2026-03-04, 20:24
Medlem
Som rubriken lyder, det fungerar helt enkelt inte för mig..

Jag är 22 år gammal och har egentligen aldrig haft problem med att få tjejer, men just tinder/hinge fungerar inte för mig? Är det för att alla tjejer endast swipear på grabbarna som är 9-10/10 utseendemässigt?

När jag är ute på klubb så är det ofta tjejer kommer fram och flörtar med mig, så tjejer finner mig attraktiv i verkliga livet men inte på tinder/hinge.. Jag skulle även säga att min profil är decent, inte bäst men långt i från sämst.

Jag har tappat suget för att supa och gå på klubb, därav att jag hellre träffar tjejer över nätet, eller vill iallafall testa..

Vad tror ni? Hur optimerar jag min profil? Högst troligt är det där problemet ligger..
Citera
2026-03-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderkamelen
Som rubriken lyder, det fungerar helt enkelt inte för mig..

Jag är 22 år gammal och har egentligen aldrig haft problem med att få tjejer, men just tinder/hinge fungerar inte för mig? Är det för att alla tjejer endast swipear på grabbarna som är 9-10/10 utseendemässigt?

När jag är ute på klubb så är det ofta tjejer kommer fram och flörtar med mig, så tjejer finner mig attraktiv i verkliga livet men inte på tinder/hinge.. Jag skulle även säga att min profil är decent, inte bäst men långt i från sämst.

Jag har tappat suget för att supa och gå på klubb, därav att jag hellre träffar tjejer över nätet, eller vill iallafall testa..

Vad tror ni? Hur optimerar jag min profil? Högst troligt är det där problemet ligger..

Precis som IRL, It’s A Numbers game, men på nätet så finns det fler att välja på och det är betydligt enklare att välja bort nån oavsett anledning.

Du får nog hitta ett sätt att sticka ut på, och sen helt enkelt ta att många kommer att välja bort dig av den anledningen.
Citera
2026-03-04, 20:33
Medlem
StoreSvartes avatar
Nätdejting funkar för 1% av alla män. Även tjejer som är feta som kylskåp får 50 matchningar per dag. Avinstallera skiten omgående och möt tjejer i verkliga livet. Det finns andra ställen att möta någon än att gå på klubb. Du får väl använda kuken och klura ut något.
Citera
2026-03-04, 20:34
Medlem
Håller du upp en fisk på bilden?
Citera
2026-03-04, 20:34
Medlem
johnjohns avatar
Fråga: Vill du knulla eller fixa flickvän?
1. Om du bara vill knulla så tar du vad som helst, det funkar 100%
2. Vill du ha en flickvän, välj bort de som är skitsnygga, skaffa en brud som funkar för dig men som ej är en självupptagen dryg idiot.

Jag har alltid raggat på brudar som ej är 100 snygga och det har funkat bra hittills.

Man får mysa och det är värt mycket.

Skippa alla appar de leder bara till dåligt självförtroende.
Citera
2026-03-04, 20:58
Medlem
Söker något seriöst, har knullat runt tillräckligt.

Delar samma som dig, brudarna som ej är 100 snygga fungerar bättre, men då har jag problemet att jag inte kan bli kär. Åtminstone ingen än, och det kan nog ha o göra med att jag inte tycker att de är 100 snygga

Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Fråga: Vill du knulla eller fixa flickvän?
1. Om du bara vill knulla så tar du vad som helst, det funkar 100%
2. Vill du ha en flickvän, välj bort de som är skitsnygga, skaffa en brud som funkar för dig men som ej är en självupptagen dryg idiot.

Jag har alltid raggat på brudar som ej är 100 snygga och det har funkat bra hittills.

Man får mysa och det är värt mycket.

Skippa alla appar de leder bara till dåligt självförtroende.
Citera
2026-03-04, 20:59
Medlem
Aa, typ så..

Vilka andra ställen än klubb/bar skulle du säga är bra? Lever ju väldigt aktivt liv och tränar mycket, men att flörta på gym är ju knappast ett alternativ..

Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Nätdejting funkar för 1% av alla män. Även tjejer som är feta som kylskåp får 50 matchningar per dag. Avinstallera skiten omgående och möt tjejer i verkliga livet. Det finns andra ställen att möta någon än att gå på klubb. Du får väl använda kuken och klura ut något.
Citera
2026-03-04, 21:01
Medlem
Aa, jag har testat att försöka sticka ut på mina bilder eller i min profil. Problemet är då att "normala" tjejer kommer tycka att man är konstig, det är trotsallt väldigt lätt att döma folk på dejtingappar baserat på deras profil - det gör jag iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Precis som IRL, It’s A Numbers game, men på nätet så finns det fler att välja på och det är betydligt enklare att välja bort nån oavsett anledning.

Du får nog hitta ett sätt att sticka ut på, och sen helt enkelt ta att många kommer att välja bort dig av den anledningen.
Citera
2026-03-04, 21:35
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderkamelen
Söker något seriöst, har knullat runt tillräckligt.

Delar samma som dig, brudarna som ej är 100 snygga fungerar bättre, men då har jag problemet att jag inte kan bli kär. Åtminstone ingen än, och det kan nog ha o göra med att jag inte tycker att de är 100 snygga
Måste vara jobbigt att nån person måste vara 100% snygg för att du ska bli kär. Du kommer aldrig hitta nån med den ytliga inställningen.
Citera
2026-03-04, 21:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Måste vara jobbigt att nån person måste vara 100% snygg för att du ska bli kär. Du kommer aldrig hitta nån med den ytliga inställningen.
Över lag är tjejerna som inte är 10:a på skalan trevligare, behagligare att ha runt sig, de tror inte de är jordens medelpunkt hela tiden.
Citera
2026-03-04, 21:45
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Över lag är tjejerna som inte är 10:a på skalan trevligare, behagligare att ha runt sig, de tror inte de är jordens medelpunkt hela tiden.
Kan tänka mig det.
Citera
2026-03-04, 21:46
Medlem
Vad är anledningen till varför karlar väljer bort snygga tjejer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in