2026-03-03, 21:37
Medlem
solstrålars avatar
Jag förstår faktiskt inte hur hon är så omtyckt. Hon har:

* Jobbig röst som låter som hon fastnat i målbrottet permanent
* Extremt lätttriggad, blir jättelätt stött i debatter av motståndaren och beter sig barnsligt
* Dåliga argument som mestadels bygger på hennes egna känsloutfall
* Totalt sinnessjukt försvar av allt Israel gör, 10000 småbarn i Gaza bombade räcker inte för henne
* Pratar som en mästrande dagisfröken och småfnittrar som en tonåring
* Jobbigt kaxig attityd som påminner om E. Buschs bitchiga sida
* Resting bitch face
* Blir skogstokig om någon kritiserar judar
* Golddigger som nu får gräva guld i Bryssel på skattebetalarnas pengar
* Hon är inte hemma med sin familj/barn utan ute och lever loppan

Kan någon förklara för mig vad det positiva är ni ser i denna politiker? För det finns få politiker jag tycker mindre om.
Senast redigerad av solstrålar 2026-03-03 kl. 22:22.
Citera
2026-03-03, 21:39
Medlem
Nej, det kan jag inte för hon är en häxa!
Citera
2026-03-03, 21:47
Medlem
franges avatar
Som redan påpekats - det faktum att hon gör vänsterblivna upprörda och triggade (vilket iochförsig inte är särskilt svårt) är det vi gillar med henne.
Citera
2026-03-04, 07:19
Medlem
Onanikrems avatar
Hon ser ut som ett våp men är både vältalig och påläst. Jag uppskattar henne (fast jag inte röstar på henne) Hon käkade den där ledarskribenten till frukost igår på SVT. Minns inte om han var från Aftonbladet eller Expressen.
https://www.svtplay.se/video/jakkNY2/aktuellt/igar-21-00?video=visa&position=843
Senast redigerad av Onanikrem 2026-03-04 kl. 07:26.
Citera
2026-03-04, 07:49
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Hon ser ut som ett våp men är både vältalig och påläst. Jag uppskattar henne (fast jag inte röstar på henne) Hon käkade den där ledarskribenten till frukost igår på SVT. Minns inte om han var från Aftonbladet eller Expressen.
https://www.svtplay.se/video/jakkNY2/aktuellt/igar-21-00?video=visa&position=843
Aftonbladet.

Jo, jag såg också debatten.
Hon hade rätt på alla punkter.
Citera
2026-03-04, 08:31
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag tror det handlar om just folkpartister. Det ser en invandrare som bekräftar deras världsbild och blir eld och lågor.

Det fanns någon bosnisk regissör som höjdes till skyarna av samma folkpartister och gjorde kometkarriär (har glömt namnet).

Vi ser det vi vill se samtidigt som vi tittar bort ifrån palmemordet, estonia, mrna vaccin.

Människan skapar en världsbild som ger deras liv mening (tydligen handlar jordan petersons tidigare arbete om det "maps of meaning". Har inte koll på det själv.
Citera
2026-03-04, 08:37
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Som svaren antyder är hon bara nån edgelord som högerblivna uppskattat för att de tror att folk på vänsterkanten bryr sig om henne.
Citera
2026-03-04, 08:59
Medlem
NATOists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jag förstår faktiskt inte hur hon är så omtyckt. Hon har:

* Jobbig röst som låter som hon fastnat i målbrottet permanent
* Extremt lätttriggad, blir jättelätt stött i debatter av motståndaren och beter sig barnsligt
* Dåliga argument som mestadels bygger på hennes egna känsloutfall
* Totalt sinnessjukt försvar av allt Israel gör, 10000 småbarn i Gaza bombade räcker inte för henne
* Pratar som en mästrande dagisfröken och småfnittrar som en tonåring
* Jobbigt kaxig attityd som påminner om E. Buschs bitchiga sida
* Resting bitch face
* Blir skogstokig om någon kritiserar judar
* Golddigger som nu får gräva guld i Bryssel på skattebetalarnas pengar
* Hon är inte hemma med sin familj/barn utan ute och lever loppan

Kan någon förklara för mig vad det positiva är ni ser i denna politiker? För det finns få politiker jag tycker mindre om.
Hon blev populär hos många SDare för att hon sa att Sverige inte kan ha helt öppna gränser.

Sedan har jag för mig att hon avslöjade den där adoptivpedofilen på UD som raggade småpojkar och fortfarande jobbar kvar där något som många såg som positivt.
Citera
2026-03-04, 11:49
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Mitt enkla svar är att jag gillar henne för att hon oftast uttrycker vettiga saker helt enkelt.
Citera
2026-03-04, 12:14
Medlem
Hon är omtyckt därför hon är både snygg och smart och har hjärtat på rätt ställe. Ett föredöme.
Citera
2026-03-04, 16:25
Medlem
LarryHoovers avatar
Sveriges största shabbos goy genom tiderna, bryr sig mer om Israel än vad hon gör Sverige sen ska hon låstas vara "höger". Kristdemokrat som stöttar ett land där dem rensar byar på kristna som är ättlingar till dem allra första kristna samt spottar på folk som bär kors
Citera
2026-03-05, 17:19
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Jag tror det handlar om just folkpartister. Det ser en invandrare som bekräftar deras världsbild och blir eld och lågor.

Det fanns någon bosnisk regissör som höjdes till skyarna av samma folkpartister och gjorde kometkarriär (har glömt namnet).

Vi ser det vi vill se samtidigt som vi tittar bort ifrån palmemordet, estonia, mrna vaccin.

Människan skapar en världsbild som ger deras liv mening (tydligen handlar jordan petersons tidigare arbete om det "maps of meaning". Har inte koll på det själv.

du tänker på jasenko salimovic

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jasenko_Selimovi%C4%87
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här