2026-03-03, 21:49
Medlem
Den har bäst rollbesättning och innehåller de roligaste scenerna enligt mig. Jag skrattade så tårarna kom, en helt galen film, men underhållande

Butlern med Take my hand så jävla roligt och när han stoppar handen i tårtan öhhhh

Dwight och Butlern som skämtar med varandra om Dwights ben och Butlerns hand

Dwight med överkamningen som det ser ut. När han åker bredvid rullstolen och fötterna viker sig det va roligt.

James som präst sitter o skiter så flugorna kommer.

Där ju mycket mer. Vad tyckte ni om filmen
Citera
2026-03-04, 00:02
Medlem
Hoffmeastros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Den har bäst rollbesättning och innehåller de roligaste scenerna enligt mig. Jag skrattade så tårarna kom, en helt galen film, men underhållande

Butlern med Take my hand så jävla roligt och när han stoppar handen i tårtan öhhhh

Dwight och Butlern som skämtar med varandra om Dwights ben och Butlerns hand

Dwight med överkamningen som det ser ut. När han åker bredvid rullstolen och fötterna viker sig det va roligt.

James som präst sitter o skiter så flugorna kommer.

Där ju mycket mer. Vad tyckte ni om filmen

Min favorit när jag var 12 år.
Citera
2026-03-04, 00:11
Medlem
Jag såg den hos en kompis när den var ny. Tror det var på vhs eller dvd då. Det var så jävla mycket reklam före filmen så vi märkte inte att filmen hade börjat. Så jag började gnälla om jävla mycket reklam det skulle vara innan skiten skulle komma igång, bara för att upptäcka lite senare att vi hade suttit och kollat redan 10-15 min in i filmen. Jag är dock osäker på om det var reklam eller långt intro. Jag får nog se om den och kolla.
Citera
2026-03-04, 01:00
Medlem
så bra film. riktigt kul sener.

Ja när prästen sitter på dass är en klassisk bit och när hon tjejen ger skelettet stryk!

den där lilla handen är ju helt tokig och

knas efter knas som blir avlöst av mer knas

Han med läskig mask som säger whasaaaap

När jag såg det tänkte jag ba 'va ok???!? 😅'

Och klownen under sängen som va hjäääälp rädda mig haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in