2026-03-05, 00:32
Medlem
Messials avatar
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/mp-toppen-sp%C3%A5r-att-s-sv%C3%A4nger-om-migrationen/ar-AA1Xw7n8?ocid=msedgdhp&pc=HCTS&cvid=69a8a2e2704344 b0a65e3f3bd86ae4dd&ei=14

Annika Hirvonen, hon som är tillsammans med en afghan som egentligen inte borde befinna sig i Sverige (vissa kallar honom för afghansk knullpojke) är mycket hoppfull gällande massiv massinvandring.
Hon är ganska säker på att sossarna kommer vika sig för henne och Vänsterpartiet, och man får nog hålla med henne, vilken normal människa tror att sossarna kommer föra en "stram" migrationspolitik?

Sossarna är sådana jäkla syltryggar och kan inte stå emot trycket ifrån Miljöpartiet och Vänsterpartiet. Ungefär som om en elefant är rädd för två surikater och viker ner sig.

Är Annika Hirvonen ett exempel på att det kanske inte var så bra med kvinnlig rösträtt? Kvinnor är mer godtrogna och naiva och emotionella jämfört med män och kvinnor hejar på massinvandring ifrån skräpländer.
Det som gläder mig är att etniska svenska kvinnor som röstar på Miljöpartiet kommer få känna kanske ända in på huden konsekvenserna utav en eventuell tillbakagång till massinvandring utav människor ifrån skräpländer.

"Jag är god, jag röstar på Miljöpartiet" kommer inte hjälpa etniska svenska kvinnor som röstar på Miljöpartiet den dagen då etniska svenskar utgör 20-25% utav befolkningen i Sverige och när dessa etniska svenskar bokstavligt är omgivna utav MENA folk.
Tänk när dessa kvinnor blir tvungna att bära hijab eller chador.

Tänk Nooshi Dadgostar i chador. Människan kommer vilja fly tillbaka till Iran vid regimskifte. Iran kommer vara ett bättre land för kvinnor än Sverige.
Citera
2026-03-05, 00:47
Medlem
henrikos avatar
Dessutom. Värt att tänka på, för just miljöpartister, är att de som tror på Islam givetvis skiter helt i miljön. Dör man av gift i vattnet så är det guds vilja.
Citera
2026-03-05, 01:07
Medlem
INGSOCs avatar
Man tappar verkligen huvudet med sådant folk, absolut största hotet för hela väst. Tror däremot tyvärr att det ända sättet dessa människor lär sig och verkligen fattar att massinvandring från skitländer inte är så bra oavsett hur mycket man godhetsknarkar är just som du säger när etniska svenskar är utgör minoritet och tappat typ all bestämmande makt. Då är det inte så kul längre
Citera
2026-03-05, 01:16
Medlem
Kundalinis avatar
Det var ju inte mycket till artikel som TS länkat till, men Hirvonen är verkligen förvånansvärt dum i huvudet. Problemen med den migrationspolitik som förts har hon fortfarande inte insett, och nu - bara för att åtstramningar har fått en del upprörande oönskade effekter - tror hon på en omsvängning i frågan.

Det är en sak att ha principer, men nåt helt annat att inte alls se de samhälleliga sambanden mellan politiken man själv ansvarat för och drivit och de massiva problem den orsakat. Hon saknar politisk sjukdomsinsikt. Och har nog inte så många principer heller för den delen misstänker jag.
Citera
2026-03-05, 05:25
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/mp-toppen-sp%C3%A5r-att-s-sv%C3%A4nger-om-migrationen/ar-AA1Xw7n8?ocid=msedgdhp&pc=HCTS&cvid=69a8a2e2704344 b0a65e3f3bd86ae4dd&ei=14

Annika Hirvonen, hon som är tillsammans med en afghan som egentligen inte borde befinna sig i Sverige (vissa kallar honom för afghansk knullpojke) är mycket hoppfull gällande massiv massinvandring.
Hon är ganska säker på att sossarna kommer vika sig för henne och Vänsterpartiet, och man får nog hålla med henne, vilken normal människa tror att sossarna kommer föra en "stram" migrationspolitik?

