2026-04-16, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Händer det inte så mkt i Malmö? Avsnitten är knappt 20min korta och dessutom är majoriteten hittills bara om fylletrattar och narkotika bovar.. Serien gick från en startk 9a till en svag 4a. Nej usch tillbaka till sthlm nästa säsong!
håller med, senaste avsnittet var mest gapiga ungdomar och knarkisar, sen när dom ropar att kollega är i underläge och man tror att jäklar, nu äntligen händer nått. nix pix då tar avsnittet slut. fy fan
Citera
2026-04-16, 20:01
Medlem
carminaburanas avatar
Jag är helt såld på amerikanska body cams, där händer det grejer. Sjukt vilket tålamod de har. Man får dock mer och mer människoförakt, speciellt spydiga tonåringar. Dock är det väldigt tillfredstälalnde att se dem i handklovar. Kvinnorna är värst.

Innan tänkte jag att kvinnor inte ska vara i polisen alls men efter att ha sett ett hundratal videos så har de definitivt en uppgift. Dock inte att försöka hindra eller arrestera en man.
Citera
2026-04-19, 23:59
Medlem
1754s avatar
Det var extra mycket idioter i senstte avsnittet. Det är fan skrämmande hur många med lågt iq det finns med tanke på folks beteende i det avsnittet.
Citera
2026-04-29, 22:05
Medlem
Såg programmet idag för första gången. Bara blattar som grips och undersöks. Men eftersom programmet handlade om Malmö så är väl detta ingen överraskning.
Citera
2026-05-06, 18:01
Medlem
gillade faktist senaste avsnittet, visst det vart ingen action men tycker det är bra dom visar baksidan av polisyrket, att möta folk i misär. jag hade fan aldrig pallat vara polis eller ordningsvakt när 99% av "kunderna" är missbrukare eller kaosblattar

Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Såg programmet idag för första gången. Bara blattar som grips och undersöks. Men eftersom programmet handlade om Malmö så är väl detta ingen överraskning.
dom tog en svensk för narkotika i förra avsnittet men till skillnad från blattarna hade han gott bemötande mot poliserna och allt var väldigt smidigt och trevligt
Citera
2026-05-30, 21:26
Medlem
Fy fan det är verkligen copy paste på alla blatteungarna där , under armour outfiten , wallah hit wallah dit. Helt inlärningsresistenta, samma skit vareviga dag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in