2026-03-03, 11:51
Avstängd
Hej alla!

Ville tipsa om Djungelboken – The Musical som spelas i Umeå. För alla som gillar familjevänliga musikaler eller vill se en klassiker komma till liv på scenen – detta kan vara något för er!

• Datum & tid: 6 februari 2027, kl. 16:00–18:10
• Plats: Umeå (se biljettsidan för exakt lokal)
• Pris: 595 kr
• Biljetter & info: Biljettcentrum – Djungelboken | Visit Umeå-evenemang

En perfekt eftermiddag för dig som vill njuta av musik, dans och nostalgi. Någon som varit på tidigare uppsättningar här i Umeå – är det lika bra som det ser ut?

https://visitumea.se/sv/djungelboken-musical
https://www.biljettcentrum.com/evenemang/djungelboken-the-musical/
Citera
2026-03-03, 13:38
Avstängd
svennehedlund1945s avatar
Vem spilar apan King Louie i denna här öppsättninga? Di stör inge på hemsida jö?
Citera
2026-03-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennehedlund1945
Vem spilar apan King Louie i denna här öppsättninga? Di stör inge på hemsida jö?
Jag tyka den verka bra. Jag inte varit Sverige länge jag komm till Sverige 2023 Tunisien från. Såg Lion King 2 gångarm Tunis myket bra
Citera
2026-03-03, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SaladinUsufAyubid
Jag tyka den verka bra. Jag inte varit Sverige länge jag komm till Sverige 2023 Tunisien från. Såg Lion King 2 gångarm Tunis myket bra

Dänn ha ja inte sett. Sköj att du gilla. Trör som du att denna väschon av djöngelboka kan bli go. Men en bler ju litt nyfiken på vilka söm e skådisara i denna öppsättning? Vet du vilka som ska vare me?
Citera
2026-03-03, 14:19
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Vi gick på den för några år sen med barnen och de blev grymt besvikna.
INGENTING av musiken & karaktärerna från Disneys djungelboken är med - det är HELT andra låtar.

De trodde de skulle få sjunga med i "Var glad och nöjd..." osv men av det blev det ingenting.
Så varning utfärdas så ni inte går på samma nitlott som vi.

Dessutom var den j-vligt seg & tråkig...men det är ju en smaksak...
Citera
2026-03-03, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Vi gick på den för några år sen med barnen och de blev grymt besvikna.
INGENTING av musiken & karaktärerna från Disneys djungelboken är med - det är HELT andra låtar.

De trodde de skulle få sjunga med i "Var glad och nöjd..." osv men av det blev det ingenting.
Så varning utfärdas så ni inte går på samma nitlott som vi.

Dessutom var den j-vligt seg & tråkig...men det är ju en smaksak...

Di va tråki å höre. Synn om ongarna. Va di nåre kända skådisar me i öppsättninga? Va apan Louie me på scen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in