2026-03-03, 23:04
Medlem
Jag är en man i 50-årsåldern. Singel. Efter att mitt förra förhållande tog slut känner jag att det börjat rycka lite i pungen, men vill inte ha något stadigt förhållande.

Nu till saken. Jag har börjat prata rätt mycket med en kvinna i hundparken när jag är där och rastar min jycke. Hon är nybliven pensionär, gissningsvis någonstans mellan 65-70, och allt tyder på att hon är singel. Våra diskussioner har hittills varit väldigt alldagliga och artiga. Men den här kvinnan gör mig riktigt kåt. Hon är välbevarad, rentav snygg, klär sig snyggt, trevlig.

Jag funderar helt sonika på att börja prata lite med den här kvinnan om förhållanden och fråga om hon träffar någon nu. Svarar hon nej tänkte jag ge henne komplimanger om att hon är väldigt attraktiv och fråga om hon skulle kunna tänka sig att träffa mig för lite sköna stunder…

Kanske skiter det sig, men jag ser inte att jag har något att förlora. Och säger hon ja kommer jag ge henne riktigt mycket skön kuk.

Är det någon som gjort något liknande?
Citera
2026-03-03, 23:19
Medlem
Ja det är väl inget som hindrar dig fast jag tycker du är konstig som går från 15 åringar till 65-70 åringar. Du måste vara desperat! (FB) Var hittar jag en villig 15-åring?
Citera
2026-03-03, 23:22
Medlem
PreciousCobras avatar
Gjort vadå?
Legat med någon som är 15 år äldre är inte ovanligt.
Att pensionärer har sex är inte heller ovanligt.
Att män tänder på äldre kvinnor är en stor porrkategori, det vill säga inte ovanligt.
Att en man raggar på en kvinna har även det hänt förut.

Med det sagt, kör hårt! Men var artig, erbjud inte din kuk på sättet du beskriver, du når sannolikt större framgång om du föreslår en träff lite mer privat istället.
Citera
2026-03-03, 23:27
Medlem
kalkryggars avatar
Inget konstigt med det. Många har gjort detta tidigare (dock inte jag). Kör på med den sköna kuken och berätta sen här hur det gick. Jag är lite nyfiken på om damen var rakad mellan bena. Vet inte varför just det men något ska man väl undra och kunde inte komma på något annat.

Kör hårt och lycka till. Dra inte ut på det och vänta för länge så hon inte hinner falla av pin.
Citera
2026-03-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Inget konstigt med det. Många har gjort detta tidigare (dock inte jag). Kör på med den sköna kuken och berätta sen här hur det gick. Jag är lite nyfiken på om damen var rakad mellan bena. Vet inte varför just det men något ska man väl undra och kunde inte komma på något annat.

Kör hårt och lycka till. Dra inte ut på det och vänta för länge så hon inte hinner falla av pin.

I min fråga ligger nog outtalat om singelkvinnor i den åldern generellt sett är lättraggade om mannen är lite yngre. Jag föreställer mig att det kan vara så och att de blir kåta av att bli uppvaktade av en piggare man än de är vana vid.

Ska kolla rakningen när jag slickar henne. Tror faktiskt att hon rakar sig, hon verkar inte vara någon som lämnar saker åt slumpen.
Citera
2026-03-04, 01:00
Medlem
Bevare mig väl! Håll dig till jämnåriga 50-åringar. Ungdomar.

Du vet, alla 21-åringar är exakt likadana och det gäller även för gamlingar av båda kön.

Hur kan du ha levt ett halvt sekel och kommer ens på att ställa frågan. På flashback?
Citera
2026-03-04, 01:52
Medlem
Förresten, måste anknyta till trådstarten och säga att du helt sonika överväger att börja prata med den äldre attraktiva hundägarinnan låter rätt vågat.
U go Bro. Eller hur nu ni ungdomar uttrycker er?
Citera
2026-03-04, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag är en man i 50-årsåldern. Singel. Efter att mitt förra förhållande tog slut känner jag att det börjat rycka lite i pungen, men vill inte ha något stadigt förhållande.

Nu till saken. Jag har börjat prata rätt mycket med en kvinna i hundparken när jag är där och rastar min jycke. Hon är nybliven pensionär, gissningsvis någonstans mellan 65-70, och allt tyder på att hon är singel. Våra diskussioner har hittills varit väldigt alldagliga och artiga. Men den här kvinnan gör mig riktigt kåt. Hon är välbevarad, rentav snygg, klär sig snyggt, trevlig.

Jag funderar helt sonika på att börja prata lite med den här kvinnan om förhållanden och fråga om hon träffar någon nu. Svarar hon nej tänkte jag ge henne komplimanger om att hon är väldigt attraktiv och fråga om hon skulle kunna tänka sig att träffa mig för lite sköna stunder…

Kanske skiter det sig, men jag ser inte att jag har något att förlora. Och säger hon ja kommer jag ge henne riktigt mycket skön kuk.

Är det någon som gjort något liknande?

Den generationen är mer sexuellt frigjord mot din och senare.
Så kör på bara men jag skulle skippa att prata om förhållande.
Du kan definitivt, men skynda långsamt...
Citera
2026-03-04, 06:22
Medlem
Du har någon diagnos ?
Citera
2026-03-04, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrova
Du har någon diagnos ?

Kåtslag (självdiagnos).
Citera
2026-03-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
...
Inte så, då blir du påflugen och frånstötande. Visa lite intresse. Satsa på att ses och umgås oftare och oftare, gör saker tillsammans, rätt vad det är står ni i köket, lagar mat ihop och tjuvsmakar på vinet. Väck hennes lustar. Prata inte sex om inte hon leder samtalet dit, var på sin höjd lite fräck och rolig. Hon ska trivas i ditt sällskap, precis som du i hennes..
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-03-04 kl. 10:33. Anledning: Tillägg
Citera
2026-03-07, 21:55
Medlem
Go for it ! Du kommer inte att bli besviken. Äldre kvinnor är så hetta i sängen
Du kommer att se nya nivåer på sex du har aldrig haft tidigare. Lita på mig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in