direkt förväntningar på att man ska vara snygg särskilt höga. Givetvis hade jag definitivt fixat mig hos en plastikkirurg om jag hade haft ekonomi för det. Litet mindre lyft bara.
Somliga har tur och allt handlar inte om miljö. När min pappa låg för döden undrade jag lite över att han inte tycktes särskilt mycket äldre än mig i utseendet men han kan ha varit svullen. Folk säger åtminstone att jag inte har åldrats såsom min mamma hade gjort i min ålder. Till kroppen vet jag att skillnaden är stor, i ansiktet är jag tveksam.
Blir ändå förbluffad till och från från jämnåriga och ofta män som.bara är några år yngre. Generellt är det kvinnor som tar hand om sig bättre så män har försprång med huden utan tvekan.
Gå ut på valfri dejtingsida och man vill aldrig mer se en man över 35