2026-03-06, 18:26
Medlem
448s avatar
Jag känner en brud som ser ut en åttondeklassare ,är 23 nu o helt oförändrad - småkillar raggar på henne....
Citera
2026-03-09, 11:48
Medlem
många av de som börjar knarka i ung ålder ser ut som 14 ända upp i 40 års åldern
ock bland skådespelare är det nog ganska vanligt
Citera
Igår, 19:09
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
många av de som börjar knarka i ung ålder ser ut som 14 ända upp i 40 års åldern
ock bland skådespelare är det nog ganska vanligt

Bullshit , dom ser ju ut som 40 vid 20.

Ett undantag , modellbrudar som tar lågdos amfetamin för o hålla vikten

Allt annat är skit
Citera
Igår, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448

Allt annat är skit

jag skev många av de inte alla
Citera
Igår, 19:28
Medlem
Typiskt fb nu för tiden att en frågeställning av denna art förvandlas till att handla om äckliga sk. kändisar istf att hålla sig till själva frågeställningen.
Citera
Igår, 19:31
Avstängd
Dom har ju råd med plastikoperationer och gör wn mängd regelbundna behandlingar. Klart som tusan att vanliga människor inte ser ut vid 60 som vid 20.
Citera
Igår, 19:36
Avstängd
Citat:
Jag känner en brud som ser ut en åttondeklassare ,är 23 nu o helt oförändrad - småkillar raggar på henne....
Fast hon är fortfarande väldigt ung. Folk tyckte att jag såg exakt likadan ut fram till typ 33. Fick även höra från folk att de inte fattade hur det var möjligt.

Då fick jag ändå tidigt rynkor

Citat:

Allt annat är skit
Nja vissa män undrar man om de levt på konserveringsmedel. Tycker det varierar. Vissa ser ut som om de är knappt trettio om ems de och är närmare fyrtio, andra ser snabbt mer härjade ut. Tycker även att en del kvinnor klarat sig bra från rynkor.

Det är som om en del inte upplevt stress. Extrem stress skapar tidigt rynkor. Andra verkar ha tagit stressen för fyra personer istället.
Citera
Igår, 19:41
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Fast hon är fortfarande väldigt ung. Folk tyckte att jag såg exakt likadan ut fram till typ 33. Fick även höra från folk att de inte fattade hur det var möjligt.

Då fick jag ändå tidigt rynkor

Nja vissa män undrar man om de levt på konserveringsmedel. Tycker det varierar. Vissa ser ut som om de är knappt trettio om ems de och är närmare fyrtio, andra ser snabbt mer härjade ut. Tycker även att en del kvinnor klarat sig bra från rynkor.

Det är som om en del inte upplevt stress. Extrem stress skapar tidigt rynkor. Andra verkar ha tagit stressen för fyra personer istället.

Sömn är fan viktigt för att slippa rynkor , brudar som sover gott behåller sin ungdomshud långt upp i ålder
Citera
Igår, 19:45
Avstängd
Citat:
Sömn är fan viktigt för att slippa rynkor , brudar som sover gott behåller sin ungdomshud långt upp i ålder
Ja mina rynkor kom av att jag var helt sömnlös faktiskt. Åtmninstone upptäckte jag dem då när jag blev 20. Huden bara krackelerade sig under ögonen. Gick aldrig att bli av med men nu ser det ut som normala ålderstecken. Konstigt att jag ändå har haft ett normalt åldrande och inte ser 15 år äldre ut.

Jag tror dock inte att människor som går på amfetamin sover mer än oss andra. Problemet med min sömn kom av att jag endast hade människor som gick på amfetamin omkring mig. Jag klarar tydligen av att vara vaken otroligt länge utan att själv ta droger.
Citera
Igår, 19:51
Medlem
Ingen ser exakt likadan ut genom livet. Men man märker att fler och fler kan se ut som om de är yngre än vad de är.

Hollywoodskådespelarna är ju relativt lätta att samla in bilder på vid olika åldrar så där har man en fördel att kunna studera det här.

Jag noterar ofta att vissa verkligen förändras i utseendet, vissa ser hemska ut efter ett antal år, andra ser okey ut när de är unga, men på något underligt vis mognar deras skönhet och de blir snyggare med åren. Alla är olika.

Värst är ofta de som överdriver med plastikoperationer, de förvandlas bokstavligen talat till monsters.

Det finns ett par stycken som jag följt genom åren, de var vuxna redan innan jag föddes och man häpnar hur välbevarade de är fast de är över 80 år gamla.

Sedan har vi de som åldras fint, alltså att de är vackra som gamla. Rynkorna är fina och man tänker, fan sådär vill jag se ut när jag är 80 år. Jag har även sett ett par över hundra år som man avundas över, de har verkligen åldrats på ett fint och värdigt sätt.

Men sedan, de allra flesta åldras rätt normalt. Många av de som idag är över 70 år skulle jag aldrig känna igen från deras filmer som gjordes när de var 30-40 år. På youtube finns en populär genre där de jämför skådespelarna från när de är unga och när de är gamla. Om man är intresserad så är det bara att söka.
Senast redigerad av SecretGarden352 Igår kl. 19:53.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Ja mina rynkor kom av att jag var helt sömnlös faktiskt. Åtmninstone upptäckte jag dem då när jag blev 20. Huden bara krackelerade sig under ögonen. Gick aldrig att bli av med men nu ser det ut som normala ålderstecken. Konstigt att jag ändå har haft ett normalt åldrande och inte ser 15 år äldre ut.

Jag tror dock inte att människor som går på amfetamin sover mer än oss andra. Problemet med min sömn kom av att jag endast hade människor som gick på amfetamin omkring mig. Jag klarar tydligen av att vara vaken otroligt länge utan att själv ta droger.

Viktigt med att få sig proteiner också förutom sömn , används för att bygga o laga kroppen

Själv är jag 50 o nyskick , har desutom jobbat natt hela mitt liv - solslitaget slapp man.

Det är modellbrudar försiktiga med , dom solar men korta 3-5 minuters en gång i veckan
Citera
Igår, 20:33
Avstängd
Citat:
Viktigt med att få sig proteiner också förutom sömn , används för att bygga o laga kroppen

Själv är jag 50 o nyskick , har desutom jobbat natt hela mitt liv - solslitaget slapp man.

Det är modellbrudar försiktiga med , dom solar men korta 3-5 minuters en gång i veckan
Mina bästa dagar är passerade iallafall
Gillar även att sitta många timmar i solen numera, vilket min hud snabbt reagerade negativt på (jag får även aldrig färg) men skitsamma. Man lever bara en gång och är man medelålders så är inte direkt förväntningar på att man ska vara snygg särskilt höga. Givetvis hade jag definitivt fixat mig hos en plastikkirurg om jag hade haft ekonomi för det. Litet mindre lyft bara.

Somliga har tur och allt handlar inte om miljö. När min pappa låg för döden undrade jag lite över att han inte tycktes särskilt mycket äldre än mig i utseendet men han kan ha varit svullen. Folk säger åtminstone att jag inte har åldrats såsom min mamma hade gjort i min ålder. Till kroppen vet jag att skillnaden är stor, i ansiktet är jag tveksam.

Blir ändå förbluffad till och från från jämnåriga och ofta män som.bara är några år yngre. Generellt är det kvinnor som tar hand om sig bättre så män har försprång med huden utan tvekan.

Gå ut på valfri dejtingsida och man vill aldrig mer se en man över 35
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in