Sossarna är sådana jäkla syltryggar och kan inte stå emot trycket ifrån Miljöpartiet och Vänsterpartiet. Ungefär som om en elefant är rädd för två surikater och viker ner sig.

Är Annika Hirvonen ett exempel på att det kanske inte var så bra med kvinnlig rösträtt? Kvinnor är mer godtrogna och naiva och emotionella jämfört med män och kvinnor hejar på massinvandring ifrån skräpländer.
Det som gläder mig är att etniska svenska kvinnor som röstar på Miljöpartiet kommer få känna kanske ända in på huden konsekvenserna utav en eventuell tillbakagång till massinvandring utav människor ifrån skräpländer.

"Jag är god, jag röstar på Miljöpartiet" kommer inte hjälpa etniska svenska kvinnor som röstar på Miljöpartiet den dagen då etniska svenskar utgör 20-25% utav befolkningen i Sverige och när dessa etniska svenskar bokstavligt är omgivna utav MENA folk.
Tänk när dessa kvinnor blir tvungna att bära hijab eller chador.

Tänk Nooshi Dadgostar i chador. Människan kommer vilja fly tillbaka till Iran vid regimskifte. Iran kommer vara ett bättre land för kvinnor än Sverige.
Jo, det kommer bli så, kvinnor skall inte ha rösträtt. Det kommer visa sig i framtiden var det enda sättet för samhällen att överleva.
Citera
2026-03-05, 06:23
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
- - -

Oavsett hennes politiska åsikter så får man väl ändå säga att hon är en riktigt snygg och elegant kvinna.
Ta en titt på bilden i den här artikeln:
https://www.etc.se/inrikes/hon-vill-bli-nytt-spraakroer-kommer-behoeva-vara-vaeldigt-tuff
Senast redigerad av RFT 2026-03-05 kl. 06:30.
Citera
2026-03-05, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Oavsett hennes politiska åsikter så får man väl ändå säga att hon är en riktigt snygg och elegant kvinna.
Ta en titt på bilden i den här artikeln:
https://www.etc.se/inrikes/hon-vill-bli-nytt-spraakroer-kommer-behoeva-vara-vaeldigt-tuff
TACK för aqtt sabbade denna morgon..klickade på länken och höll på att kräkas! Snygg och elegant kvinna?
Citera
2026-03-05, 07:49
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quken1973
TACK för aqtt sabbade denna morgon..klickade på länken och höll på att kräkas! Snygg och elegant kvinna?

Bortse från hennes politiska åsikter och se henne som kvinna. Hon är klassiskt vacker och elegant.
Ett ansikte med kvinnlig charm.
Så tycker jag.
Citera
2026-03-05, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Bortse från hennes politiska åsikter och se henne som kvinna. Hon är klassiskt vacker och elegant.
Ett ansikte med kvinnlig charm.
Så tycker jag.

Jag får ändå hålla med om att hon ser "hyffsad" ut på bilden i länken du skickade...men har du sett hur denna miljöapa ser ut utan smink?
Citera
2026-03-05, 08:18
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quken1973
Jag får ändå hålla med om att hon ser "hyffsad" ut på bilden i länken du skickade...men har du sett hur denna miljöapa ser ut utan smink?

Nej, det har jag inte.
Och jag är inte miljöpartist.
Om jag såg AH på bussen eller på ett café, och inte visste vem hon är, så nog sjutton skulle jag kolla två gånger.
Citera
2026-03-05, 08:52
Medlem
Kan vi utvisa henne till Finland? Eller till Afghanistan ihop med sin pojkvän? Varför ska de bo här och förstöra? Hon tillför inget bra. De flesta vet att finska kvinnor är knäppa.
Senast redigerad av Dagdrommaren 2026-03-05 kl. 08:56.
Citera
2026-03-05, 12:28
Avstängd
StorFetAnkas avatar
Varför nån över huvud taget röstar på MP, speciellt inom vänstern och den tidigare arbetarrörelsen är besynnerligt. Förstår inte sossarna att de tappar allt förtroende när de viker ner sig för MP som går emot deras kärnfrågor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in